Strona 1 z 5

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

: ndz maja 23, 2010 19:42
autor: saliczek
Obrazek
Obrazek

auto mozna powiedzieć prawie seria , oprócz większego IC od Rallye, kolektor 4-2-1 firmy Raceland i kompletny wydech firmy FK.

teraz będzie wsadzany wałek sportowy , mniejsze kółko i chip - wszystko firmy DBillas, po złożeniu znowu na hamownie i zobaczymy co z tego wyszło

: ndz maja 23, 2010 22:04
autor: madKOWAL
to troche kiepsko jak na lepszy ic i wydech i nawet serii nie masz....
szkoda ze nie masz na wykresie boostu...
ja u siebie malem mniejsze straty ok 35

: ndz maja 23, 2010 22:06
autor: malutki83
ja u siebie wychamowałem 158 KM na wyszczerbionym kompesorze i wszystkim seryjnym,
a sprawdzałeś ile dmucha ci kompresor??

: ndz maja 23, 2010 22:18
autor: saliczek
podejrzewam że wydech mógł mi namieszać ...

kompresor mam po regeneracji i rozwiercie

z tego co wiem to moje G było kiedyś hamowane przez poprzedniego właściciela , jakies 1,5 roku temu ) i wykazało coś koło 163km , także sam już nie wiem co myśleć . Od tamtej pory nie zrobiło jakis kosmicznego przebiegu i nie było katowane. Wstawię ten wałek i zobaczę co wyjdzie , ewentualnie wróce do seryjnego wydechu

: ndz maja 23, 2010 22:49
autor: malutki83
czyli nie badałeś ile dmucha??

: ndz maja 23, 2010 22:59
autor: saliczek
przed regeneracja dmuchał 0,7 ,po nie sprawdzałem

: śr cze 02, 2010 10:22
autor: moorcin
Jak na rozwiercony kompresor to troche słabo...zobacz ciśnienie jakie masz na tłokach.

: pt lip 02, 2010 22:56
autor: saliczek
Już wiadoma jest przyczyna tej niskiej mocy, Intercooler jest dziurawy , sito , teraz musze szukac jakiegoś pasującego rdzenia do przespawania , bo nie ma sensu naprawiać tego co mam :(

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

: wt paź 12, 2010 12:54
autor: saliczek
w końcu wymieniłem dziurawy intercooler, przy okazji kupiłem zestaw Dbilas-a od Ladro , czyli wałek , chip i kółko 68mm i pojechałem dziś w końcu na hamownię

wynik 181,7 KM 233,8Nm

nie jest rewelacyjnie ale tragedii też nie ma hehe , od razu napisze że zapłon nie był ruszany, jest ustawiony tak jak w serii

Obrazek

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

: wt paź 12, 2010 22:40
autor: saliczek
Jeszcze może ktoś mi podpowie, czy lepiej ustawiać zapłon według lampy stroboskopowej i ustawić te 6 stopni , czy lepiej kombinować z zapłonem trochę przestawiac i hamować auto i patrzeć czy jest poprawa ?

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

: śr paź 13, 2010 05:32
autor: Dave Old School
a le masz doladowania na tym teraz ? w sumie troche malo , zwlaszcza niuton niewiele sie ruszyl

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

: śr paź 13, 2010 07:39
autor: saliczek
doładowanie 0,8 bara

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

: śr paź 13, 2010 09:32
autor: evolution
nie chce sie czepiac ale ten wykres ewidentnie pokazuje ze w aucie lezy duza kupa auto serii nie trzymalo po zalozeniu zestawu majacego dac mase ps wynik jest conajmniej mierny a ksztalt wykresu przy 2..2.5krpm ewidentnie wskazuje napowazna usterke, na twoimmiejscuwrocilbymdoserii naprawil auto a dopieropozniej modzil

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

: śr paź 13, 2010 13:22
autor: saliczek
a od czego zacząć , od sprawdzenia ciśnienia sprężania w cylindrach , zapłonu , czujników ? Kurcze w sumie autko normalnie zapala , nie szarpnie nie dymi ...

Jutro postaram się sprawdzić dokładnie ciśnienie w cylindrach ( najlepiej na ciepłym silniku czy zimnym ) ?