Strona 1 z 5
					
				hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...
				: ndz maja 23, 2010 19:42
				autor: saliczek
				
auto mozna powiedzieć prawie seria , oprócz większego IC od Rallye, kolektor 4-2-1 firmy Raceland i kompletny wydech firmy FK. 
teraz będzie wsadzany wałek sportowy , mniejsze kółko i chip - wszystko firmy DBillas, po złożeniu znowu na hamownie i zobaczymy co z tego wyszło
 
			 
			
					
				
				: ndz maja 23, 2010 22:04
				autor: madKOWAL
				to troche kiepsko jak na lepszy ic i wydech i nawet serii nie masz....
szkoda ze nie masz na wykresie boostu...
ja u siebie malem mniejsze straty ok 35
			 
			
					
				
				: ndz maja 23, 2010 22:06
				autor: malutki83
				ja u siebie wychamowałem 158 KM na wyszczerbionym kompesorze i wszystkim seryjnym,
a sprawdzałeś ile dmucha ci kompresor??
			 
			
					
				
				: ndz maja 23, 2010 22:18
				autor: saliczek
				podejrzewam że wydech mógł mi namieszać ... 
kompresor mam po regeneracji i rozwiercie 
z tego co wiem to moje G było kiedyś hamowane przez poprzedniego właściciela , jakies 1,5 roku temu ) i wykazało coś koło 163km , także sam już nie wiem co myśleć . Od tamtej pory nie zrobiło jakis kosmicznego przebiegu i nie było katowane. Wstawię ten wałek i zobaczę co wyjdzie , ewentualnie wróce do seryjnego wydechu
			 
			
					
				
				: ndz maja 23, 2010 22:49
				autor: malutki83
				czyli nie badałeś ile dmucha??
			 
			
					
				
				: ndz maja 23, 2010 22:59
				autor: saliczek
				przed regeneracja dmuchał 0,7 ,po nie sprawdzałem
			 
			
					
				
				: śr cze 02, 2010 10:22
				autor: moorcin
				Jak na rozwiercony kompresor to troche słabo...zobacz ciśnienie jakie masz na tłokach.
			 
			
					
				
				: pt lip 02, 2010 22:56
				autor: saliczek
				Już wiadoma jest przyczyna tej niskiej mocy, Intercooler jest dziurawy , sito , teraz musze szukac jakiegoś pasującego rdzenia do przespawania , bo nie ma sensu naprawiać tego co mam 

 
			 
			
					
				hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...
				: wt paź 12, 2010 12:54
				autor: saliczek
				w końcu wymieniłem dziurawy intercooler, przy okazji kupiłem zestaw Dbilas-a od Ladro  , czyli wałek , chip i kółko 68mm i pojechałem dziś w końcu na hamownię 
wynik 181,7 KM 233,8Nm 
nie jest rewelacyjnie ale tragedii też nie ma hehe , od razu napisze że zapłon nie był ruszany, jest ustawiony tak jak w serii 

 
			 
			
					
				hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...
				: wt paź 12, 2010 22:40
				autor: saliczek
				Jeszcze może ktoś mi podpowie, czy lepiej ustawiać zapłon według lampy stroboskopowej i ustawić te 6 stopni , czy lepiej kombinować z zapłonem trochę przestawiac i hamować auto i patrzeć czy jest poprawa ?
			 
			
					
				hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...
				: śr paź 13, 2010 05:32
				autor: Dave Old School
				a le masz doladowania na tym teraz ? w sumie troche malo , zwlaszcza niuton niewiele sie ruszyl
			 
			
					
				hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...
				: śr paź 13, 2010 07:39
				autor: saliczek
				doładowanie 0,8 bara
			 
			
					
				hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...
				: śr paź 13, 2010 09:32
				autor: evolution
				nie chce sie czepiac ale ten wykres ewidentnie pokazuje ze w aucie lezy duza kupa auto serii nie trzymalo po zalozeniu zestawu majacego dac mase ps wynik jest conajmniej mierny a ksztalt wykresu przy 2..2.5krpm ewidentnie wskazuje napowazna usterke, na twoimmiejscuwrocilbymdoserii naprawil auto a dopieropozniej modzil
			 
			
					
				hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...
				: śr paź 13, 2010 13:22
				autor: saliczek
				a od czego zacząć , od sprawdzenia ciśnienia sprężania w cylindrach , zapłonu , czujników ? Kurcze w sumie autko normalnie zapala , nie szarpnie nie dymi ... 
Jutro postaram się sprawdzić dokładnie ciśnienie w cylindrach ( najlepiej na ciepłym silniku czy zimnym ) ?