Strona 1 z 1

wysterowanie kompa

: pt lip 24, 2009 11:37
autor: tunfan
witajcie

mam pytanie
, mianowicie właśnie przymierzam się do złożenia 16v z g60 i moje pytanie brzmi czy musze zmieniać nastawy kompa, jeśli tak to czy jest ktoś na forum kto by się tego podjął i jakie są tego koszta

pozdrawiam

ps. dodam iż mam 16v i g60 z corrado kompletne tzn wszystko co w komorach silnikowych plus pompy

i drugie pytanie mi się przypomniało jakie są róznice w budowie bloku od 16v kr a g60 ???? pytam bo już 2 tydzień po necie szukam info co i jak i nie wiem czy blok brać z 16v czy z g60

: pt lip 24, 2009 22:42
autor: evolution
blok wez obojetnie ktory nie rzutuje. co do sterowania , trzeba zmieniac oprogramowanie w kompie a takze potrzebne beda wtryski co najmniej 300
i moge sie tego podjac
p.s. potrzebowac bedziesz duzo innych gratow, jak co to ma to i owo na taki zestaw

: pt lip 24, 2009 23:24
autor: tunfan
wtryski mam bodaj 350 albo 380 nóweczki, problem mam jeszcze bo się zastanawiam czy robić to na dolocie z 16v ze sciroco czy rzeźbić podobny do s2, i kolejny problem albo raczej temat do rozmyśleń czy (pomijam ze pod maska to się nie zmieści) założyć intercoler nad silnikiem tak żeby wyrzeźbić wlot na masce zrobić tunel i puścić powietrze wprost na IC z dziury w masce

skoro byś się podjął wysterowania to trochę mi ulżyło bo z elektroniką etc to ja na bakier jestem

hmm a jakie graty masz na myśli że będą mi jeszcze potrzebne ??
mam jeszcze przez pewien czas dostęp do części z kilku autek więc podpowiedz mi to poszperam po garażach

: sob lip 25, 2009 09:12
autor: evolution
beda ci potrzebne tloki ktore dadza znosny stopien sprezania najlepiej na szlif zeby nie robic tulei, mocne pierscienie, mocne panewki reszte gratow nowych, kolektor ssacy czy sciro czy s'ki
cooler wsadz przed chlodnice cieczy jest tam wiele miejsca, pieknie wchodzi z mk2 rallye. nad silnikiem troche to jest nie przemyslane bo go nie bedzie dobrze wietrzyc to raz dwa grzac sie bedzie od silnika trzy silnik przy przypieszniu sie podnsi iec bedzie go obijac

: sob lip 25, 2009 12:22
autor: GTO
1) koszta na priv, zestroiłem już 3 takie sztuki .
2) lepiej blok z 16v - ma mniejszy problem z odmą jak G60 w którym trzeba ją dorobić w miejscu zaślepki na pompę mechaniczną paliwa.