borek81 pisze:Przyjmujac koszt turbo od t4 za 1000zł to jaki ogolny koszt takiej przeróbki by wyszedł?
chyba chodziło Ci o T3/T4 czyli hybryda (strona zimna T4, ciepła T3), co do kosztów przeróbki to z samego osprzętu masz:
- węże zasilania i powrotu oleju (ceny i przewody są różne 100-200zł)
- węże zasilania i powrotu płynu chłod. (~50zł)
- kolektor wydechowy pod turbo (na ebay'u można i za 300zł odlew chińczyka dostać, jakiś SPA lub ATP to 900-1200zł, rurowy spawany około 600zł)
- downpipe (100-200zł najlepiej robiony na aucie)
- modyfikacja węży układu dolotowego (około 100zł) rozumiem, że masz oryginalny FMIC
- wałek rozrządu (od 400zł do 1200zł, chociaż przy mocach 250-300KM wałek z G60 w większości przypadków daje rady)
- map sensor 250kPa (100-250zł)
- strojenie (średnio 1000zł trzeba liczyć, bo o gotowca pod dany setup jest bardzo ciężko)
- rura do filtra powietrza i ewentualnie puszka lub stożek (100-300zł)