Jaki to KIT

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
marcino
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 773
Rejestracja: pn sty 23, 2006 20:14
Lokalizacja: Lublin,
Kontakt:

Jaki to KIT

Post autor: marcino » czw maja 22, 2008 12:48

Witam mam mały problem Potrzebuję informacji na temat jakie to zawieszenie
Firma to SuperSport a odległość od ziemi do hokeja to około 8cm nad oponą wchodzi palec ledwo ale wchodzi
Czy to jest przód 60 czy 80
dzięki za odp


Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009

Obrazek

Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » czw maja 22, 2008 12:53

obstawiam na bank -60


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Awatar użytkownika
marcino
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 773
Rejestracja: pn sty 23, 2006 20:14
Lokalizacja: Lublin,
Kontakt:

Post autor: marcino » czw maja 22, 2008 15:37

Już opisuje:
Hokej ma dokładnie 7 cm nad ziemią
Od ziemi do nadkola jest 58cm przód 61 cm tył
Jak ktoś siądze np w bagażniku to wymiary są:
8.5cm,58cm i 59 cm tył
Teraz mam pytanie
Przód są całe kolumny SuperSporta
Tył tak samo aczkolwiek z uszkodzonych amorów nici i jestem zmuszony założyć spręzyny Supersporta i seryje amory kajaba gazowe
Czy zakąłdać je?
czy tył pujdzie mi w góre czy w dół na seryjnych i dlaczego hokej jest tak nisko podłoża(ponoć 9-10 cm powinno być)
Ostatnio zmieniony czw maja 22, 2008 15:39 przez marcino, łącznie zmieniany 1 raz.


Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009

Obrazek

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » pt maja 23, 2008 09:26

Amorki nic do wysokosci nie mają . Jedyne co to jest ryzyko ze KYB z normalną dlugoscia tłoka , nie skroconą moze sie zetknąc przy obnizeniu -60.

zetknąć=tłok ma blisko to przejscia olejowego wewnatrz tuleji i moze je wybić.



Awatar użytkownika
marcino
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 773
Rejestracja: pn sty 23, 2006 20:14
Lokalizacja: Lublin,
Kontakt:

Post autor: marcino » pt maja 23, 2008 10:10

MarcoVW, ale wcześniej jeździłem na jamexa 40/40 mna seryjnych i nie było problemów...właśnie zmieniłem amory na kyba gazowe i nawet się nie podniósł jak wcześniej na sportowych amorach


Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009

Obrazek

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » pt maja 23, 2008 10:34

Nic sie nie podnosi na sportowych amorach. Mozliwe ze juz miales tak dobite te seryjne ze byl ciut opadniety . Jest taka opcja najczesciej zdarza sie na olejowych ktore to wiadomo sa bez gazu i lekko sie wciskają w dol i wlasnie w tych jak juz sa calkowicie złuzyte to mozna zauwazyć ze troche osiada auto, ale to sa male wartosci.

Dobrze ze kupiles gazowo-olejowe te KYB. Wiec trzymają poziom, gdyz sa wypychane przez gaz.

aha pisales cos o 40/40 przy tych wartosciach sprezyn nie trzeba stosowac krotszych tłoków.



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » pt maja 23, 2008 22:26

MarcoVW pisze:aha pisales cos o 40/40 przy tych wartosciach sprezyn nie trzeba stosowac krotszych tłoków.
no ja jestem innego zdania


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
maras GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 10:44
Lokalizacja: TYCHY [ST]
Kontakt:

Post autor: maras GT » pt maja 23, 2008 22:47

MarcoVW pisze:aha pisales cos o 40/40 przy tych wartosciach sprezyn nie trzeba stosowac krotszych tłoków.
Kisiel pisze:no ja jestem innego zdania
zgodził bym sie z kolega i pozwolił bym sobie przytoczyć:
http://forum.vwgolf.pl/vi...hlight=#1933381
albo na tym forum post Wombata: http://www.streetracing.p...opic=1576&st=20


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2100/710629cbd3e14f3d98f198a660ba868f.0.gif[/img][/url]
majne [b]Ge Te[/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1360545&highlight=#1360545/]--> WEJDŹ I OCEŃ <--[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości