Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw mar 22, 2007 17:21

sas_gti, w sporcie nie liczy sie wygląd tylko tak jak napisales sztywne zawieszenie.tobie na wyglądzie też nie zależy i założyles sobie b6 a mnie zalezy na wyglądzie i dlatego mam kw.nikt nikogo nie zmusza do zakładania gleby.jak ktoś założy sobie -80 to musi sie nauczyć z tym jezdzić a jak się nie podoba to zakłada serie.
sas_gti pisze:i wcale nie mam ani -80 ani 15 cm nad ziemia
nie pisałem konkretnie o tobie tylko ogolnie
sas_gti pisze:macie betony bo inaczej by amor dobijał i latacie nad dziurami i koleinami, kola tracą kontakt z podłozenm...
przy twardym zawiasie nikt na dziurawej drodze nie pojedzie 100km/h tylko 60 albo i wolniej dlatego kola raczej zostają na asfalcie.poza tym akurat supersport do najlepszych zawieszeń nie należy

ja póki co zostawiam sportowe zawieszenie a w planach mam zamiar jeszcze bardziej obnizyć auto.od kiedy mam niski zawias jeżdże wolniej a co za tym idzie bezpieczniej i uważniej i jeszcze nic nie urwałem ani nie zgiąłem a autem jeżdże codziennie ok 30km

niech rząd da każdemu młodemu kierowcy sportowe zawieszenie i od razu mniejszy się liczba wypadków bo wolniej będa jezdzć

barteKKK03, i bardzo dobrze zrobisz :bigok:


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw mar 22, 2007 18:07

dawid018 pisze:sportowe zawieszenie i od razu mniejszy się liczba wypadków bo wolniej będa jezdzć
no wlasnie!!! i tu sie nie rozumiemy, bo ja za cholere nie nazwałbym sportowym zawieszniem takiego na ktorym trzeba jeździc wolnej niz na serii...dla mnie wykładnikiem "sportowosci" jest to jakie predkosci mozna osiagac...gleba -80 jest w/g mnie "pseudo-sportowa" bo nie da sie na tym szybko pojezdzic w warunkach drogowych...nie chciałbym placic kase za spowalnianie mojego auta :bajer:
dawid018 pisze:poza tym akurat supersport do najlepszych zawieszeń nie należy
wlasnie nalezy do jednych z najgorszych a mimo to wielu uzytkowników go wielbi i chwali...ja auto na takim gównie juz kupilem i było fajnie do momentu jak wyjechałem z bawarii, a jak juz wjechalem na polskie drogi to sie zaczęła męczarnia
moj b6 z seryjnym sprigiem teraz siedzi sporo nizej niz seria ale nie jest to -80 a mimo to wiele osob mi mówiło ze spoko gleba, jednak zwalniac nigdzie nie musze :)
zeby juz nie zanudac
MOJE ZDANIE: Dobry sportowy zawias to jest :
dobra firma, sensowna twardosc, nie za duze obnizenie, tyle ile sie da ale nie na siłe, a rezultatem bardzo dobrze sprawujace sie zawieszenie na ansze drogi...auto w ten sposob mozna obnizyc i to znaczie nie tracac na osiagach...ja nie widze sensu ladowania -80 bo tylko zwalnia nasze auta, ale nie jestem jakims ignorantem i rozumiem ze niektorzy maja ptrzeba zozenia sobie takiego zawiasu...wolny kraj...wy sie bediecie tlukli 20kmh a ja smigne obok ze mnie nawet nie zauwazycie :jezor: ...pozdrawiam



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw mar 22, 2007 18:32

sas_gti pisze:no wlasnie!!! i tu sie nie rozumiemy, bo ja za cholere nie nazwałbym sportowym zawieszniem takiego na ktorym trzeba jeździc wolnej niz na serii...dla mnie wykładnikiem "sportowosci" jest to jakie predkosci mozna osiagac...gleba -80 jest w/g mnie "pseudo-sportowa" bo nie da sie na tym szybko pojezdzic w warunkach drogowych...nie chciałbym placic kase za spowalnianie mojego auta :bajer:
na tym da się szybko jezdić tylko nie w każdym miejscu w polsce.ja mam takie szczęście że 3 lata temu zrobili 10km drogi gdzie jeżdże do dziewczyny i po tej drodze jest gitara i zawieszenie w pelni spelnia swoją rolę.drogi mam jakie mamy i tu tkwi cały problem.
walsnie nalezy do jednych z najgorszych a mimo to wielu uzytkownikóe go wielbi i chwali...
dlatego ze to jest najtańsze zawieszenie tak jak GT CUP >>>> szczerze powiem że wole kupić za 400 używke np weitec albo kw niż to coś za 600

ty nie lubisz niskich zawieszeń a ja jeszcze tak i niech tak pozostanie :pub: :pub:
ps.ile u ciebie kosztują tarcze i klocki do mkII TD(jr) 86r ??chodzi o przod


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw mar 22, 2007 18:40

dawid018 pisze:ty nie lubisz niskich zawieszeń a ja jeszcze tak i niech tak pozostanie
nie tyle ze nie lubie niskich tylko lubie szybkie :), sam mam przeciez dosc niskie ale nie na tyle zeby mi to przeszkadzało
tarcze sprawdze wieczorkiem,bo teraz wychodze , jak cos to masz katalog w moim podpisie, ceny nizsze o minumium 15-20 %
naje;piej przypomnij mi na pw



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw mar 22, 2007 18:47

Ja od 7 lat uzytkuje auta na glebie - na poczatku Polo Mk1, pozniej Golfa MK2 a teraz mk3 - coz.. penwo nigdy do takiej zabawki nie zaloze serii.. Ale najsmieszniejszym paradoksem w momencie zalozenie sportowego, niskiego zawieszenia, skontruowanego do szybszej jazdy to jest ze zaczynamy jezdzic wolno - baa, duzo wolniej.. Tak wiec niech zyje SLOW AND LOW SQUAD! :bigok:



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » czw mar 22, 2007 20:51

SToRM pisze:Ale najsmieszniejszym paradoksem w momencie zalozenie sportowego, niskiego zawieszenia, skontruowanego do szybszej jazdy to jest ze zaczynamy jezdzic wolno - baa, duzo wolniej
swieta prawda...
co do pytania poczatkowego.....nie wyobrazam jezdzic samochodem sterczacym jak las...i gibajacym sie jak kuter rybacki..konkretna gleba do tego dobra felga..niekoniecznie wielka i jest extra..... moze jak bede miec 50 lat to nie bede tego lubil..ale poki jestem mlody na bujajaca sie limuzyne nie przesiade sie


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt mar 23, 2007 01:12

sas gti a powiedz mi taka rzecz jesli w naszym pieknym kraju drogi byly by co najmniej tak dobre jak u niemca to nie posadzilbys swojej furki bardziej ??

bo to wlasnie jest paradoks w polsce ze takie zawieszenie jakie by nie bylo jest "sportowe" i sluzy wlasnie do szybszej i bezpiecznej jazdy tylko u nas nie ma na to warunków ale na zachodzie sie sprawdza w 100%



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt mar 23, 2007 01:29

zajac pisze:sas gti a powiedz mi taka rzecz jesli w naszym pieknym kraju drogi byly by co najmniej tak dobre jak u niemca to nie posadzilbys swojej furki bardziej ??

bo to wlasnie jest paradoks w polsce ze takie zawieszenie jakie by nie bylo jest "sportowe" i sluzy wlasnie do szybszej i bezpiecznej jazdy tylko u nas nie ma na to warunków ale na zachodzie sie sprawdza w 100%
przeciez nawet mowilem ze jak jechalem jeszcze w mienczech i nawet na kijowym superoscie to było ok, wiec oczywiscie moze i bym posadzil, ale zrobiłbym bo jednak nadal po to ze dzieki temu byłbym szybszy...obnizajac auto tak samo jak w DE w Polsce nie ma sensu bo to to tylko zwalnia i tu znawiązuję do drugiej czesci twojego posta...troche nie rozumeim tej logiki, skoro jezdzimy w Polsce to na cholere mowic ze jakbysmy byli w DE to bym chciał glebe...moze i tak ale co z tego? jakbysmy byli z polnocnej Finlandii to by sie trzeba bylo dostosowywac do szutrów i do lodu w zimę ale co z tego? w australii jeszcze inny typ zawiszenia by sie sprawdzal ale co z tego? ja chce byc szybki tu u nas :)
btw: glebe mam taką , pokazuje bo mam wrazenie ze juz kolejna osoba ma mnie za jakiegos miłosnika wielkich prześwitów... :bajer:
Obrazek



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pt mar 23, 2007 01:34

sas_gti, gdzieś ty tym autem jedzieł??nieżle upaćkany.ta gleba mi wygląda na -60 bo jest prawie tak jak u mnie


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » pt mar 23, 2007 09:05

Wczoraj leciałem w trasę i nie było aż tak źle. Nawet byłem zaskoczony bo było wręcz dobrze jeżeli chodzi o komfort. Bardzo fajnie łykało sie zakręty - cała przyjemność... Bardzo dobrze auto się prowadziło...


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Posty: 1732
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
Lokalizacja: Gliwice
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

Post autor: Kowal_ » pt mar 23, 2007 11:05

sas_gti, offroad sobie urządzałeś? :P


330KM/450Nm

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt mar 23, 2007 11:52

dawid018 pisze:sas_gti, gdzieś ty tym autem jedzieł??nieżle upaćkany.ta gleba mi wygląda na -60 bo jest prawie tak jak u mnie
mkowalm pisze:sas_gti, offroad sobie urządzałeś?
no poniekąd tak! się ćwiczy :jezor:



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » pt mar 23, 2007 16:32

wilk pisze:Wczoraj leciałem w trasę i nie było aż tak źle. Nawet byłem zaskoczony bo było wręcz dobrze jeżeli chodzi o komfort. Bardzo fajnie łykało sie zakręty - cała przyjemność... Bardzo dobrze auto się prowadziło...
a jak nierownosci drogi? Koleiny? Ja sie boje ze miske na koleinach zostawie

[ Dodano: Pią Mar 23, 2007 18:07 ]
mam jeszcze pytanie do osob ktore nie maja gwintu tylko zame sprezyny sportowe. Czy na tył na amory zakladaliscie odboje? Czy je wywaliliscie?


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości