Strona 1 z 2

Ile wytrzyma seryjny dół 1H?

: ndz wrz 28, 2008 15:37
autor: barteKKK03
Teoretycznie ile zniesie, a praktycznie dół zdrowy i seryjny :)

: ndz wrz 28, 2008 18:00
autor: evolution
duze 4xx ps i max 550...600 nm

: ndz wrz 28, 2008 18:56
autor: barteKKK03
Podziękował :)

: śr paź 01, 2008 23:27
autor: olozwirski
evolution pisze:duze 4xx ps i max 550...600 nm
Wal i blok tak, korby i tloki nie wiadomo bo jeszcze nikt nie nadmuchal 8V tyle zeby wyszlo 400KM.

: pt paź 03, 2008 23:25
autor: GTO
olozwirski pisze:
evolution pisze:duze 4xx ps i max 550...600 nm
Wal i blok tak, korby i tloki nie wiadomo bo jeszcze nikt nie nadmuchal 8V tyle zeby wyszlo 400KM.
dmuchali,dmuchali, dawno dawno temu za górami za lasami

a tak na serio to widziałem ponad 400 z 8V , niestety nie wiadomo jakie korby siedziały w środku.

: ndz paź 26, 2008 13:09
autor: punkvw
- Stahlpleuel H-Schaft vom weltbekannten Hersteller SCAT (am bekanntesten aus der Käfer Tuningszene)

passend für:

- alle VW, Audi, Seat, Scoda 4 Zyl. 8V, 16V 2,0l Motoren mit 159/20mm Pleuel
- standardmäßig für alle Hochblockmotoren mit Kennung ABA u.a. (Beetle z.B.)
- auch für entsprechende Umbauten 8V oder 16V Turbo mit TDI Blöcken mit 159mm Pleuel


- Pleuelmaß 159mm lang
- Kolbenbolzen 20mm
- nur 545gr. schwer
- hochfest, in dieser Ausführung bis 700NM fahrbar
- original ARP 2000 Pleuelschrauben hochfest und wieder verwendbar
- Pleuel sind gewinkelt und ausgewogen, d.h. einbaufertig



pewnie takie......................

: ndz paź 26, 2008 20:33
autor: bugalon
punkvw pisze:- Stahlpleuel H-Schaft vom weltbekannten Hersteller SCAT (am bekanntesten aus der Käfer Tuningszene)

passend für:

- alle VW, Audi, Seat, Scoda 4 Zyl. 8V, 16V 2,0l Motoren mit 159/20mm Pleuel
- standardmäßig für alle Hochblockmotoren mit Kennung ABA u.a. (Beetle z.B.)
- auch für entsprechende Umbauten 8V oder 16V Turbo mit TDI Blöcken mit 159mm Pleuel


- Pleuelmaß 159mm lang
- Kolbenbolzen 20mm
- nur 545gr. schwer
- hochfest, in dieser Ausführung bis 700NM fahrbar
- original ARP 2000 Pleuelschrauben hochfest und wieder verwendbar
- Pleuel sind gewinkelt und ausgewogen, d.h. einbaufertig



pewnie takie......................
To 1H ma wysoki blok ?

: ndz paź 26, 2008 22:02
autor: evolution
raczej nie z tego co wiem... :) korby sa do 2.0 z opisu :helm:

: pn paź 27, 2008 14:16
autor: punkvw
Pleuel lange: 144mm

Kolbenbolzen: 20mm

Gewicht ohne pleuel Schrauben: 518g

Gewicht toleranz: ±1gr

Pleul gut fur: 600PS und 9000U/min

Sie sind aus 4340 EN24er Schmiedstahl (wie Carrillo,Arrows,Pauter, Eagle) Obrazek


juz lepiej ?? ogladalem do ABFa i stad ta pomylka..................pozdrawiam

: pn paź 27, 2008 16:21
autor: evolution
mysle ze pojecia nie masz jaka dlugosc korby i srednice sworznia tlokowego ma 1h w serii, (22mm ) jest to nieco wiecej niz podajesz.... gwoli scislosci, korby od pg chwilowo wytrzymuja niecale 3 bary wiec mozna sobie pomyslec ile wytrzymuje dol pg a ile moze 1h

: pn paź 27, 2008 19:50
autor: punkvw
dlugo masz zamiar sie czepiac Madralo............GTO zastanawial sie jakiej firmy mogly byc korby a nie jakie wymiary maja, na liscie jest kilkadziesiat modeli wiec po co mam szukac tych dokladnych jak dla przykladu i informacji wrzucilem te ktore leza w garazu. chodzi o PRODUCETA......i dane ile wytrzymaja

przeczytalem Twoje prawie wszystkie posty, i trza przyznac ze wiedze Masz ....choc i tak niedokonca. ale czy zawsze musisz sie czepiac wszystkiego ?????????????
pozdrawiam..................

Edit [EVO]: NIE UŻYWAMY SŁÓW OGÓLNIE UZNANYCH ZA WULGARNE ponadto chocby z powodu kilkudziesieciu korb o roznych wlasnosciach nie powinno sie podawac innyc za wyznacznik ile wytrzymaja skoro do tego dokladnego modelu moga byc zastosowane inne

: pn paź 27, 2008 19:55
autor: evolution
rozchodzi sie kolego o to ze korby mogly siedziec zupelnie seryjne ( kto mial w lapce te od 1h wie dlaczego) a ty podales zamiennik do abf pozniej do 1.8t czy 16v na niskim bloku... i na przyszlosc wyrazamy sie lepiej... ponadto sam od siebie moge zasugerowac ze korby od 2e, ktore defacto sa prawie identyczne jak w abf po niewielkiej modyfikacji recznej znosza moment 450 nm od paru kkm, wiec mozna przypuszczac ze seryjne podzespoly vw sa na tyle mocne aby do pewnych wartosci ich nie zmieniac... tym bardziej ze seryjne pg jak napisalem zniosly pik niecalych 3 bar

: pn paź 27, 2008 20:24
autor: punkvw
moze i byly w serii ,ale zeby to troche pojezdzilo (400+) to raczej bym wymienil. Niemce zakowaja motory przy 300 ps, ale przynajmniej maja pewnosc ze pojezdzi to jak seria (tak dlogo)
moja pierwsza i jedyna zatorbiona 16ka -nieodprezona tez jezdzila, ale co z tego...........wymienialem tloki czesciej niz olej :grin:

[ Dodano: 27 Paź 2008 19:27 ]
apropo, mozliwe ze te korby beda do sprzedania Ktos reflektowal.................

: pn paź 27, 2008 20:33
autor: evolution
wlasnie to mnie czasem irytuje ze wiekszosc "tunerow" i ludzi ogolnie opiera sie na tym co zrobili za granica, a z tego co slyszalem to wlasnie polak potrafi... nie raz slyszalem seryjne??? jak to mozliwe.. w stanach nie wyciskaja tego bez kucia itp...) i ja sam osobiscie nie kuje nic co ma mniej niz 170..180 ps z litra w vw :helm: i poki co te sprzety jezdza i to nie wolno... jedyny silnik ktory do tej pory wysadzilem to moj wlasny kr na seryjnych gratach na cisnieniu okolo 1.8 bara... kilka lat temu...(odprezalem go zeby nie bylo w specyficzny sposob) i nastepny tez zamierzam wysadzic...