Strona 1 z 1
Wężyki podciśnienia w przepustnicy
: śr kwie 28, 2010 08:53
autor: xxMAXIMxx
Przeglądałem sobie nasz dział G60 i w jednym z tematów przeczytałem, że wężyki podciśnienia mają być:
Ten wyżej ma iść do Digi
Ten niżej do tego ustrojstwa na nadkolu (nawet nie wiem co to jest).
Miałem je zamienione, na co mogło mieć to wpływ?
[ Dodano: 28 Kwi 2010 16:58 ]
Wcześniej jak ciągnąłem się w korku tak na 2-ce i 1500obr/min, lubił szarpać. Teraz wszystko idzie płynnie, bez żadnych takich zagrań.
: śr kwie 28, 2010 18:34
autor: Ladro
W sumie masz szczęście że nie potopiłeś tłoków.Ten co idzie do kompa ma wychodzić z krućca co jest wyżej.Zamiana powoduje że komp widzi inne wskazania z mapsensora.Teraz podjedz gdzieś i niech skorygują zapłon.Przypominam,zapłon ustawia się na rozgrzanym silniku i trzeba odpiąć wtyk od niebieskiego czujnika i jeszcze ktoś musi trzymać 2250 obr na silniku.
Generalnie zamiana powoduje ubytek mocy i kopcenie na czarno.Tak samo jak dziura w węzy co idzie do kompa powoduje wieszanie się obrotów na ok 2500.
: śr kwie 28, 2010 20:19
autor: xxMAXIMxx
Teraz podjedz gdzieś i niech skorygują zapłon.
Tak też zrobię jutro. Z tego co wiem to powinienem jeszcze zdjąć odmę z bypassu.
kopcenie na czarno.
To dało się zauważyć, zaniepokojony zmierzyłem nawet kompresję ale wyszła idealna.
Dzięki na radę.
Pomógł!
: śr kwie 28, 2010 23:13
autor: saliczek
xxMAXIMxx pisze:
To dało się zauważyć, zaniepokojony zmierzyłem nawet kompresję ale wyszła idealna.
Dzięki na radę.
Pomógł!
idealna tzn jaka , bo nigdzie nie moge się doprosić , jakie ma być wzorcowe ciśnienie sprężania na tokach
: czw kwie 29, 2010 07:35
autor: xxMAXIMxx
http://lmgtfy.com/?q=kompresja+G60+site ... .vwgolf.pl
Przepraszam nie mogłem się powstrzymać
Odpowiedź znajdziesz w 1-szym wyszukanym temacie.
: czw kwie 29, 2010 19:30
autor: Ladro
Jakiś rok temu kumpel robił remont PG w pasku g60. Blok przeszedł tulejowanie.Silnik został poskładany na oryginalnych częściach do ostatniej uszczelki.ierzone ciśnienie na garkach wyszło 12,5 bara.Pasek przelatał już po europie 60 tyś i ciśnienie nadal jest to samo.Także tym samym można obalić mit że bloku PG nie warto tulejować.
: czw kwie 29, 2010 22:40
autor: saliczek
no znalazłem
w każdym poście każdy co innego pisze, hehe