G60 doładowanie 0.5bara
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
G60 doładowanie 0.5bara
Jeżeli masz takie doładowanie na seryjnych gratach to dobrze byłoby jak najszybciej wymontować kompresor i sprawdzić co ma się na rzeczy... szkoda kasy i nerwów
G60 doładowanie 0.5bara
w tym problem ze jest po zestawie regeneracyjnym jakies 1500km oczywiscie ori kolko. ale to sie ogarnie tylko sie zastanawiam ile ma kucy na 0.5bara
G60 doładowanie 0.5bara
jedź na hamownię i sprawdź , nie tylko od doładowania zależy ilość KM ... ale tez min. od stanu silnika
pozdr.
pozdr.
G60 doładowanie 0.5bara
saliczek, silnik po kapitalce: pierscienie,panewki,popychacze,cala glowica robiona,uszczelki i zimery nowe i wiele innych.......
G60 doładowanie 0.5bara
jak na ori kółku to może te 150 KM ma , skoro silnik jest po remoncie , kompresor mało dmucha , może część doładowania gdzieś ucieka ? powinien dmuchac ok 0,7-0,8 , skoro jest po regeneracji.
pozdr.
pozdr.
G60 doładowanie 0.5bara
witam ponownie. wczoraj rozebralem kompresor i o dziwo wszystko jest w pozadku,bieżnie nie wytarte listwy jak nowe a doladowanie max 0,5 bara przy 6000rpm a przy 3000rpm zaledwie 0,2-0,3 bara. co to moze byc? macie jakies pomysły?
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
G60 doładowanie 0.5bara
Tona nieszczelności w dolocie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
G60 doładowanie 0.5bara
wlasnie o to chodzi ze dolot jest szczelny... wszystko jest sprawdzone, po prostu kompresor nie pompuje tak jak trzeba i nie wiem dlaczego...czy moze byc przez zle ustawiony zaplon lub przez wydech?
G60 doładowanie 0.5bara
Andrew.vw sprawdz jedną rzecz.Odpal silnik i jedną ręką złap za silnik krokowy ,a drugą dodaj lekko gazu tak aby tylko zwolnić styk wolnych na przepustnicy.I teraz trzymając za krokowy powinieneś czuć wyrazne kliknięce zamykającego się krokowca.
A wężyków podciśnienia tu jak przepustnice nie zamieniłeś miejscami? Ten do kompa idzie z krućca górnego.
A wężyków podciśnienia tu jak przepustnice nie zamieniłeś miejscami? Ten do kompa idzie z krućca górnego.
3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
G60 doładowanie 0.5bara
Ladro podcisnienia sa dobrze a krokowca nawet na próbe mialem zaslepionego i nic to nie dalo.
- Knutek
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
G60 doładowanie 0.5bara
No właśnie podciśnienia są dobrze podłączone, krokowiec był zaślepiany, w sensie wyciągnięty i zaślepiony, żeby jego wykluczyć, i zero różnicy. Ja mam kompresor w dużo gorszym stanie i praktycznie takie samo doładowanie. U mnie kołkowany jest w dwóch miejscach, doładowanie ok 0,3 a przed odcięciem po mału do 0,5 dobije. Także u Andrzejka powinien pod 0,8 spokojnie doładować, a tu
G60 doładowanie 0.5bara
Ale sprawdz tak jak napisałem.Jak nie ma takiego chcarkterystycznego dzwięku zamykania się krokowca to znaczy że masz zmulone g60.
Napisz czy jest spora różnica w mocy ciepły a zimny silnik.W zmulonym na gorącym silniku jest zero elastyki i auto ma w granicach 120 koni 160Nm.
Napisz mi jakie masz ustawienie potenciometra CO.
Digifant ma coś takiego że ogranicza boost do 0,4 bara jak coś jest nie tak w całym "systemie".I tu powiem że nawet 0,4 jest na kole 68mm.
Jeżeli wszystko masz szczelne z rur to mozę intercooler jest dziurawy gdzieś.Zobacz jeszcze czy trzecia przepustnica się zamyka gdy otwiera się ta druga duża.
Napisz czy jest spora różnica w mocy ciepły a zimny silnik.W zmulonym na gorącym silniku jest zero elastyki i auto ma w granicach 120 koni 160Nm.
Napisz mi jakie masz ustawienie potenciometra CO.
Digifant ma coś takiego że ogranicza boost do 0,4 bara jak coś jest nie tak w całym "systemie".I tu powiem że nawet 0,4 jest na kole 68mm.
Jeżeli wszystko masz szczelne z rur to mozę intercooler jest dziurawy gdzieś.Zobacz jeszcze czy trzecia przepustnica się zamyka gdy otwiera się ta druga duża.
3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości