Strona 1 z 1

Wywalenie sondy i katalizatora

: sob gru 29, 2007 21:01
autor: krzysztof w
Czy próbował ktoś wyrzucić katalizator i sonde z silnika PG? Daje to może jakiś małty przyrost mocy? Czy spalanie nie wzrośnie drastycznie? Co o tym sądzicie.

: sob gru 29, 2007 21:11
autor: melon
Wywal sobie kata ,wstaw w to miejscie łacznik elastyczny o dł 25cm i srednicy 60mm i przed łacznikiem wywierc dziure przyspawaj tam nakretke i wkrec tam sonde.Bez sondy bedzie kupa ,jak auto ma sonde to ma ja miec.Tyle w temacie

: sob gru 29, 2007 21:21
autor: krzysztof w
O w morde że o tym nie pomyślałem. Melon jak sądzisz czy nie będzie zbyt głośno bo w tej chwili nie mam tłumika srodkowego tylko rozgałężnik i rure na dwie strony zderzaka. Brak też ostatniego. Może by wstawić za tym łącznikiem a przed rozgałężnikiem jakiś przelot dla wyciszenia?

: sob sty 05, 2008 14:39
autor: okoG60
O w morde że o tym nie pomyślałem. Melon jak sądzisz czy nie będzie zbyt głośno bo w tej chwili nie mam tłumika srodkowego tylko rozgałężnik i rure na dwie strony zderzaka. Brak też ostatniego. Może by wstawić za tym łącznikiem a przed rozgałężnikiem jakiś przelot dla wyciszenia?
z mojego doświadczenia proponuje ci skompletować orginalny układ wydechowy.piszesz że nie masz srodkowego i końcowego tłumika jeździłem tak jak mi się rura urwała przed srodkowym i niestety auto owiele gorzej jeździło załóż srodkowy i końcowy tłumik a odczujesz ogromną różnice.

: sob sty 05, 2008 18:59
autor: krzysztof w
Czyli jakiekolwiek tłumiki przelotowe nie wchodzą w gre? A co z katem może go nie być czy ma zostać? :crazy:

: ndz sty 06, 2008 02:39
autor: okoG60
na twoim miejscu zainwestowałbym w kolektor wydechowy a katalizator zostaw, niestety ale w silniku turboboładowanym wydech odgrywa tak samo ważną role jak w silniku wolnossącym i niemożna go odtykać w/g widzimi sie. juz samo zwiększenie wylotu z końcowego tłumika (większa średnica końcówek) pogarsza moment obrotowy silnika. kolektor da ci wiecej niz tak odetkany wydech jak ty masz. zamontuj srodkowy i koncowy tłumik i przejedz sie a zobaczysz jaka jest różnica do tego co teraz masz.