Post
autor: AIRWOLF » ndz wrz 13, 2009 01:32
mi mruga od kwietnia czujniki obydwa wymienione, płyn zalany, co to będzie?
silnik był rozkładany na części pierwsze, wina mechanika coś przeoczył?
myślałem że pompa wody ale była zmieniana, na mechanice się nie znam ale jak można 1H jakoś zdiagnozować samemu to zrobię tylko gdzie szukac
znalazłem takie coś
"silnik PG nie ma możliwości podpiecia do VAG’a. jedyną możliwością (do dzisiaj z nierozwianymi tajemnicami) jest odczyt tzw. „blinkkodów”. Odczytywac je można z 20 pinu ECU przeważnie wyprowadzony jest żółty kabel który to albo się kończy za skrzynką z bezpiecznikami albo jest doprowadzony aż do miejsca gdzie lewarek zmiany biegów. Podnosimy ostrożnie plastikową część która jest razem z mieszkiem skórznym i ukazują nam się kolorowe „kosteczki” niebieska to blinkkody z ABS’u czarna to zasilanie oprzyrządowania. Brazowa to nasze blinkody z ECU. bierzemy niskopoborową żarówkę na 12v lub diodę LED z rezystorem ograniczającym prąd 600-2000 om odpowiednio łaczymy ten nasz żółty kabel poprzez diode, żarówke z +12v. zwieramy go z masa na 3 sekundy, żarówka, dioda zaczyna nam „migać” odpowiednie kody czterocyfrowe np. 1-2-4-3 czyli mrugnie raz przerwa, mrugnie dwa razy- przerwa, mrugnie cztery razy – przerwa, mrugnie trzy razy –dłuższa przerwa. To jest jeden przykładowy kod błedu, żeby zczytac następny to musimy ponownie zewrzeć na 3 sekundy ten nasz żołty kabel z masą i tak czytamy, zapisujemy, aż do uzyskania kodu 0-0-0-0."
Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],