Proźba o porade co do G60

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
misha-gsm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob maja 06, 2006 11:32
Lokalizacja: Łorsow
Kontakt:

Proźba o porade co do G60

Post autor: misha-gsm » sob lip 26, 2008 21:34

Witam mam golfa 1.3 na gaźniku niestety ale parę dni temu kupiłem golfa wersje usa 1.8 na mechanicznym wtrysku z klima itd karoserii prawie niema auto jest bez gazu i kompletne planuje zrobić swap do mojego obecnego który blacharsko jest igła ten 1.8 pociska bardzo ładnie ale zastanawiam się nad podniesieniem mocy interesuje mnie turbo ale znajomi mówią ze mechaniczna sprawa jest ok ale strojenie jest drogie żeby wszystko ładnie cykało itd i pomyślałem o g60 i tu pytanie czy dużo trzeba zmian żeby to zamontować i jaki może być koszt mniej więcej na codzien jestem mechanikiem samochodowym i był u mnie w pracy passat b3 g60 gościu mówi ze padł mu kompresor i nie chciał tego oryginalnego vw bo kiła i ze sie sypie zamontował od mercedesa kompresora jeździ 4lata bez żadnych kłopotów i chodzi o wiele lepiej tz jak wyjechałem tym na próbę to sie ten no wbiłem w szok popiernicza jak zły nie miałem wcześniej z tym do czynienia wiedz nie wiem czy to tak w serii czy nie ale wystarczy mi i pytanko czy jest tu jakiś magik który ma ogarnięty temat g60 i powie mi czy to ma sęs i czy sie opłaca czy lepiej kupić coś z angli za grosze lub rozbitka i zrobić swap i co sądzicie o tym kompresorze z mercedesa pozdrawiam serdecznie


Projekt Jetta II Fire&Ice

Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » sob lip 26, 2008 22:04