Strona 1 z 2

PG + sekwencja??

: śr lis 18, 2009 01:42
autor: zielu
jak to się ma??
sprawdza się jakoś to rozwiazanie połączenie g60 i LPG sekwencji...
pytam bo mam zamiar kupić golfa z czymś takim i chce wiedzieć czego się spodziewać :?:

: śr lis 18, 2009 09:18
autor: GTO
raczej sie tak prosto nie da, PG ma wtrysk wielopunktowy ale wszystkie wtryski sikają równocześnie, wiec zwykły gazownik sekwencji nie założy.

: śr lis 18, 2009 09:38
autor: becior
GTO pisze:raczej sie tak prosto nie da, PG ma wtrysk wielopunktowy ale wszystkie wtryski sikają równocześnie, wiec zwykły gazownik sekwencji nie założy.
Ale z powyższego wynika, że kolega chce kupić auto, z już założoną sekwencją.

Ja czytałem, że na gazie PG dobrze jeździ.

: śr lis 18, 2009 09:47
autor: evolution
becior pisze:
GTO pisze:raczej sie tak prosto nie da, PG ma wtrysk wielopunktowy ale wszystkie wtryski sikają równocześnie, wiec zwykły gazownik sekwencji nie założy.
Ale z powyższego wynika, że kolega chce kupić auto, z już założoną sekwencją.

Ja czytałem, że na gazie PG dobrze jeździ.
tak tylko z instalka za 4 tysie bo reszta to kupa gooooowna. do tego nstalka ne daje gwarancji ze gazownik byl rozgarniety i dobrze wysterowal...

: śr lis 18, 2009 11:36
autor: becior
Ja nie wiem jaki jest sens ładować taką kase w gaz lepiej to wydać na benzynę.

Quatro7 pewnie tego z allegro chcesz kupić? Troche tani jest...

: śr lis 18, 2009 11:46
autor: evolution
becior pisze:Ja nie wiem jaki jest sens ładować taką kase w gaz lepiej to wydać na benzynę.

Quatro7 pewnie tego z allegro chcesz kupić? Troche tani jest...
w seryjnym aucie zaden ale w turbo do tego powiedzmy z niedoborem mocy sens jest taki ze masz w gratsie przy dobrze wystrojonej instalce kilkanascie procent mocy wecej

: śr lis 18, 2009 13:33
autor: zielu
becior, dokładnie o tym myśle
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=820870929

pod maską ma tak:
Obrazek

: śr lis 18, 2009 14:01
autor: evolution
nic tu nie widac dowiedz sie o instalacje z suchych faktow co zalozone td

: śr lis 18, 2009 20:51
autor: Karol G60
no u mnie jest sekw. gazu jezdzi sie normalnie... na poczatku były problemy z wystrojeniem gazu ale potem gazownik zajażył o co chodzi i jest ok .... na zdjeciu widaćbardzo długie przewody od cewek gazu do dysz .. u mnie sa duzo krótsze... lepiej silnik sie wystraja na krótszych... oczywiscie dusze tez mysza byc jak najblizej zawory... a nie w połowie kolektora... spalanie wiadomo wieksze niz benzyny. ale sie opłaca przy wiekszych trasach a nie tak zeby wyjechac se od czasu do czasu.... wady to czeste tankowanie butli ( 28 kg) :bigok:

: czw lis 19, 2009 00:09
autor: saliczek
mam nadzieję że ja nigdy nie bede zmuszony do założenia instalki do G ... Chociaż w poprzednim aucie (2,0 150KM ) miałem sekwencję , to uważam że wsadzanie jej do G to profanacja

: czw lis 19, 2009 17:00
autor: Fazus
evolution pisze:
becior pisze:Ja nie wiem jaki jest sens ładować taką kase w gaz lepiej to wydać na benzynę.

Quatro7 pewnie tego z allegro chcesz kupić? Troche tani jest...
w seryjnym aucie zaden ale w turbo do tego powiedzmy z niedoborem mocy sens jest taki ze masz w gratsie przy dobrze wystrojonej instalce kilkanascie procent mocy wecej
Zrozumiałem, że instalacja gazowa dodaje mocy w silnikach doładowanych?? Troche to sie kłóci z moją poprzednią wizją zagazowanego auta z turbo benzyną :D, no chyba że źle zrozumiałem?

: czw lis 19, 2009 17:35
autor: Karol G60
z moca jest tak samo jak i na benzynie.... gazownik powiedział ze jesli cos bede robić znaczy zwiekszać moc to da wieksze dysze i wystroi silnik jeszcze raz... :bigok:

: czw lis 19, 2009 18:15
autor: Fazus
Czyli co, jak mamy g60-ątkę która na benzynie w hamowni pokazuje 160koni to jeżeli ją zagazujemy i zmieżymy na gazie to hamownia pokaże nam 160koni??

: czw lis 19, 2009 19:01
autor: evolution
nie opcje masz dwie
w wiekszoscci tanich instalek moc spada co jest spowodowane lekkim nierozgarnieciem gazownikow.. za male wtryski gazu do tego odczyt waskopasmowego afr ze zwyklej sondy ktora na gazie pokazuje ze jest ok a robi sie ubogo silnik traci na mocy bo ecu cofa zaplony i paliwa brakuje i jakos jedzie i tak jest w 99.99999999999999999% przypadkow chyba ze zalozysz instalke dopasowana do wymagan silnika czyli na co najmniej 50 -60 koni z cylindra i dobrze ja podsterujesz w tym momencie afr na gazie masz w normie dla gazu mimo odczytow z sondy bogato ecu ma dobre zaplony i mimo ze teoretycznie wagowo gaz ma mniejsza kalorycznosc ma takze mniejsze zapotrzebowanie na tlen i sie robi dodatkowy power, utrzymujac do tego dobra temperature wtryskiwanego gazu zwieksza sie ladunek wciskany do cylindra i tak mozesz zyskac do 30 procent przy fazie cieklej...