Strona 1 z 4

kilka pytań odnośnie G 60

: wt sty 22, 2008 22:44
autor: wapniak6
1 ile to pali?? ale tak poważnie....
2 czy naprawa takiego kompresora jest droga?
3 jak można skutecznie sprawdzić czy kompresor nie nawala albo za niedługo nie nawali??
4 co trzeba robić podczas eksploatacji poza tym że musi olej nabrać odpowiedniej temp i puzniej ostygnąć po ostrzejszej jeździe?


wszystkie te z pozoru głupie pytania zadaje ponieważ interesuje mnie corrado G 60.. ale niechce sie naciąć... jak jeszcze sie mi jakie pytanie przypomni to napisze z góry dzięki

: wt sty 22, 2008 23:05
autor: nezzo
Ad1. tyle ile mu nawciskasz, ja w moim corrado mialem 7/12 trasa/miasto
Ad2. i tak i nie, jesli kompresor nie ma uszkodzen to wymiana wszystkich elementow eksploatacyjnych (simmery, lozyksa, listwy) to koszt ok. 500-600pln raz na 2-3lata, jesli kompresor ma uszczerbki to kup sobie taki bez, koszt od 1900-2500pln i spokoj do konca.
Ad3. rozebrac, puknac foty, zamiescic na forum
Ad4. To z tym olejem to generalnie tyczy sie kazdego doladowanego silnika i nie chodzi o kompresor a o panewki :)

: wt sty 22, 2008 23:54
autor: wapniak6
nezzo pisze:esli kompresor nie ma uszkodzen to wymiana wszystkich elementow eksploatacyjnych (simmery, lozyksa, listwy) to koszt ok. 500-600pln raz na 2-3lata, jesli kompresor ma uszczerbki to kup sobie taki bez, koszt od 1900-2500pln i spokoj do konca.
nie rozumie...... bez kompresora ?????

: śr sty 23, 2008 00:13
autor: DaroS
nie rozumie...... bez kompresora ?????
wapniak6, bez uszczerbku.

: śr sty 23, 2008 11:41
autor: wapniak6
ale to chyba strasznie ciężko taki kompresor u nas dostać??

: śr sty 23, 2008 12:03
autor: nezzo
Nie tak ciezko

: śr sty 23, 2008 14:15
autor: wapniak6
a nowe z niemiec można ściągnąć i jakie mniej więcej ceny sa?

: śr sty 23, 2008 16:50
autor: qbejs
3000 zł

: śr sty 23, 2008 19:34
autor: DaroS
badd pisze:Ma dokladnie wszystko do kompresorków.
Nie tylko on ma czesci 8)

: śr sty 23, 2008 22:28
autor: wapniak6
ale powiedzcie czy ma naprawdę takiego kopa jak wszyscy mówią?lepiej sie spisuje jak 20 16v?... a instalacja gazowa wchodzi w gre?

: czw sty 24, 2008 00:37
autor: nezzo
LPG do G60 pasuje bardziej niz do 16V, a dobrze wystrojone lepiej jezdzi niz na benzynie.

: czw sty 24, 2008 00:56
autor: wapniak6
no właśnie wiem bo 16v to musi być sekwencja i dalej nie pracuje tak jak powinien wiem bo znam takiego co ma w calibrze instalacje (tylko płakać) a czy instalacja gazowa ma wpływ na żywotność kompresora?

: czw sty 24, 2008 02:02
autor: nezzo
Lekko mylisz pojecia, cali 16V ma inny system sterowania wtryskiem niz wszystkie popularne VW 16V (KR/PL/9A). Moze powinienem byl napisac ze wtryski mechaniczne zle znosza gaz, w cali 16V nie ma mechanicznego wtrysku a elektroniczny wiec to zupelnie inna bajka.

Co do zywodnosci kompresora na LPG, w ogole skad taki pomysl ze mogloby sie cos zmienic? Do G60 (PG) tylko i wylacznie sekwencja.