Strona 1 z 1

walka z g60

: wt sie 17, 2010 10:34
autor: urwis2
witam wszystkich posiadaczy vw napędzanych silnikiem G60 od grudnia jestem posiadaczem corrado z właśnie taką jednostką autko było w opłakanym stanie przeszło remont blacharki oraz zawieszenia wstawiłem kompresor eaton m45 ponieważ z oryginalnego G nic nie zostało, do rzeczy :) auto długo stało ponad rok i dlatego są sceny wymieniłem sondę poprzednia szrot silniczek krokowy też bo wieszał się na obrotach lub falował czyściłem- nie pomagało,jeździłem z odłączonym silniczkiem i auto jakąś moc miało ale bez szału aż do czasu gdy brat rozregulował mi dawkę paliwa skład CO ruszał śrubę w przepływomierzu oraz tą przy przepustnicy z tyłu od składu CO teraz corek jedzie po chwili się dusi nagle wyrwie do przodu najlepiej jedzie gdy daje mu po garach.Jakie wskazania powinien pokazywać miernik przy mierzeniu przepływomierza aby ustawić dobry skład CO bo niby sonda oscyluje w granicach 0.5 proszę o wskazówki i może jakieś namiary na dane o ustawieniach tego silnika bo nie mam żadnej książki a tu trochę tego jest :( pozdrawiam

walka z g60

: śr sie 18, 2010 12:54
autor: Virus177
W G60 niema przepływomierza tylko COpot (potencjometr CO)
Skład CO mierzy się i ustawia na analizatorze spalin także musisz podjechać do jakiegoś gazownika albo stacje kontroli
A jeśli chodzi o regulowanie to początkowe ustawienia to są 500 ohm miedzy 1 i 3 nóżka , później na rozgrzanym silniku 80^olej odłączasz niebieska wtyczkę z czujnika po czym obroty dajesz na 2250 a druga osoba reguluje COPOT

Najlepiej jak bys sie zarejestrowal na forum Corrado co prawda trzeba oplacic skladke 29zl ale to skarbnica wiedzy o G60 :kac:

walka z g60

: śr sie 18, 2010 14:12
autor: urwis2
muszę ściągnąć książkę bo bez niej to nie życie z g60 :) mam też golfa II wstawiłem mu silnik KR robiłem wszystko sam od podstaw ale on nie sprawia takich problemów aktualnie to on ma lepszą moc jak te corrado he he :) rzeczywiście muszę się chyba zastanowić nad tym klubem corrado ustawiłem dziś zapłon na punkt koła zamachowego i rozrząd na zero wychodzi że na wałku był zle o jeden ząb w tył , chyba jest dolne koło na klinie zle bo nie pasuje z znakiem choć na kole zamachowym tak a czytałem że potrafi się wyrabiać dlatego bazowałem się na zamachowym muszę jechać po benzyne zalać do korka i zobaczyć czy teraz będzie ok.dzięki za wszelką pomoc P.S może macie namiar na dobrą książkę z neta ?

walka z g60

: śr sie 18, 2010 17:20
autor: Travel
dolanczam sie do pytanie potrzebuje ksiazke o g60 ;]

walka z g60

: śr sie 18, 2010 17:57
autor: urwis2
zarejestrowałem się w klubie corrado składkę też już opłaciłem :) przejechałem się i muszę powiedzieć że jest lepiej ale jeszcze czasem się trochę potrafi przydusić COpot ustawiony na 550ohm wskazanie sondy 0.50 /0,52 zależy :)muszę jeszcze wymienić świece bo mam wstawione od zwykłego 1.8 i nawet nie pamiętam ich ciepłoty :) pojadę chyba na warsztat gdzie się uczyłem oni mają analizator i lampę to dużo nie zapłacę :) Małe pytanko czy koło paska rozrządu na wale korbowym jest takie samo jak od zwykłego 1.8 ? np 90km bo mam gdzieś takie a tego od G60 w ręku nie miałem :) bo od KR wiem że jest inne niż od zwykłego a tu widzę pasek i rolka jest jak w zwykłym czyli chyba pasuje a właśnie jakie wskazanie ustawić na analizatorze ? i o jaki kont wyprzedzenie zapłonu 6 stopni ??

walka z g60

: śr sie 18, 2010 19:13
autor: Virus177
cos mi sie niepodoba twoja sonda powinna ona oscylowac 0,1-0,9 V
jesli chodzi o kolko to chyba jest takie same jak we wszystkich 1,8-2,0

A tu masz dane ze strony Corrado:
CO (%) < 0.5
Lambda 0.97-1.03
Zmiana Lambdy (Delta Lambda) 0.02
Temperatura oleju w czasie testu (°C) 80
Duza predkosc biegu jalowego (obr. na minute) 2500-2800
CO przy duzej predkosci biegu jalowego (%) < 0.3
Badanie w obwodzie zamknietym przy:
(obr. na minute)(obr. na minute) 650-950