Strona 1 z 1

PG - jaka Turbosprężarka?

: pt sty 06, 2012 19:01
autor: paulek87
Nabyłem właśnie silnik PG który zamiast kompresora ma turbosprężarkę Garrett GT5025V z Audi 2,5 TDI, niestety jest ona w kiepskim stanie. Mógłbym ją regenerować jednak PG na GT5025V to chyba nienajlepsze zestawienie? Jaką turbosprężarkę polecacie do tego silnika?

Re: PG - jaka Turbosprężarka?

: sob sty 07, 2012 22:58
autor: gumiś
.

Re: PG - jaka Turbosprężarka?

: sob sty 07, 2012 23:04
autor: toffic
paulek87 pisze:Nabyłem właśnie silnik PG który zamiast kompresora ma turbosprężarkę Garrett GT5025V z Audi 2,5 TDI, niestety jest ona w kiepskim stanie. Mógłbym ją regenerować jednak PG na GT5025V to chyba nienajlepsze zestawienie? Jaką turbosprężarkę polecacie do tego silnika?
Najmniejsza to KKK03 z 1.8T ale pewnei zaraz ci jej braknie. Może coś z Volvo 2.0/2.3T tanie a dobre

Re: PG - jaka Turbosprężarka?

: ndz sty 08, 2012 16:17
autor: paulek87
Dzięki toffic
W sumie te z Volvo stosunkowo tanie, a jaki mniej więcej potencjał?

Re: PG - jaka Turbosprężarka?

: ndz sty 08, 2012 17:22
autor: toffic
paulek87 pisze:Dzięki toffic
W sumie te z Volvo stosunkowo tanie, a jaki mniej więcej potencjał?
Zależy której, bo jest ich tam cała masa

Re: PG - jaka Turbosprężarka?

: ndz sty 08, 2012 17:45
autor: paulek87
Powiedzmy taka z Volvo V70 2,5T miało to 193KM a co Ty proponujesz? Chciałbym żeby 200KM pękło (silnik w dobrym stanie, nie idealnym) I pytanie poza tematem, zmieszczę to wszystko do mk I przy ścianie grodziowej?

PG - jaka Turbosprężarka?

: ndz sty 08, 2012 17:45
autor: madKOWAL
13 jak do 200 km 16 jak do 250 :D

PG - jaka Turbosprężarka?

: wt sty 17, 2012 10:57
autor: Apsik
Co Wy tak oszczędnie z tymi turbinami :kac:
Do PG spokojnie T3/T4 50trim .63 AR podejdzie, a nawet GT28RS. Potencjał na 330KM i mocy nie brakuje.
Większe turbinki wcale nie są takie drogie. T3/T4 do 1000zł w USA można kupić albo T3 super 60 z potencjałem na 290KM.

Jak ktoś potrzebuje kompresora to mam igła stan, ale szczerze ... turbo lepsza zabawa :satan:

PG - jaka Turbosprężarka?

: śr sty 18, 2012 22:50
autor: borek81
Przyjmujac koszt turbo od t4 za 1000zł to jaki ogolny koszt takiej przeróbki by wyszedł?

Re: PG - jaka Turbosprężarka?

: czw sty 19, 2012 19:09
autor: Apsik
borek81 pisze:Przyjmujac koszt turbo od t4 za 1000zł to jaki ogolny koszt takiej przeróbki by wyszedł?
chyba chodziło Ci o T3/T4 czyli hybryda (strona zimna T4, ciepła T3), co do kosztów przeróbki to z samego osprzętu masz:
- węże zasilania i powrotu oleju (ceny i przewody są różne 100-200zł)
- węże zasilania i powrotu płynu chłod. (~50zł)
- kolektor wydechowy pod turbo (na ebay'u można i za 300zł odlew chińczyka dostać, jakiś SPA lub ATP to 900-1200zł, rurowy spawany około 600zł)
- downpipe (100-200zł najlepiej robiony na aucie)
- modyfikacja węży układu dolotowego (około 100zł) rozumiem, że masz oryginalny FMIC
- wałek rozrządu (od 400zł do 1200zł, chociaż przy mocach 250-300KM wałek z G60 w większości przypadków daje rady)
- map sensor 250kPa (100-250zł)
- strojenie (średnio 1000zł trzeba liczyć, bo o gotowca pod dany setup jest bardzo ciężko)
- rura do filtra powietrza i ewentualnie puszka lub stożek (100-300zł)

PG - jaka Turbosprężarka?

: pt sty 20, 2012 09:40
autor: 16vg60
borek81, http://allegro.pl/show_item.php?item=2044963098" onclick="window.open(this.href);return false; Bati podobno 250 ps wyciagna z pg i jakis czas temu sprzedal kompa z programem {gto} i mapem 250kpa mial bys jak znalazl
Ps. mam nadzieje ze nie przymierzasz sie skazic mk2 g60 turbina :kac:

PG - jaka Turbosprężarka?

: pt sty 20, 2012 11:07
autor: borek81
Dzieki za zestawienie kosztow!Byłem poprostu bardzo ciekawy jak to wyglada z kasa ale spokojnie swojego nie tykam :pub: