swap na G60

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
bacik009
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 20:00
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

swap na G60

Post autor: bacik009 » pn sty 14, 2008 21:19

no wiec panowie jako ze moj golfik ma slabe serducho postanowilem odlozyc kaske i zakupic nowe :) wybor padl na PG G60 :D bo jakos mam slabosc do tego silniczka :)

ale jako ze pierw lubie wiedziec co i jak wiec pytam sie jakie moga byc problemy ze swapem czego sie wystrzegac przy kupnie silnika i na co zwracac uwage

i jeszcze pytanie robil ktos cos takiego?? :D

panowie moze wiecie kto ma taki silnik z calym osprzetem na sell najlepiej kompletny (skrzynia dolot wiazki ECU i kompresor :D)

prosze o podjecie dyskusji na ten temat bo jestem strasznie ciekaw jak to sie zachowuje bo wiem ze silnik ma duuuzy potencjal :)



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pn sty 14, 2008 21:47

Powiem ci tak DARUJ SOBIE!!!!!!!!!!!!!!!!

Jezeli nie masz dziewczyny/zony nie masz dodatkowych wydatkow typu kredyty, zarabiasz minimum 2tys zł miesiecznie.Masz garaz ogrzewany z kanałem.Musisz miec 2 prawe rece (nie lewe).Masz wolne 6-7 tysi ( 2tys silnik z komresorem) reszta na remont - jak robisz oczywiscie sam.Masz wielkie samozaparcie i nie poddajsze sie łatwo i masz duzo włosów na głowie to działaj bo efekt jest opłacalny:P :kac:

Wiec tak.
Heble z g60 + zwrotnice na przod i koła min 15 cali bo mniejsze nie wiejdzie.
Nowy wydech.
Silik najlepiej kupic jak najtaniej bo i tak remont generalny.Kompresor musi bys sprawny nie uszczerbione obodowy i wirnik= trzeba rozkrecic i popatrzec + remonci takiego kompresora to kolo 1200zł z łozyskami i reszta.Skrzynia na linki wiec pedały inne siłowniki i mechaniz zmiany biegow.Instalacja silnika komputer itd wszystko musisz miec kupione w kompecie bo taniej.Poprzegladaj tematy o g60 i projekty rozne a dowiesz sie wszystkiego.



Awatar użytkownika
bacik009
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 20:00
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: bacik009 » pn sty 14, 2008 22:05

no wiec tak garaz mam :D kanalu brak xD nie zarabiam nic :P bo uczeni jestem :) ale w waxy mam robote w angli ustawiona fele mam juz 15 u siebie na golfiku :P z heble to wiem ze musza byc mocniejsze a tak sobie pomyslalem gdyby dorwac G60 po dachowie albo bity w bok albo tyl tak zeby przod byl sprawny :D wkoncu i tak remont silnika :)

melon widze ze masz pojecie o tym z tego co ja juz patrzylem to remont komprechy dam rade sam zrobic :) silnik prawie caly tez sam zrobie jedynie planowanie glowicy i polera gniazd by musiala byc zrobiona gdzies w zakladnie :P

moja buda jest w dobrym stanie ale brak mu dobrego serducha i mysle ze moze sie pobawie w taka zamiane :)


[url=http://imageshack.us][img]http://img156.imageshack.us/img156/3087/grupazachodniopomorskadl4.jpg[/img][/url]

miki.g60
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob sty 12, 2008 20:54
Lokalizacja: lz,dbl
Kontakt:

Post autor: miki.g60 » sob sty 19, 2008 22:33

uwazam ze niebędzie zadnego problemu ze swapem u ciebie, ja wkladelem do mk1cabrio bylo trochę żezby przedewszystkim z istalacją cała od corrado razem z kokpitem, i skrzynią na linki. musisz miec silnik z wiązką, ja zakompl. instalacje dalem 400pln, nowe uszczelniacze i reszta do komresora z niemiec 300euro.potrzebna ci będzie pompa paliwowa od g-60, napewno dasz radę :D

oto kilka moich fotek

Obrazek Obrazek Obrazek


miki

Awatar użytkownika
bryniu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw cze 07, 2007 14:52
Lokalizacja: Łódz

Post autor: bryniu » śr lut 27, 2008 01:17

Jak sie uprzesz to skrzyni nie musisz zmieniac, bynajmniej ja nie zmieniałem u siebie ale to w scirocco bo nie chciało mi sie bawic z linkami. Heble lepiej przełóż a przynajmniej na tył tarcze ,podłaczenie digi I nie jest aż taka czarna magia wiec ze schematem jak masz sprawny mózg dasz rade. Jedyny problem jaki ja napotkałem to brak możliwosci zamocowanie orginalnego napinacza paska bo w sciro sie nie miescił ( może w golfie wejdzie ).Dodam jeszcze że zamiast G60-ki u mnie dmuch Eato z mercedesa kompresora nie jest może tak wydajny jak G bo mi dmuch 0.7 bar ale za to zabiera mniej mocy z silnika i smarowany jest własnym olejem :)

U mnie to tak wygląda

Obrazek Obrazek
( 2tys silnik z komresorem)
Wątpie :)
Ostatnio zmieniony śr lut 27, 2008 01:32 przez bryniu, łącznie zmieniany 2 razy.


Jesli jade ostatni to nie znaczy że mnie wyprzedzili - to ja ich dogoniłem :)

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1103
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

swap na G60

Post autor: Kryza » ndz sie 26, 2012 13:28

Wtrące się jesli moge, ja kupiłem całe G60 za 900zł tyle ze bez G :rozpacz:
i musiałem całe autko rozebrac i gołą bude oddac, dla prównania to samo g60 bez kompresora to wydatek w okolicach 1500zł 2000zł. z G kolpet widziałem nawet za 3,5tyś. i w sumie nie wiesz w jakim stanie kupujesz chyba ze masz mozliwosc sprawdzenia bo naprzykład autko jeszcze jest kompletne i jezdzi.

miki.g60, Super komora ładnie i czysto.


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości