Strona 1 z 2
chłodnica oleju g60
: śr paź 05, 2011 20:47
autor: malutki83
siema
jakie macie chłodnice oleju w g60 i jaki krótszy filtr do tego zakłądacie ja jak na kjs gonie mojego golfa to temperatura oleju wacha się między 145-160 więc chyba za dużo i musze kupić szybko jakąś chłodnice oleju, z góry dzięki za podpowiedzi i sugestie
chłodnica oleju g60
: śr paź 05, 2011 22:06
autor: xxMAXIMxx
Wyjmij mu termostat, dłużej się będzie nagrzewał a temperatura spadnie znacznie ;]
chłodnica oleju g60
: śr paź 05, 2011 22:16
autor: Dave Old School
ja mam powietrzna , ta wodno-olejowa to raczej slaba opcja na kjs
mam wywalonego tego kwadrata
podstawa filtra z golf mk1 gti , weze hydrauliczne , i chlodnica 13-rzedowa z volvo
filtr zwykly jak do pg
temperatura po palowaniu nie przekrocza 105 stopni
chłodnica oleju g60
: śr paź 05, 2011 22:27
autor: xxMAXIMxx
Dave, dobra opcja - tylko gdzie dorwać taką podstawę....
chłodnica oleju g60
: czw paź 06, 2011 00:02
autor: saliczek
a co zrobiliście z przewodami z tej oryginalnej chłodniczki oleju ? zaślepione, powrót zrobiony , czy nowe przewody ?
i czy może ktoś z Was się orientuje czy podstawa filtra oleju z mk1 nie będzie kolidowała z kolankiem 180 stopni od Intercoolera ?
chłodnica oleju g60
: czw paź 06, 2011 00:29
autor: Dave Old School
podstawa to nie problem , tyle ze przez to teraz ceny sie zrobily duze tego kolo 200 - 300 za komplet sobie licza
dobre jest w niej to ze ma termostat - bardzo polecam
druga opcja jest kupno podstawy uniwersalalnej np mocala - wystepuja wersje z termostatem ale to zas wydatek jak wyzej
http://www.rallyshop.v10.pl/podstawka,p ... p4057.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mozna taniej znalesc
przewody zaslepiasz - wstawiasz korek albo robisz obejscie i nie ma tematu
podstawa z mk1 koliduje z kolankiem z rallye , ja moja szlifowalem i dodatkowo szlifowana ta strona co dolega do kolanka
taki urok , ale efekty sa i dla oleju lepiej i dla motoru
chłodnica oleju g60
: czw paź 06, 2011 07:38
autor: xxMAXIMxx
Mi w gorące dni (jak jest tak 25-30st.C na zewnątrz) temperatura oleju sięga 125-130 stopni. Też potrzebuję coś z tym zrobić.
EDIT;
Jak bym taką dodatkową podstawkę zamontował to bym już filtra nie wyjął... Mam tam tak mało miejsca że teraz bieda to zrobić.
chłodnica oleju g60
: czw paź 06, 2011 19:55
autor: Dave Old School
w sumie tu nie masz wielkiego pola manewru , chlodnica oleju
jak wywalisz ten kwadrat chlodnice to idzie ci o 10 cm do gory caly filtr
u mnie tez jest malo miejsca , wiem ze na bartek.de srzedaja krotkie filtry , produkuje je rowniez chyba K&N
poszukaj
chłodnica oleju g60
: ndz paź 09, 2011 00:56
autor: toffic
Tylko te krótkie są bez zaworu syfonowego czyli nie do G60, załóż termostat 72*c na bank dużo pomoże. Ciekawe czy by podstawa z Opla nie spasowała, lepiej dostępna i ceny mniejsze
chłodnica oleju g60
: ndz paź 09, 2011 09:50
autor: malutki83
a ten termostat 72 stopnie to od czego jest i czy musze odrazu tez wymienic włącznik wentylatora
chłodnica oleju g60
: ndz paź 09, 2011 21:35
autor: saliczek
JA miałem u siebie termostat 72 stopnie , jeżeli nonstop nie pałujesz auta
to moim zdaniem bez sensu , na trasie musiałbyś chyba nonstop z nogą w podłodze jechać żeby silnik złapał temperaturę , w granicach 100-130km/h wskazówka u mnie była w 1/3 i nie zauważyłem , żeby temperatura oleju drastycznie spadła, u siebie wpakuję chłodniczkę , jeszcze nie wiem jak ale wpakuję hehe
chłodnica oleju g60
: ndz paź 09, 2011 22:45
autor: toffic
Ja powiem po 4latach eksploatacji takiego termostatu, że warto. Jest jeden drobny niuans w Digi, zeby to dobrze latało zimą ale dla dobrego tunera to nie będzie problemem
chłodnica oleju g60
: pn paź 10, 2011 15:46
autor: saliczek
a jaką masz temperature płynu chłodzącego na trasie ?
chłodnica oleju g60
: pn paź 10, 2011 18:57
autor: toffic
w zimie ok 70-75, w lecie, zwłaszcza jak wyżej kręce, to spokojnie łapie >80