Strona 1 z 1

Zaspawana wiskoza w syncro da rade jezdzić?

: pn sty 25, 2010 15:51
autor: Karol G60
Witam. na jednych z aukcji na allegro znalazłem passata syncro z zaspawana wiskoza.. czy da rade tak jeżdzić? bo przeciez naped bedzie cały czas pracowac co spowoduje przeciez wieksze spalanie i opór czy tak? czy w np golfie syncro mozna tak zrobic? jesli padnie wisko oczywiscie.. czy to w golfie 2,3 czy pasku syncro..

: wt sty 26, 2010 10:04
autor: bugalon
Zaspawanie wiskozy spowoduje rozerwanie dyfra lub przekładni kątowej podającej napęd na tył ze skrzyni biegow. Wiskoza pełni rolę (a przynajmniej sie stara) międzyosiowego mechanizmu różnicowego. Bez niego porozrywasz napędy.

: wt sty 26, 2010 10:51
autor: Karol G60
aha czyli cos w podobie jak tylna czesc skrzyni w quattro w której jest własnie taki mechanizm różnicowy.....
a czy jezeli ktoś sobie montuje suncro to musi montować te układy jakiec podcisnienia ? czy tez jest dodatkowy sterownik do tylnego dyfra? chodzi mi o blokade np. czy mozna sobie tak włozyc kompletny naped bezs tych sterowań?
czy w pasku b3 belka itp to jest to samo co w golfie mk2? wahacze dyfer i np przełozenie skrzyni? bo wał napewno jest dłuzszy prawda?

: śr sty 27, 2010 10:49
autor: bugalon
Można złożyć bez podciśnień i elektryki ale wtedy nie będzie dzialać napęd do tyłu. Belka tylna w golfie i passacie jest inna. Wahacze są takie same. Półosie też są inne, wał inny.

: czw sty 28, 2010 02:10
autor: lukas.g60
bugalon, a wiskoza??

: wt lut 09, 2010 12:45
autor: bugalon
lukas.g60 pisze:bugalon, a wiskoza??
Wiskoza ta sama

Zaspawana wiskoza w syncro da rade jezdzić?

: wt paź 07, 2014 22:49
autor: jackdaniel1125
Jaką moc przeniesie syncro? Czy lepiej wkładać haldexa? Jakie koszta i co potrzeba do założenia

Zaspawana wiskoza w syncro da rade jezdzić?

: śr paź 08, 2014 08:54
autor: lukas.g60
3xx na pewno,koszt swapu na haldex jak robisz u kogos 5~8tys na skrzyni 5 bo przy niej najmniej przerobek