Strona 1 z 1

ECU

: śr paź 09, 2013 20:29
autor: FIN xxx
Panowie jaką średnicę wewnętrzną musi mieć węzyk podlączony do ECU?
Jakim przekażnikiem zasilić ECU a jakim pompę paliwową?

ECU

: śr paź 09, 2013 20:41
autor: Alex360
Ja założyłem 3,2mm w oplocie (taki jak od przelewów w Dieslu), wężyk 4mm luźno wchodził na króciec przepustnicy i nie dawał mi pewności że będzie Ok...
Nie bardzo rozumiem dlaczego pytasz o przekaźniki.

ECU

: czw paź 10, 2013 13:06
autor: FIN xxx
Robię wszystko od podstaw, moje auto to Audi 80 b3 1,8 s na gażniku.

Złożyłem sobie taką hybrydę na bazie PG tylko, że z głowicą od audi A4 1,6.
Całą instalkę rzeżbię sam, pytam o przekażniki, bo nie wiem ile amper pobiera ECU i pompa paliwowa.
Zakładając przekażniki muszę być pewien, zę się one nie spalą.

ECU

: pt paź 11, 2013 17:19
autor: witman
później poszukam adres strony,gdzie są podane wszystkie nr. przekaźników ktore są potrzebne,nie wiem czy to nie ta sama strona na ktorej podane są wszystkie kolory przewodów i skad-dokąd idą,a nawet wyszczególnienia co jest podlaczone do nóżek kazdego przekaznika.to chyba jakaś amerykańska stronka.

ECU

: pt paź 11, 2013 21:51
autor: Alex360
W skrzynce jest bezpiecznik 20A na pompę paliwa.
Co do przekaźników to pewnie są tam ,,pomocnicze'' a one mają 30-35A. 35 A =ok 420 Wat ...

ECU

: sob paź 12, 2013 05:59
autor: witman
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html,pod tym adresem masz wszystko co potrzeba.

ECU

: sob paź 12, 2013 12:41
autor: FIN xxx
Dzięki kolego, już wiem jaki przekażnik powinienem zastosować :D . Mam 6 przekażników 30 A więc dam jeden na ECU a drugi na pompę paliwa. Tak naprawdę jeden przekażnik zasiliłby wszystko, ale bezpieczniej będzie jak zrobię to na oddzielnych.

ECU

: sob paź 12, 2013 16:11
autor: witman
do ecu jest nr.30 lub 32,mimo wszystko odwiedź tą stronę co adres Ci podałem,zamiast kombinować,chyba lepiej zrobić tak jak w oryginale,chociażby w razie awarii z którą sobie nie poradzisz,oddasz auto na warsztat,a tam pierwszy tydzień minie fachowcowi na rozkmince samej skrzynki.

ECU

: pn gru 30, 2013 12:24
autor: FIN xxx
Panowie jak się diagnozuje usterki w digi I?

Załóżmy, że montujemy digianta I tyko z wiązką idącą do ECU. W jaki sposób rozpoznać jaka jest usterka no i czy po jej usunięciu nie trzeba kasować błędów z ECU?

ECU

: wt gru 31, 2013 01:54
autor: Ladro
Tylko blink kody.

Re: ECU

: wt gru 31, 2013 20:01
autor: FIN xxx
Ladro pisze:Tylko blink kody.
Dzięki kolego, mogłbyś rozwinąć?

ECU

: śr sty 01, 2014 15:43
autor: Knutek
Kody błyskowe, na forum pełno na ten temat info :pub:

ECU

: sob sty 04, 2014 13:41
autor: FIN xxx
Moglibyście podrzucić linka z opisem tych kodów i jak to sprawdzić w G60

ECU

: sob sty 04, 2014 21:08
autor: RasPL
google -> digifant flash codes

i pierwszy wynik masz wszystko:
http://www.a2resource.com/electrical/co ... t1g60.html" onclick="window.open(this.href);return false;