Witam jako ze nie znalazlem podobnego tematu postanowilem taki zalozyc. Otoz zastanawiam sie nad zalozeniem glowicy AEB 20V , troche znalazlem na necie o takiej hybrydzie ale nie zaduzo , dlatego moze forumowicze mi cos pomoga , wszelkie informacje mile widziane , jakie trudnosci i przerobki trzeba wykonac i ile mozna na tym zyskac ?? a moze ktos na forum ma cos takiego ? przykladowe zdjecie
spróbuj się tutaj rozglądnąć. Największe forum poświęcone G60. Aczkolwiek trochę powertowałem i nic na temat 20V nie znalazłem.
: wt maja 04, 2010 11:44
autor: bugalon
Da sie to zrobić, jest załozony na ten temat wątek na vwvortex (nie chce mi sie szukać linka teraz). Dwa kanaly w glowicy trzeba zaślepić no i oczywiscie uklad korbowo-tłokowy do wymiany (nie ten stopień sprężania i kolizja zaworowo-tłokowa)
Trzeba poczekać aż się tam chłopaki ogarną z przenosinami i będzie można sobie spokojnie poczytać.
Generalnie możliwość taka jest. Ogólne zasady to:
1. Układ korbowo tłokowy z silnika 1.8T 20V (tłoki + korby)
2. Głowica 20V.
Jesli ma to być sterowane digim 1 to trzeba jeszcze zamontować aparat 16V w glowicę 20V (co wymaga naprawde sporej rzeźby)
Jak zdejmiemy czapkę z g60 i posadzimy na blok tą z 20V od razu będzie widać, które kanały trzeba zaślepić w głowicy. To sa duże otwory. Nawet laik będzie wiedział co zaspawać
: sob maja 08, 2010 12:51
autor: siergiejg60
powoli bede zbierac graty jak cos zaczne montowac to znajda sie zdjecia , dzieki za linki , ciekawi mnie tylko czy efekt bedzie lepszy od zazucenia glowicy z 16V , orientuje sie ktos moze ?
: sob maja 08, 2010 15:41
autor: becior
siergiejg60 pisze:ciekawi mnie tylko czy efekt bedzie lepszy od zazucenia glowicy z 16V
Odpowiedź jest pewnie w tym topicu na vortexie Trzeba poczekać, aż zacznie działać.