Wymontowanie kompresora
: ndz sty 17, 2010 10:38
Witajcie, posiadam vw corrado g60 1.8 92r. z kompresorem .
Mam pytanie odnośnie kompresora, nie bardzo wiem gdzie są śrubki, te co widziałem lub namacalnie dotknąłem, to wykręciłem ale jeszcze coś go tam trzyma :/
Muszę dostać się do pompy klimy, bo sie jedna śruba odkręciła, a druga złamała
Od spodu nie ma możliwości przykręcić tej górnej śruby a tak samo rozwiercenie tej złamanej śruby
Alternator wyciągnąłem teraz kompresor i może później już jakiś mały dostęp tam będzie...
Moze ktoś pokazać jakiś obrazek gdzie są śruby mocujące kompresor?, ile ich jest i co tam jeszcze będę musiał odkręcić :/
Myślę, że będę musiał też odkręcić tą całą tzw. RAME co trzyma kompresor, alternator...
I chyba napewno
Jeszcze mam takie pytanie czy później będę musiał ustawiać jakieś zapłony itp? jeśli żadnym kołem nie będę kręcił? a tym bardziej czy będzie trzeba jakoś kompresor ustawiać ?? mam za zadanie jeszcze wyregenerować go
A czy dało by sie poprostu wyrzucić z tamtąt pompe do tej klimy? Wsadzić jakiś inny krótszy pasek albo co mi polecicie bo ta pompa tylko na darmo tam jest i sie na dodatek odkręciła :/ Myślę że chyba jednak najlepiej będzie, wywalić tą pompe i walnąć krótszy pasek albo jakoś to przerobić bo tak naprawde ona jest ale ja żadnej klimatyzacji podłączonej pod tą pompe nie mam ktoś wcześniej wywalił klime i zostawił tą pompe nie potrzebnie... Koledzy pomocy?!
Mam pytanie odnośnie kompresora, nie bardzo wiem gdzie są śrubki, te co widziałem lub namacalnie dotknąłem, to wykręciłem ale jeszcze coś go tam trzyma :/
Muszę dostać się do pompy klimy, bo sie jedna śruba odkręciła, a druga złamała
Od spodu nie ma możliwości przykręcić tej górnej śruby a tak samo rozwiercenie tej złamanej śruby
Alternator wyciągnąłem teraz kompresor i może później już jakiś mały dostęp tam będzie...
Moze ktoś pokazać jakiś obrazek gdzie są śruby mocujące kompresor?, ile ich jest i co tam jeszcze będę musiał odkręcić :/
Myślę, że będę musiał też odkręcić tą całą tzw. RAME co trzyma kompresor, alternator...
I chyba napewno
Jeszcze mam takie pytanie czy później będę musiał ustawiać jakieś zapłony itp? jeśli żadnym kołem nie będę kręcił? a tym bardziej czy będzie trzeba jakoś kompresor ustawiać ?? mam za zadanie jeszcze wyregenerować go
A czy dało by sie poprostu wyrzucić z tamtąt pompe do tej klimy? Wsadzić jakiś inny krótszy pasek albo co mi polecicie bo ta pompa tylko na darmo tam jest i sie na dodatek odkręciła :/ Myślę że chyba jednak najlepiej będzie, wywalić tą pompe i walnąć krótszy pasek albo jakoś to przerobić bo tak naprawde ona jest ale ja żadnej klimatyzacji podłączonej pod tą pompe nie mam ktoś wcześniej wywalił klime i zostawił tą pompe nie potrzebnie... Koledzy pomocy?!