problem z kompresorem

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

problem z kompresorem

Post autor: crashmax » sob paź 22, 2011 14:54

Witam

mam problem mianowicie z kompresorem dmucha olej z powietrzem i ubywa mi tego oleju ... :grrr: :grrr: :grrr:

wymienilem simeringi i nawet nie przejechalem 50 km a on dalej zaczal dmuchac olej;/

jak by ktos wiedzial prosze o pomoc


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

problem z kompresorem

Post autor: Karol G60 » sob paź 22, 2011 20:51

Może pękł kanał olejowy w żeberku?



Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

problem z kompresorem

Post autor: crashmax » sob paź 22, 2011 21:24

tzn juz rozebralem ...
i simering sie wysunol;p


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

problem z kompresorem

Post autor: 16vg60 » ndz paź 23, 2011 18:05

a mam pytanie jakich simeringow uzyles {od kogo}? bo jesli od dara .mr henia czy ladro to bardzo dziwna sprawa mi kiedys sie wysunal jak uzylem zwyklych {jak cos to odradzam tego taniego badziewia bo w nieskonczonosc bedziesz go reanimowal}


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

problem z kompresorem

Post autor: crashmax » ndz paź 23, 2011 19:10

na allegro wzielem


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

problem z kompresorem

Post autor: crashmax » ndz paź 23, 2011 19:20

sprawdzilem od ladra wziete ale moze to byla wina zle wsadzonego wsadzilem go jutro zaloze i pojezdze :):):):) zobaczymy:):):)
jak dla mnie simeringi byly ok i sa ok :)

takze wina sprzedajacego zadna jezeli juz to osoby regenerujacej

pozdro 600:) :pub:

i dzieki :)


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

problem z kompresorem

Post autor: Ladro » śr paź 26, 2011 18:05

Crashmax napisz mi czy obróciłeś zeger co jest pod największym simmeringiem tak aby nie zakrywał dziurki olejowej.Ja zawsze obracam pierścień zegera tak aby między poczatkiem a końcem pierścienia była dziurka olejowa.Wtedy jak dobijesz simmer w gniezdzie do końca to nie blokuje się przepływ oleju i nie wypycha któregoś simera po drodze.Cześto zeger zakrywa otworek i jak dobijasz simer to on również otworek zakrywa od góry i może to trochę ograniczać przepływ oleju.

Kolejna sprawa,kiedyś znajomy zle wsadził ta tulejkę co jest zaraz za małym kołem od paska 120xl.Tymi wypustkami do koła a gładką stroną do łożyska.Efrekt był taki ,że wypychało tego najmniejszego simera jak wylot z G.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

problem z kompresorem

Post autor: Ladro » śr paź 26, 2011 18:06

Crashmax napisz mi czy obróciłeś zeger co jest pod największym simmeringiem tak aby nie zakrywał dziurki olejowej.Ja zawsze obracam pierścień zegera tak aby między poczatkiem a końcem pierścienia była dziurka olejowa.Wtedy jak dobijesz simmer w gniezdzie do końca to nie blokuje się przepływ oleju i nie wypycha któregoś simera po drodze.Cześto zeger zakrywa otworek i jak dobijasz simer to on również otworek zakrywa od góry i może to trochę ograniczać przepływ oleju.

Kolejna sprawa,kiedyś znajomy zle wsadził ta tulejkę co jest zaraz za małym kołem od paska 120xl.Tymi wypustkami do koła a gładką stroną do łożyska.Efrekt był taki ,że wypychało tego najmniejszego simera jak wylot z G.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

problem z kompresorem

Post autor: crashmax » śr paź 26, 2011 19:14

narazie jezdze i jest ok :)
poprostu najprowdopodbniej nie byl dobity ten simer i go wypchalo :):):)
nic strasznego się nie stalo :) tylko litr oleju poszedl gdzieś w glebe :grrr:
dzięki Ladro za zainteresowanie :)
pozdrawiam :pub:


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: problem z kompresorem

Post autor: Ladro » czw paź 27, 2011 09:14

Lepiej doradzić i poprawić niż 10 razy G wyjmować.Gdzieś tu na forum ogladałm kogoś projekt g60 i tak samo zauważyłem ,że z małego koła zsówa się pasek 120xl.A wynika to z tego że ktoś załozył odwrotnie koło które znajduje się zaraz za dużym kołem pasowym.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

problem z kompresorem

Post autor: crashmax » czw paź 27, 2011 22:04

i dzisiaj po ostrym depnieciu ... znowu wypchnelo simmer ...
to mowisz Ladro ze co trzeba zrobic wypycha ten duzy na wirniku ...
juz mi rece opadaja :)
jutro rozkrece i zrobie tak jak powiesz musze to poprawic po kims...
z góry dzieki za odpowiedz pozdrawiam


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

problem z kompresorem

Post autor: 16vg60 » pt paź 28, 2011 16:26

dobrze odtlusc i zobacz czy przewod odplywowy jest drozny i tak jak pisal LADRO czy seger nie przyslania kanalu olejowego zwroc uwage czy wirnik nie jest wytarty w miejscu gdzie sie zabija simering dladego moze sie wysuwac


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości