Strona 1 z 2

Sportowy kolektor wydechowy do G60

: śr paź 28, 2009 11:15
autor: xxMAXIMxx
Nie mogę znaleźć pewnej informacji:

Czy kolektor wydechowy Supersprint numer katalogowy: CEE EWG D 22365 pasuje do golfa G60.... może ktoś pomóc?

: śr paź 28, 2009 13:22
autor: bugalon
jeśli jest to kolektor do wersji 8 zaworowej to będzie pasował.

: śr paź 28, 2009 14:52
autor: xxMAXIMxx
wszystkie kolektory z 8V mają takie same mocowanie? ciekawe... :chytry:

: śr paź 28, 2009 15:13
autor: bugalon
xxMAXIMxx pisze:wszystkie kolektory z 8V mają takie same mocowanie? ciekawe... :chytry:
Rozstaw kanałów w głowicy i sposób montowania kolektora do głowicy w każdym silniku 8V jest taki sam (oprócz silników typu 1,3 z mk2 oraz 1,4 i 1,6 z mk3). Nie ważne czy jest to 1,6PN czy 1.8PG, mocowanie kolektora do głowicy jest identyczne.

: śr paź 28, 2009 16:00
autor: xxMAXIMxx
ekstra, pomógł!

: śr paź 28, 2009 19:49
autor: malutki83
a moze ktoś ma na spprzedarz takiego supersprinta do g60 bo poszukuje

: czw paź 29, 2009 23:44
autor: lukas.g60
malutki83 pisze:a moze ktoś ma na spprzedarz takiego supersprinta do g60 bo poszukuje
:bajer:

jakbys znalazł ze 2 w tym jeszcze do syncro to tez sie pisze :helm:

: śr gru 02, 2009 01:09
autor: Apsik
malutki83 pisze:a moze ktoś ma na spprzedarz takiego supersprinta do g60 bo poszukuje
Wymagania jak Milion w Milionerach :helm:
ale do zdobycia

: śr gru 02, 2009 18:49
autor: teczka
Apsik pisze: Wymagania jak Milion w Milionerach :helm:
A no to wygrałem :grin: , a tak serio śledziłem allegro przez około roku a jak trafiłem na aukcje odrazu zadzwoniłem do gościa aby zakonczył aukcje i za smieszne 250 zeta udało mi sie wyrwać. Baran SS już zamontowany. Cięzko ogólnie jest znaleźć taki towarek bo ceny jesli już sa naprawde drogie, dla przykładu na ebayu niemieckim. Więc zycze takiego szczescia jakie ja miałem pozdro

: pt gru 11, 2009 08:46
autor: sebas-vw
ja swoje 4-2-1 kupilem za prawie 800zeta :grrr: ale 2 lata temu nie bylo tego towaru wogule,wiec znalezienie graniczylo z cudem...mialem ten kolektor najwpierw w RP-ku. a teraz jest w PG i bez problemu podszedl :bajer:

: sob gru 12, 2009 16:36
autor: maciej712
A może lepiej zaadoptować kolektor wydechowy z abf'a ?

: pt gru 18, 2009 00:57
autor: Apsik
A może lepiej zaadoptować kolektor wydechowy z abf'a ?
:rolleyes:
16v ma zupełnie inne mocowania kolektora wydechowego niż 8v - wiec nie podejdzie
#-o

: pt gru 18, 2009 07:31
autor: saliczek
to od czego w końcu najlepiej zaadoptowac wydech ? żeby troche odetkać koni :D

: pt gru 18, 2009 14:02
autor: xxMAXIMxx
troche odetkać koni
hmm żeby faktycznie odetkać wydech musiałbyś go całkowicie od nowa wykonać, a żeby to zrobić potrzebujesz go najpierw policzyć. A żeby to zrobić potrzeba ci bardzo dokładnych danych technicznych... których szukam już jakiś czas ale bez powodzenia.

czytaj:
Witam, zacząłem się doktoryzować z układów wydechowych i stwierdziłem że mam warunki, materiały i zaplecze techniczne do wykonania całości z nierdzewki.

Jednak najpierw muszę go najpierw policzyć... więc potrzebuję.
1. Promień zewnętrznej przylgni zaworowej w gnieździe ssącym [mm]
2. Promień wewnętrznej przylgni zaworowej w zaworu ssącego [mm]
3. maksymalny wznios zaworu [mm]
4. ilość zaworów ssących znam
5. czasy rozrządu
6. kąt między osiami krzywek (wałek seria PG lub 1H - mam oba ;]) - ciekaw jestem czy w ogóle jest możliwość wywołania zjawisk falowych na wałku seryjnym

Jakby ktoś był tak miły i podrzucił mi te wartości.

pozdr.

EDIT: aha i jeszcze nasuwa mi się pytanie jaki wpływ na układ wydechowy w PG ma wyrzucenie katalizatorów i tzw "portek" - łącznika elastycznego? Jakieś negatywy prócz poziomu hałasu?
na odpowiedź się jeszcze nie doczekałem.... w ASO nie mają pojęcia :otepienie:

EDIT: aha jeszcze żeby było śmieszniej mam wyciągnięty 1H w domu ale nie wiem gdzie i jak to mierzyć :mlotek: