Sprężyny obniżające MKII
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- boges74
- Gadatliwa bestia
- Posty: 800
- Rejestracja: pn sty 17, 2005 23:45
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Sprężyny obniżające MKII
Witam
Mam taki problem ponieważ mam założone felgi z et12 i opone 195 to ranty nadkoli scinają mi opone na nierównościach. I teraz takie moje pytanie co zrobić żeby zlikwidowac te obcieranie, czy bawić się w zaklepywanie rantów czy lepiej wymienić sprężyny na twardzsze i przy okazji nizsze ?? CO POLECACIE?? szkoda mi opon (troche koszotwały) załączam zdjęcia samochodu
Pozdrawiam
Mam taki problem ponieważ mam założone felgi z et12 i opone 195 to ranty nadkoli scinają mi opone na nierównościach. I teraz takie moje pytanie co zrobić żeby zlikwidowac te obcieranie, czy bawić się w zaklepywanie rantów czy lepiej wymienić sprężyny na twardzsze i przy okazji nizsze ?? CO POLECACIE?? szkoda mi opon (troche koszotwały) załączam zdjęcia samochodu
Pozdrawiam
Jeżeli ociera na średnich nierównościach, to samo zaklepanie rantów niewiele da.
Radzę Ci zmienić sprężyny na twardsze, ale o tej samej długości. Ewentualnie po tym można się pokusić o klepanie.
Pamiętaj, że takie zaklepane nadkola trzeba solidnie zabezpieczyć przed korozją i zaszpachlować. Lepiej już chyba zmienić springi.
Radzę Ci zmienić sprężyny na twardsze, ale o tej samej długości. Ewentualnie po tym można się pokusić o klepanie.
Pamiętaj, że takie zaklepane nadkola trzeba solidnie zabezpieczyć przed korozją i zaszpachlować. Lepiej już chyba zmienić springi.
Twarde sprezyny i twarde amorki by buda sztywno stała . Oczywiscei amorki gazowo-olejowe, a co do sprezyn to Weiteca sa naprawde bardzo twarde.
Mozna jescze zrobić mały trick do odboju ktory jest na tłoku dołozyc jeden pierscionek z innego odboju, by przy nacisku gorna czesc odboja sie opiera na telrzu i nie pozwalala ugiac sie nizej.
Mozna jescze zrobić mały trick do odboju ktory jest na tłoku dołozyc jeden pierscionek z innego odboju, by przy nacisku gorna czesc odboja sie opiera na telrzu i nie pozwalala ugiac sie nizej.
Ostatnio zmieniony wt maja 06, 2008 21:21 przez MarcoVW, łącznie zmieniany 1 raz.
nienaturalne hamowanie sily "chowania" sie amorka, odradzam taki zabiegMarcoVW pisze:do odboju ktory jest na tłoku dołozyc jeden pierscionek z innego odboju, by przy nacisku gorna czesc odboja sie opiera na telrzu i nie pozwalala ugiac sie nizej.
to ejst cos na miare wkladania gum usztywniajacych miedzy zwoj sprezyny
bedzie samochod sie ch****o zachowywal, wiem bo mialem gumowe odhoje na tyle, po przejezdzaniu przez prog zwalniajcy tyl mi podskakiwal, ta sila ktora ciagnie amorek w dol jest shamowana i musi gdzie miec ujscie i np. u mnie podrzucalo tył
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- boges74
- Gadatliwa bestia
- Posty: 800
- Rejestracja: pn sty 17, 2005 23:45
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Tego raczej nie będe próbował robić a poza tym za jakiś czas zmienie felgi i będzie po kłopocieMarcoVW pisze:Mozna jescze zrobić mały trick do odboju ktory jest na tłoku dołozyc jeden pierscionek z innego odboju, by przy nacisku gorna czesc odboja sie opiera na telrzu i nie pozwalala ugiac sie nizej.
Ostatnio zmieniony śr maja 07, 2008 16:46 przez boges74, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości