Zawieszenie Passat B3

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Koksik997
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pt sie 11, 2006 07:55
Lokalizacja: Woj. Podkarpackie
Kontakt:

Zawieszenie Passat B3

Post autor: Koksik997 » śr maja 07, 2008 14:51

Witam, Posiadam passata b3 kombi 2.0 2E.
Zawieszenie, amortyzatory jakie są na autku to KONI Seria SPORT ( kolor żółty ) wyposażone w zewnętrzny regulator twardości amortyzatora. Spręzynki rownież w kolorze zółtym.

Niedawno zauważyłem ... niestety padła mi spręzyna (strzeliła) w tyle po lewej stronie.
Autko już zakupiłem z tą zawieszką, wydaje mi sie ze springi jakie tam siedzą to -40/-40.

Chciałbym zapytac czy podpasują spręzynki od golfa mk3 combi do passata b3 2.0 2E kombi 92r., czy jednak jest tam inaczej to rozwiązane...?
Troche Problem mam bo po sklepach motoryzacyjnych w okolicy nie sciągaja krótszych spręzyn, więc bedę musiał polowac na allegro.

Jakie rozwiązanie proponujecie...? polowac na springi od mk3 czy szukać konkret coś pod pasia? Dość dobrze sie zachowuja te amorki, a nie chce zmieniać wszystkiego na inne...Choć niżej jest ładniej:D
Oczekuję na szybką odpowiedź, gdyz autko jeździ cały czas a niewiem co dalej czynić.

A jeszcze jedno pytanko.
Regulacja twardości znajduje sie na górze amorków... i teraz takie pytanie rozbierając bedę musiał odkręcić nakrętke... w orginale jest tam śruba imbusowa i klucz... tutaj jest ta regulacja.
Jak to odkręcić czy w ten sposób ze dostawi mi ona do pewnego momentu i dalej nie puści? czy w jakis inny sposób?


Moja jednostka:
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14372
Wymaga zarejestrowania Się...
http://koksik997.fotosik.pl/albumy/266442.html

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » pt maja 09, 2008 11:06

Szukaj sprezyn do Passata B3 (35i). Inne sa sprezyny jest wiecej zwojów i sa one grubsze.

Nie ma obawy , spokojnie odkrecaj nakretką gorną. Nawet jak ci sie obruci tłok (cześc gwintowana) to spoko. Wystający szpilorek koni ten dziubek do regulacji on sie kreci w tloku, wiec nic sie nie stanie. Poprostu nie ruszaj go.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości