Strona 1 z 1

silnik PG z G60

: czw lut 28, 2008 20:10
autor: JakubMK3
Witam wszystkich maniaków G-ladera,
Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem silniczka PG z kompresorem G60 w moim Corrado.
Kupiłem go w tym tygodniu 24 lutego w okolicach stalowej woli dokładnie grębów.
Jedno co mnie zastanawia w samym silniku to fakt iż przy załaczaniu silnika obroty wskakują na ok.1200 obrotów a po jakieś 1min spadają obroty do ok.800!!!
Mam pytanie to normalny objaw te silniki tak mają, czy cos jest nie tak i szybko trzeba zareagować?
Dodam że na dniach będę robił rozrząd , wymieniał wszystkie filtry , świece, przewody, płyny
Co jeszcze byście polecili abym zrobił przy okazji?

Dzięki za wszystkie posty - pozdrawiam

: czw lut 28, 2008 20:55
autor: melon
U mnie tak tez jest tylko mi nie spadaja do 800 tylko do około 950 bo tak sobie ustawiłem ,ale to ze podbija mi obroty przy odpaleniu i po 1 minucie około one opadaja to jak dla mnie normalna sprawa.

Jak bedziesz wymieniał rozrzad to wymien tez kółko na wale od storny pasków, tania rzecz a warto wymienic bo jak jest tam luz to moze byc kuku potem.
Swiece musze byc odpowiednie BOSCHA WR6DP0 albo NGK ja używam takich BPR6EIX irydowe.
Kable wedle uznania BERU/NGK/ ja urzywam Sentecha :food:

Jak cie beda rozrzad wymieniac i zapłon ustawiac to przypilnuj zeby było dobrze ,a zapłon jak seria to na 6*st.

: czw lut 28, 2008 23:42
autor: krzysztof w
JakubMK3 pisze:Witam wszystkich maniaków G-ladera,
Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem silniczka PG z kompresorem G60 w moim Corrado.
Witaj :bajer: . No w końcu się pojawiło jakieś Corrado :grin: na dodatek G60. Super. Tak jak isał Melon zwróc uwage na prawidłowe ustawienie rozrządu bo walnięcie się o jeden ząbek może spowodować masakryczne spalanie. Faktem jest że i tak Corki palą dużo, przynajmniej mój. Te obroty to normalka. Czasem potrafi nieżle zawyć nawet przy zbyt póżnej redukcji biegu. Pozdrawiam. :bigok:

: pt lut 29, 2008 14:15
autor: JakubMK3
wielkie dzięki za rady i sugestie :okej:

Własnie tak zrobię :-)

Pozdrawiam
jakub

ps.jak będziecie widzieć gdzieś SK 9476L to będę ja hehe - pozdro

: pt lut 29, 2008 19:51
autor: DaroS
Stycznik wolnych obrotow na przepustnicy do sprawdzenia, ISV do przeczyszczenia, niebieski czujnik - zmierz jego opornosc przed odpaleniem na zimnym motorze.

PS. Takie niebieskie Corrado kupiles?

: pt lut 29, 2008 19:56
autor: JakubMK3
hmmm niebieskie to na zdjęciach jest hehe a w rzeczywistości to fioletowy metalik :-)
a co znałeś kogoś kto je miał?
dla mnie wazne jest że na początku kompresorek jeszcze dmucha i nawet nieźle...

pozdro

: pt lut 29, 2008 21:29
autor: DaroS
Mozliwe ze widzialem to Corrado. Felgi Keskiny?

: sob mar 01, 2008 00:12
autor: JakubMK3
Jeżeli chodzi o felgi to są te co były a na nich nic raczej nie pisze tylko MZM chyba!!!
Nalezysz do klubu?