Strona 1 z 1

dymi podczas przeciągania na wys. obrotach

: wt maja 17, 2011 11:47
autor: nowy13
Mam taki problem.
Mianowicie w zeszłym roku miałem założone małe IC. Podczas szybkiej jazdy na wysokich obrotówok 6000 obr. np. 180 i wrzucenie 5 biegu samochód tracił moc i dymił na czarno. było czuć paliwo i ewidentnie była to zła mieszanka. Dodatkowo podczas gwałtownego gazu słychać było metaliczny dźwięk (takie równomierne granie)
W tym roku zmieniłem IC na takie od sprintera, przestało grać, ale...
np. na trzecim biegu jak wcisne mocnie jgazu i pociągne do 5-5,5 tyź obrotów z wydechu pojawia się biała chmura dymu i dymi. Po wrzuceniu 4 biegu wyrównaniu obrotów i przejechaniu 400 -500m biały dym ustępuje.
Orientuje się ktoś co to może być ?
Dodam jeszcze że jestem przed zrobiebieniem układu wydechowego. Kolektor i portki mam z G60 natomiast dalej jest miejsza średnica układu. Tłumiki mam z Golfa mk1 GTI o średnicy 45-48mm. W przyszłym tygodniu będę zakładał tłumiki od vr6 i wtedy cały układ będę miał o średnicy 55mm - czy to może być przyczyną ?
Po zrobieniu układu założę również drugą sondę którą niedawno zakupiłem tylko pytanie czy tu gdzieś tkwi problem.

dymi podczas przeciągania na wys. obrotach

: wt maja 17, 2011 20:44
autor: toffic
Zapłon masz dobrze ustawiony??

dymi podczas przeciągania na wys. obrotach

: wt maja 17, 2011 21:02
autor: nowy13
raczej tak, ustawiany był na jesieni. Wtedy dymił mi na czarno bardzo często i było czuć paliwo. Jeśdziłem z odpiętą niebieską kostką,ale swojądrogą po zrobieniu wydechu podjade jeszcze raz ustawić.
Jak ostatnio ustawiałem to przy ustawieniu = 6stopni nie miał mocy dopiero po przestawieniu na 7-8st. power wrócił i nie dymiło.
Na bank sprawdze zapłon jeszcze raz ...

dymi podczas przeciągania na wys. obrotach

: czw cze 02, 2011 22:11
autor: Karol G60
A jak ustawiałeś zapłon czy jak ktoś ustawiał zapłon?

dymi podczas przeciągania na wys. obrotach

: czw cze 02, 2011 22:58
autor: nowy13
Podłoczony był pod urządzenie które na monitorze wskazywało dokładnie ilość obrotów , zapłon i inne wykresiki.
Odpięty był niebieski czujnik. obroty na 2000-2500