DIGIFIZ w g60
: pn lis 09, 2009 11:47
Jak wygląda sprawa montażu tego licznika w mk2 g60. Wiem, że trzeba mieć licznik do 8 tys. obrotów, co jeszcze trzeba namodzić, żeby to działało.
Po prostu podmianka p&p?bugalon pisze:Nie trzeba miec licznika do 8k. Podmianka dokładnie tak samo wygląda jak dla każdego innego mk2. Jedyna utrata z jaką musisz się pogodzić to zafałszowane dane ze wskaźnika spalania średniego. Wynika to z zastosowanego map-sensora w digifizie. On nie wykrywa nadciśnień.
Właśnie nic nie pasuje, ja nad tym juz chwile walcze, jak się uda będzie info.becior pisze:Po prostu podmianka p&p?
olozwirski w rallye miał, a raczej ma digifiz'a. Z tego co pamiętam to faktycznie były jakieś problemy za czasów G60.toffic pisze:Właśnie nic nie pasuje, ja nad tym juz chwile walcze, jak się uda będzie info.becior pisze:Po prostu podmianka p&p?
Ogólnie nie ma Digifiza pod G60, nie ma szans, żeby wszystko działało perfekcyjnie
Szanse to są ale roboty jest od groma, trzeba map sensor dobierać o specjalnej charakterystyce, nie mówiąc już o pływaku do baku, czujnikach i kilku innych *#cenzura#* niezbędnych do sprawnego funkcjonowania.toffic pisze: Ogólnie nie ma Digifiza pod G60, nie ma szans, żeby wszystko działało perfekcyjnie
bez przesady z tym obeznaniem, podstawowa wiedza z elektrotechniki, ETKA i dobre schematy z pinoutem całkowicie załatwią sprawę (oprócz map sensora ale to naprawde nie jest wielka niedogodnosc)becior pisze:Czyli skomplikowana operacja i raczej dla kogoś obeznanego.
Albo digifiz albo zwykle zegary. Kostki są inne, pinout jest inny i w ogole całkowicie inna instalacja. Pływak jest inny troche bo ma dodatkowe wyjscia (dodatkowa masa chyba). Na pływaku z digifiza normalne zegary będą pokazywać w miarę dobrze. Najlepiej wyjąc pływak razem z pompą wstępną. Zawsze to łatwiej temat załatwić i przynajmniej komplet będzie.Karol G60 pisze:mam pytanie odnosnie takiej kwestii... chodzi o to że chciałbym zamienic dla siebie u kolegi lacznik digifiz na zwykły i chciałbym zamienic cały pływak w zbiorniku i tu moje pytanie.. czy koniecznie jest potrzebny pływak ze zbiornika? czyms różni sie w stosunku do zwykłego? miał kiedyś kolega w tym golfie 16v a teraz ma diesla bo zatarł 16v wiec ja mam jakby troche ułatwione zadanie... bo pływak mogę wziac razem z wstepną pompa paliwa która tam sie znajduje czy tak? i druga sprawa czy istnieje mozliwosc podłaczenia kostek licznika digifiz pod przewody do zwykłego licznika( chodzi o to by czasem mozna było włozyć zwykły licznik a czasem digifiz ) czy jak włoże pływak zprzystosowany do digifitza to na zwykłym liczniku bedzie klatkowo pokazywać spadek lub wzrost paliwa na liczniku czy wogle nie bedzie nic pokazywać?
ZapomnijKarol G60 pisze:czyli sporo roboty... to po kolorach kabli nie da rady podłaczyc???