Swap z B3 Synchro do MK2
: śr lut 27, 2013 11:31
Witam i proszę o wyrozumiałość dla mojego braku chwilowego czytania ze zrozumieniem...
Mianowicie, zakupiłem B3 synchro G60 w całości - wjechał do mnie do garażu - za kwotę tak śmieszną ,że żal byłoby nie zakupić. Dodam , że dopiero wkręcam się w temat G60 i mój poziom wiedzy w temacie ogromem nie poraża - dużo czytam i staram się zdobywać informacje w różny sposób.
Teraz siedzę i kombinuję co następuje:
Mam w swoim Mk2 1.8 RP i to chyba już na ostatnich nogach , bez remontu wkrótce się raczej nie obejdzie.
Planuję swapnąć G60 z B3 do siebie. I oto pytania.
1. Kompresor do regeneracji - profilaktycznie , koniecznie.
2. Czy rozebrać silnik , przejrzeć , wymienić co potrzeba , poskładać i latać, czy
3. Skoro jeździł , dać se siana i wrzucić jak stoi i grzebać dopiero jak coś się wysypie?
4. Jaką skrzynię wrzucić, prosiłbym o kod skrzyni wg. Was najodpowiedniejszej- synchro bym oddał za małe pieniądze łącznie z tylnym napędem i wstawiłbym coś innego- zaznaczam wszystkie graty mam więc nie będzie problemu przekładkowego
mam garaż , czas i jakieś tam fundusze - łba nie urywają ale też mi się nie pali , że już muszę latać G60, chciałbym go zrobić dla siebie i potem się nim cieszyć.
Bardzo proszę o wyrozumiałość i podpowiedzi.
Z góry dzięki,
Pozdrawiam
Ps
Gdyby ktoś coś z gratów do B3 91 kombi potrzebował to jestem do dyspozycji wszystko praktycznie jest poza tym co do swapa biorę
Mianowicie, zakupiłem B3 synchro G60 w całości - wjechał do mnie do garażu - za kwotę tak śmieszną ,że żal byłoby nie zakupić. Dodam , że dopiero wkręcam się w temat G60 i mój poziom wiedzy w temacie ogromem nie poraża - dużo czytam i staram się zdobywać informacje w różny sposób.
Teraz siedzę i kombinuję co następuje:
Mam w swoim Mk2 1.8 RP i to chyba już na ostatnich nogach , bez remontu wkrótce się raczej nie obejdzie.
Planuję swapnąć G60 z B3 do siebie. I oto pytania.
1. Kompresor do regeneracji - profilaktycznie , koniecznie.
2. Czy rozebrać silnik , przejrzeć , wymienić co potrzeba , poskładać i latać, czy
3. Skoro jeździł , dać se siana i wrzucić jak stoi i grzebać dopiero jak coś się wysypie?
4. Jaką skrzynię wrzucić, prosiłbym o kod skrzyni wg. Was najodpowiedniejszej- synchro bym oddał za małe pieniądze łącznie z tylnym napędem i wstawiłbym coś innego- zaznaczam wszystkie graty mam więc nie będzie problemu przekładkowego
mam garaż , czas i jakieś tam fundusze - łba nie urywają ale też mi się nie pali , że już muszę latać G60, chciałbym go zrobić dla siebie i potem się nim cieszyć.
Bardzo proszę o wyrozumiałość i podpowiedzi.
Z góry dzięki,
Pozdrawiam
Ps
Gdyby ktoś coś z gratów do B3 91 kombi potrzebował to jestem do dyspozycji wszystko praktycznie jest poza tym co do swapa biorę