Witam,
Jestem szczęśliwym posiadaczem mk1 g60 wyposażonego w kompresor Eaton M65. Obecnie doładowanie w szczytowym momencie wynosi 0,4bar co pewnie częściowo jest zasługą dużego układu dolotowego (fi60mm po całości i fmic że Sprintera 2.9). Chciałbym podnieść ciśnienie doładowania możliwie obniżając ryzyko awarii ( wybierając bezpieczniejszą drogę).
1. Zmniejszając koło pasowe na samym kompresorze? Jeśli to o ile przyjmując że 72mm i seryjne koło pasowe na wale pompuje 0,4bar).
2. Zwiększając koło pasowe na wale? (kompresor mam pędzony paskiem 6 PK razem z resztą osprzętu, czy zwiększenie obrotów nie zaszkodzi np. alternatorowi, pompie wody? Z jakiego silnika szukać koła pasowego i o jakiej średnicy?).
URL=http://www.fotem.pl/show/full/d25e40382 ... bfe063df4c][/URL]
Pozdrawiam
G60 - Eaton M65 - koła pasowe.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1147
- Rejestracja: pn cze 05, 2006 20:38
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
G60 - Eaton M65 - koła pasowe.
ja mam na kompresorze 59mm i na wale 166mm i daje to max 0.9bar i kompresor wyjeźdza poza sprawność i zaczyna grzać mocno dolot i pobierac kupe mocy. On poprostu jest mały i więcej jak 0.7 nie polecam z niego robić. 6pk to będzie Ci palić bo jest za waski minimum to 7pk i pompa wody osobno od kompresora
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1147
- Rejestracja: pn cze 05, 2006 20:38
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
G60 - Eaton M65 - koła pasowe.
RasPL, Celuję w doładowanie rzędu 0,7bar w piku 0,8bar (tyle ponoć jest w stanie obsłużyć ori komp DIGI 1 bez ingerencji w "chip").
Pierwszy plan: Poszukam maksymalnie dużego koła pasowego na wał (żeby nie było kolizji z pompą wody) zobaczę jakie uzyskam doładowanie na seryjnym kole kompresora, jeśli dalej za mało dmuchnie to zostaje wtedy zabawa z kółkiem na kompresorze. O zaistniałych efektach napiszę
Co jest przyczyną? Przy zachowaniu możliwie dużego kółka kompresora, żeby nie stracić synchronizacji wirników?RasPL pisze:więcej jak 0.7 nie polecam z niego robić.
7PK występuje ori w MB gdzie pasek jest naprawdę długi i ma wiele załamań. Nie widzę problemu ślizgania się paska u siebie na 6PK. Będzie problem, będę działałRasPL pisze:pk to będzie Ci palić bo jest za waski minimum to 7pk
Tego to już w ogóle nie kumam, co jest powodem?RasPL pisze:pompa wody osobno od kompresora
Pierwszy plan: Poszukam maksymalnie dużego koła pasowego na wał (żeby nie było kolizji z pompą wody) zobaczę jakie uzyskam doładowanie na seryjnym kole kompresora, jeśli dalej za mało dmuchnie to zostaje wtedy zabawa z kółkiem na kompresorze. O zaistniałych efektach napiszę
https://www.facebook.com/GolfPirelli/
G60 - Eaton M65 - koła pasowe.
Nie znajdziesz takiego koło trzeba se wytoczyc czy tam zamowic gdzies.
Jakiej synchronizacji wirników bo za nic nie rozumie
Mowie pasek 7 pk to lepiej uwierz
A pompa osobno zeby nie obciążać paska.
Jak chcesz co 1000km wymieniac pasek bo skrzypi lub pali się to rob jak chcesz
Jakiej synchronizacji wirników bo za nic nie rozumie
Mowie pasek 7 pk to lepiej uwierz
A pompa osobno zeby nie obciążać paska.
Jak chcesz co 1000km wymieniac pasek bo skrzypi lub pali się to rob jak chcesz
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 12 gości