Strona 1 z 1

DIGIFIZ w g60

: pn lis 09, 2009 11:47
autor: becior
Jak wygląda sprawa montażu tego licznika w mk2 g60. Wiem, że trzeba mieć licznik do 8 tys. obrotów, co jeszcze trzeba namodzić, żeby to działało.

: pn lis 09, 2009 12:18
autor: bugalon
Nie trzeba miec licznika do 8k. Podmianka dokładnie tak samo wygląda jak dla każdego innego mk2. Jedyna utrata z jaką musisz się pogodzić to zafałszowane dane ze wskaźnika spalania średniego. Wynika to z zastosowanego map-sensora w digifizie. On nie wykrywa nadciśnień.

: pn lis 09, 2009 13:33
autor: becior
bugalon pisze:Nie trzeba miec licznika do 8k. Podmianka dokładnie tak samo wygląda jak dla każdego innego mk2. Jedyna utrata z jaką musisz się pogodzić to zafałszowane dane ze wskaźnika spalania średniego. Wynika to z zastosowanego map-sensora w digifizie. On nie wykrywa nadciśnień.
Po prostu podmianka p&p?

: pn lis 09, 2009 15:13
autor: toffic
becior pisze:Po prostu podmianka p&p?
Właśnie nic nie pasuje, ja nad tym juz chwile walcze, jak się uda będzie info.
Ogólnie nie ma Digifiza pod G60, nie ma szans, żeby wszystko działało perfekcyjnie

: pn lis 09, 2009 19:44
autor: barteKKK03
toffic pisze:
becior pisze:Po prostu podmianka p&p?
Właśnie nic nie pasuje, ja nad tym juz chwile walcze, jak się uda będzie info.
Ogólnie nie ma Digifiza pod G60, nie ma szans, żeby wszystko działało perfekcyjnie
olozwirski w rallye miał, a raczej ma digifiz'a. Z tego co pamiętam to faktycznie były jakieś problemy za czasów G60.
Podpytaj, może coś podpowie.

: pn lis 09, 2009 20:07
autor: Karol G60
standard to impulsator zamiast linki i przyciski do ustawiania godziny w miejscu kontrolki ham. recznego... nie wiem jak z kostkami bo tez mam zamiar w przyszłym czasie wstawić ten fajny licznik :helm:

: wt lis 10, 2009 20:42
autor: bugalon
toffic pisze: Ogólnie nie ma Digifiza pod G60, nie ma szans, żeby wszystko działało perfekcyjnie
Szanse to są ale roboty jest od groma, trzeba map sensor dobierać o specjalnej charakterystyce, nie mówiąc już o pływaku do baku, czujnikach i kilku innych *#cenzura#* niezbędnych do sprawnego funkcjonowania.

: wt lis 10, 2009 22:01
autor: becior
Czyli skomplikowana operacja i raczej dla kogoś obeznanego.

: śr lis 11, 2009 11:27
autor: bugalon
becior pisze:Czyli skomplikowana operacja i raczej dla kogoś obeznanego.
bez przesady z tym obeznaniem, podstawowa wiedza z elektrotechniki, ETKA i dobre schematy z pinoutem całkowicie załatwią sprawę (oprócz map sensora ale to naprawde nie jest wielka niedogodnosc)

: czw sty 21, 2010 18:55
autor: Karol G60
mam pytanie odnosnie takiej kwestii... chodzi o to że chciałbym zamienic dla siebie u kolegi lacznik digifiz na zwykły i chciałbym zamienic cały pływak w zbiorniku i tu moje pytanie.. czy koniecznie jest potrzebny pływak ze zbiornika? czyms różni sie w stosunku do zwykłego? miał kiedyś kolega w tym golfie 16v a teraz ma diesla bo zatarł 16v wiec ja mam jakby troche ułatwione zadanie... bo pływak mogę wziac razem z wstepną pompa paliwa która tam sie znajduje czy tak? i druga sprawa czy istnieje mozliwosc podłaczenia kostek licznika digifiz pod przewody do zwykłego licznika( chodzi o to by czasem mozna było włozyć zwykły licznik a czasem digifiz ) czy jak włoże pływak zprzystosowany do digifitza to na zwykłym liczniku bedzie klatkowo pokazywać spadek lub wzrost paliwa na liczniku czy wogle nie bedzie nic pokazywać?

: ndz sty 24, 2010 16:30
autor: bugalon
Karol G60 pisze:mam pytanie odnosnie takiej kwestii... chodzi o to że chciałbym zamienic dla siebie u kolegi lacznik digifiz na zwykły i chciałbym zamienic cały pływak w zbiorniku i tu moje pytanie.. czy koniecznie jest potrzebny pływak ze zbiornika? czyms różni sie w stosunku do zwykłego? miał kiedyś kolega w tym golfie 16v a teraz ma diesla bo zatarł 16v wiec ja mam jakby troche ułatwione zadanie... bo pływak mogę wziac razem z wstepną pompa paliwa która tam sie znajduje czy tak? i druga sprawa czy istnieje mozliwosc podłaczenia kostek licznika digifiz pod przewody do zwykłego licznika( chodzi o to by czasem mozna było włozyć zwykły licznik a czasem digifiz ) czy jak włoże pływak zprzystosowany do digifitza to na zwykłym liczniku bedzie klatkowo pokazywać spadek lub wzrost paliwa na liczniku czy wogle nie bedzie nic pokazywać?
Albo digifiz albo zwykle zegary. Kostki są inne, pinout jest inny i w ogole całkowicie inna instalacja. Pływak jest inny troche bo ma dodatkowe wyjscia (dodatkowa masa chyba). Na pływaku z digifiza normalne zegary będą pokazywać w miarę dobrze. Najlepiej wyjąc pływak razem z pompą wstępną. Zawsze to łatwiej temat załatwić i przynajmniej komplet będzie.

: ndz sty 24, 2010 17:10
autor: Karol G60
czyli sporo roboty... to po kolorach kabli nie da rady podłaczyc??? :grin:

: wt sty 26, 2010 10:00
autor: bugalon
Karol G60 pisze:czyli sporo roboty... to po kolorach kabli nie da rady podłaczyc??? :grin:
Zapomnij :)

: wt lut 16, 2010 00:49
autor: #Mateusz#
To co obejmuje kompletny zestaw do montażu takiego licznika P & P do innej wersji silnikowej ? Nie mówię tu o G60. Co trzeba wyjąć, żeby wszystko zagrało ?