Sportowy kolektor wydechowy do G60
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Sportowy kolektor wydechowy do G60
Nie mogę znaleźć pewnej informacji:
Czy kolektor wydechowy Supersprint numer katalogowy: CEE EWG D 22365 pasuje do golfa G60.... może ktoś pomóc?
Czy kolektor wydechowy Supersprint numer katalogowy: CEE EWG D 22365 pasuje do golfa G60.... może ktoś pomóc?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Rozstaw kanałów w głowicy i sposób montowania kolektora do głowicy w każdym silniku 8V jest taki sam (oprócz silników typu 1,3 z mk2 oraz 1,4 i 1,6 z mk3). Nie ważne czy jest to 1,6PN czy 1.8PG, mocowanie kolektora do głowicy jest identyczne.xxMAXIMxx pisze:wszystkie kolektory z 8V mają takie same mocowanie? ciekawe...
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
A no to wygrałemApsik pisze: Wymagania jak Milion w Milionerach

Dive deep or go home
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
hmm żeby faktycznie odetkać wydech musiałbyś go całkowicie od nowa wykonać, a żeby to zrobić potrzebujesz go najpierw policzyć. A żeby to zrobić potrzeba ci bardzo dokładnych danych technicznych... których szukam już jakiś czas ale bez powodzenia.troche odetkać koni
czytaj:
na odpowiedź się jeszcze nie doczekałem.... w ASO nie mają pojęciaWitam, zacząłem się doktoryzować z układów wydechowych i stwierdziłem że mam warunki, materiały i zaplecze techniczne do wykonania całości z nierdzewki.
Jednak najpierw muszę go najpierw policzyć... więc potrzebuję.
1. Promień zewnętrznej przylgni zaworowej w gnieździe ssącym [mm]
2. Promień wewnętrznej przylgni zaworowej w zaworu ssącego [mm]
3. maksymalny wznios zaworu [mm]
4. ilość zaworów ssących znam
5. czasy rozrządu
6. kąt między osiami krzywek (wałek seria PG lub 1H - mam oba ;]) - ciekaw jestem czy w ogóle jest możliwość wywołania zjawisk falowych na wałku seryjnym
Jakby ktoś był tak miły i podrzucił mi te wartości.
pozdr.
EDIT: aha i jeszcze nasuwa mi się pytanie jaki wpływ na układ wydechowy w PG ma wyrzucenie katalizatorów i tzw "portek" - łącznika elastycznego? Jakieś negatywy prócz poziomu hałasu?

EDIT: aha jeszcze żeby było śmieszniej mam wyciągnięty 1H w domu ale nie wiem gdzie i jak to mierzyć

Ostatnio zmieniony pt gru 18, 2009 14:04 przez xxMAXIMxx, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości