Strona 1 z 5
Opinie na temat G60
: pn cze 01, 2009 16:44
autor: Walus
Panowie planuje zakup Golfa G60 a slyszalem rozne opinie na temat tego ze to wadliwe auta i ze sie psuja. Auto chce uzytkowac na codzien nawet i w zime a nie ukrywam ze wyjazdy na tory oraz inne wscieki takze i moje pytanie brzmi jak to sie ogolnie sprawuje czy faktycznie sa jakies makabryczne problemy czy kompresor jest trudny w utrzymaniu. Czytalem troche na temat ale przewaznie to jak usunac usterki.
jesli moj temat jest w nie odpowiednim dziale prosze o przeniesienie.
Pozdrawiam
: pn cze 01, 2009 17:43
autor: Xabingo
Z tego co się pisze na forum, to kompresory są słabe, ale przecież dasz do regeneracji to długo pojeździsz...
A co do mocy to wiadomo
160KM w MK2 robi swoje...
Poza kompresorem to wszystko jak w normalnym Golfie. G60 bardzo dużo pali, więc jeździć nim na co dzień to droga sprawa, a LPG to chyba nie masz zamiaru włożyć...
: pn cze 01, 2009 17:59
autor: Karol G60
jedze golfem g60 od 3 lat zregenerowałm kompresor i jezdze na org kólku, i smigam nie miałem wiekszych problemów z nim... no raz mi pompa paliwowa sie spaliła.... po zatym z silnikiem i układem napedowym nie miałem zadnych problemów... olej i filtry sie w pore wymienia i sie jezdzi... dam ci rade jesli masz wybór to kupuj g60 w jak najwiekszym stopniu orginalnosci....
: pn cze 01, 2009 18:24
autor: barteKKK03
Xabingo pisze:G60 bardzo dużo pali,
Jeździłeś G że wiesz? Poprzyj dowodami.
: wt cze 02, 2009 09:21
autor: Walus
http://moto.allegro.pl/item650532486_go ... _ceny.html konkretnie ten egzemplarz
: wt cze 02, 2009 09:40
autor: KOSIARZ1023
Witam
U mnie spalanie wynosi około 10 po mieście 9 w trasie i gdy się mocno ciśnie to 15-18(bardzo mocno). gdy się chce to można zejsc do 7 ale gdy zaczął mnie wyprzedzac lublin to przestałem byc oszczedny. Dosc droga jest eksploatacyjna (oleje, świece , części zamienne) i nie warto isc na skróty jeśli chcesz utrzymac auto w dobrej kondycji. Do tej pory nie miałem z nim praktycznie żadnych problemów.
Tak poza tematem linka prędkościomierza w golfie jest taka sama jak w corrado? Lub może ktoś wie gdzie można dostac taniej. (nowa 220zł w płocku i trzeba czekac dwa tygodnie)
Dlaczego w tym golfie do którego podałeś link nie widac silniczka krokowego (chyba ze jest tam gdzieś schowany) filtr węglowy chyba też ma wyrzucony.
: wt cze 02, 2009 09:48
autor: Karol G60
Xabingo pisze:G60 bardzo dużo pali
u mnie spalanie przy spokojnej jezdzie mieszanej 7l trasa , trasa róznie od80-170km/h 8.3 l , gazu na trasie 10l przy 120-180km/h miasto przy bucie 13.5l .... rózne sa opinie o spalaniu.... mozliwe ze i 15 pali u mnie tez tyle palił przy walnietej sondzie..
: wt cze 02, 2009 18:46
autor: maciej712
hmm zastanawia mnie to co jest napisane w treści aukcji że G daje 1,0 a po dotarciu 1,2 Bara chyba kólko zmienione ... ale na małym kólku 170 KM ??
: wt cze 02, 2009 19:54
autor: bugalon
KOSIARZ1023 pisze:
Tak poza tematem linka prędkościomierza w golfie jest taka sama jak w corrado? Lub może ktoś wie gdzie można dostac taniej. (nowa 220zł w płocku i trzeba czekac dwa tygodnie)
Corrado ma impulsatory do liczników (nowsze modele). Tam linki nie ma. W pierwszych g60 jakie wychodziły była linka taka jak w golfie g60. Ta linka jest droga, bo to jest do skrzyni 02A i bardzo rzadko była stosowana (głównie impulsator tam wchodzil)
: wt cze 02, 2009 19:58
autor: toffic
Mam taką nową linke na zbyciu za 0,5L %% oddam, sorry za OT
: wt cze 02, 2009 20:22
autor: g60
Walus pisze:slyszalem rozne opinie na temat tego ze to wadliwe auta i ze sie psuja.
Nic sie nie psuje, jak sie o to dba, moje G po 5 latach użytkowania (w tym 3 rajdowo!!!) po rozebraniu okazało sie być w stanie idealnym,dlatego do rajdówki powędrował 20V T a G60 czeka na nową bude w wersji RALLY
: śr cze 03, 2009 17:41
autor: marek orzech
jezdze g juz ponad rok, eksploatuje auto na codzien, bywa ze nawet po 100 km dziennie. I stwiedzam jak sie dba tak jak o kazde auto to sie nic nie dzieje, choc wiadomo samochod juz ma pare wiosenek i trzeba byc gotowym ze moze sie cos zdazryc
z samym kompresorem tez nie ma problemu pamietajac o podstawowych zasadach jak temp oleju i na czas wykonana regeneracja:)
: sob cze 06, 2009 01:07
autor: Edition-Man
G60 Kompressor nie jest taki zly jak sie slyszy to jest wszystko kwestja pielegnacji.
Kumpel mial Golfa G60 i pszelecial nim 200tkm i byl ten kompressor dalej kompletnie orginalny, tylko ze on zawsze powoli jezdzil asz motor mial 80 Stponi Temperatury oleju i dopiery w tedy mu po garach dawal a pod koniec zawsze ostatnie 2 kilometry powoli jechal zeby sie znowu olej shlodzil i Kompressor.
: sob cze 06, 2009 10:17
autor: Xabingo
Edition-Man pisze:Kumpel mial Golfa G60 i pszelecial nim 200tkm i byl ten kompressor dalej kompletnie orginalny, tylko ze on zawsze powoli jezdzil asz motor mial 80 Stponi Temperatury oleju i dopiery w tedy mu po garach dawal a pod koniec zawsze ostatnie 2 kilometry powoli jechal zeby sie znowu olej shlodzil i Kompressor.
I dobrze robił, tylko debile cisną na zimnym silniku...