Chodziło mi tylko o to, że nie ma takich felg jak Speedline Corse MO, MO to model Compomotive.
Compomotive MO 1562 (jest wiele różnych modeli MO) -
http://www.comp.co.uk/content/product/135_0_m.jpg
Speedline Corse 2010 -
http://img17.imageshack.us/img17/196/scz2010.jpg
Tak jak piszesz Speedline był bardziej związany z VW. Znalazłem kilka interesujących informacji odnośnie felg Rallye używanych w motorsporcie:
http://www.racedandrallied.com/classic- ... wwwslowlys
http://www.racedandrallied.com/sites/de ... edium).JPG
VWM Speedline Magnesium Räder 7,5 x 17 mit Pirelli N3 intermed.
17 (i 16) były używane w przypadku nawierzchnii asfaltowych. Na szutry szły 15 takie jak ta:
http://www.vwmotorsport.info/vwtech/ima ... %20622.JPG
Tutaj jeszcze zdjęcia tych felg 'asfaltowych':
http://www.rallye-golf.de/rallye_werk.html
Poza powyższymi znalazłem jeszcze jedne felgi:
http://i74.photobucket.com/albums/i273/ ... elsh91.jpg
ale to było auto które w latach 1990/91 startowała w krajowych mistrzostwach w Wlk. Brytanii .
Wg. tego pdf'a
http://www.vwmotorsport.com/vwmedia/fil ... _Sport.pdf:
16, 17 - asfalt
15 - szuter (7.5 cali szerokości, A grupowa Rallye miało 280 KM)
wszystkie miało podobny kształ, z tym, że 15'tki szutrowe miały głębszy rant, 16 i 17 asfaltowe miały ramiona dochodzące do krawędzi. Wszystkie miały rozstaw 4x100, więc 5x100 nie wchodzi raczej w grę.
Podsumowując wg. mnie Speedline Corse 2010 wyglądają bardzo podobnie do tych 16, 17 (2010 były oferowane jako 14, 15, 16 i 17). Do tych szutrowych 15 trudno dopasować jakiś model.