obniżenie auta

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
kikers
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 06, 2007 16:15
Lokalizacja: Ruda Śląska

obniżenie auta

Post autor: kikers » ndz maja 11, 2008 19:56

mam pytanie czy żeby obniżyć auto mogę kupić tylko krótsze sprężyny i założyć na seryjne amortyzatory?? nic sie nie będzie działo??



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » ndz maja 11, 2008 20:00

do obnizenia rzędu -40mm możesz zalożyc tylko krótsz sprężyny,powyżej tej warości czeka Cię też wymiana amortyzatorów na takie o krószym skoku


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
GarageBoy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1867
Rejestracja: pt lis 04, 2005 19:45
Lokalizacja: ERW - NEB
Kontakt:

Post autor: GarageBoy » ndz maja 11, 2008 20:04

Kupując spiny pamiętaj aby były dobrej firmy np. koni. Nie kupuj żadnego badziewia za małą kasę. Lepiej kupić dobrą używkę niż szajsowatą nówkę :bigok:



Awatar użytkownika
kikers
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 06, 2007 16:15
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: kikers » ndz maja 11, 2008 20:08

ale amory się nie beda szybciej zużywały??
bo chodzi mi o to ze chce założyć szersze fele wieksze tyle ze tył to już wiem ze bedzie tarł i zastanawiam sie czy jak go obnize to mu coś pomoże czy trzeba też amory zmieniać?



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » ndz maja 11, 2008 20:36

kikers, ryzyko szybszego zużycia jest,choc osobiście jeżdżę od ponad 2 lat na -40mm i dopiero teraz z prawej strony łożysko amortyzatora padlo,ale to bardziej wina dróg...


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » ndz maja 11, 2008 22:05

to ejst temat wałkowany codziennie
kikers, ja jestem zdania ze do kazdego obnizenia nawet -40 mm trzeba by zalozyc amortyzatory o krotszym skoku, po pierwsze seryjne szybciej sie zuzyja, po drugie zakladajac tylko krotsze sprezyny osiagniesz jedynie "połowe" efektu jaki daje dobra gleba, samochod nizej Ci usiadzie i bedzie jedynie fajnie wygladal, prowadzenie bedzie do d***
poczytaj sobie tutaj moj post: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1933381
albo na tym forum post Wombata: http://www.streetracing.pl/forum/index. ... 1576&st=20


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
kikers
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: wt lis 06, 2007 16:15
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: kikers » pn maja 12, 2008 08:45

Kisiel, dzięki za te linki duzo sie dowiedzialem pozdrO



Awatar użytkownika
domelb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw maja 15, 2008 20:40
Lokalizacja: z pokoju
Kontakt:

Post autor: domelb » sob maja 17, 2008 22:48

ja bym sie tam kłócił bo mam w golfie sprężyny 60/40* supersporta) tylko ze mam gazowe amory bo na olejowych automiało efekt piłki czyli podbija



Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » pn maja 19, 2008 22:48

GarageBoy pisze:Kupując spiny pamiętaj aby były dobrej firmy np. koni. Nie kupuj żadnego badziewia za małą kasę. Lepiej kupić dobrą używkę niż szajsowatą nówkę
Tez kiedys wychodzilem z podobnego założenia. Teraz jednak zamierzam kupic zestaw z nizszej półki za to nowy. Wiadomo,ze jezeli masz szczescie lub pewnego sprzedawce to lepiej uzywke w dobrym stanie od dobrego producenta...ja tam się juz przejechalem.Nie ma reguły.

Co do springow -40 i seryjnych amorow to po pierwsze na seryjnych amorach bedzie stało auto wyzej, po drugie prowadzenie zupełnie inne, ja tam ze swojej strony polecałbym amory o krotszym skoku...chociaz powiem,ze teraz kiedy na tyle mam seryjne amory komfort lepsiejszy :]
Ostatnio zmieniony pn maja 19, 2008 22:50 przez Bossman, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości