Strona 1 z 1

Remont? Zabiegi przed swapem PG 200km+ do mk2.

: czw mar 03, 2011 22:12
autor: fck44
Witam!

Zakupiłem silnik PG do mojego golfa mk2. Odpalałem go i chodzi naprawdę ładnie jedyne co to przy odpaleniu po 2 miesiącach stania w duuuużym zimnie klepały przez 30 sek. zawory ale to chyba normalne, poza tym kompletna cisza. Kompresja kolejno 10.5 10.5 11 11.5. Teraz silnik leży u mnie w warsztacie i zastanawiam się czy na wyrost robić remont kompletny czy np. tylko głowice. A może w ogóle zostawić tak jak jest i pojechać na hamownie a dopiero później myśleć co i jak?
Co poza tym wymienić?
Elementy zapłonu będą nowe, wszystkie uszczelki to samo jak i olej i filtry. G-Ladera wysłałem do Ladro na rozwiert RS2 i kompletna regeneracje.

Moc jaka chce uzyskać to 200km+ i chce do tego przygotować ten silnik jak najlepiej.

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi;)

Pozdrawiam Michał

Remont? Zabiegi przed swapem PG 200km+ do mk2.

: pn mar 07, 2011 12:35
autor: saliczek
ja teraz jestem w trakcie robienia kapitalki , stare są tylko tłoki, blok i wał (były mierzone i jest nominał )
mogę podac Tobie kilka przykładowych cen
pierścienie komplet mahle około min 200zł
panewki korbowodowe - min 350 KS lub Glyco ok 400zł
panewki główne - 90 zł
uszczelka pod głowicę - ok 200zł
do tego dolicz nową pompe wody , przydałoby sie oleju chyba ze stara wyrabia i mnóstwo innych cżesci jak uszczelki , oringi , simmeringi, śruby do głowicy, uszczelniacze, śruby i nakrętki do korbowodów i na stopy wału itp
ja juz na części wydałem coś koło 3000 zł ( dodatkowo dokupywałem skrzynię biegów)

Remont? Zabiegi przed swapem PG 200km+ do mk2.

: wt mar 08, 2011 19:39
autor: kielon.m
Ja za zrobienie glowicy, rozwiert przepustnicy i kolektora ssacego dalem 2200:) Jakchcesz wszystko miec dobrze zrobione to trzeba DUZO $$$$$$$$.