Strona 3 z 3

corrado g60 traci moc na wysokich obrotach

: śr cze 22, 2011 00:01
autor: kwiato83
jutro będą pomiary bo zakupiłem nowy miernik ,ciekawi mnie jeszcze to że auto rano i jak postoi chwile to pali jak stary diesel,za pierwszym przekręceniem kluczyka nawet nie da oznaków życia , za drugim coś tam łąpie a za trzecim jak by nigdy nic trach i chodzi , pochodzi równo jakies 15 sec i zaczyna go zalewać że potrafi nawet zgasnąć i tak jest cały czas czy jest zimny ,czy postoi ze 2h. Zastanawia mnie czy to może być coś związane z reg. paliwa na listwie ale jak ściągam ten cienki wężyk to paliwa w nim nie ma MASAKRA z tym moim G :banghead:

corrado g60 traci moc na wysokich obrotach

: śr cze 22, 2011 01:07
autor: Dave Old School
no nawet lepiej jak paliwa tam nie ma bo to zapewne wezyk od podcisnieenia idacy do kolektora ?

corrado g60 traci moc na wysokich obrotach

: śr cze 22, 2011 01:10
autor: kwiato83
dokładnie ten, ponoć jak jest w nim paliwo to regulator jest uwalony

Re: corrado g60 traci moc na wysokich obrotach

: śr cze 22, 2011 11:36
autor: kwiato83
Virus177 pisze:a jaka masz rezystancje miedzy 1-3 pinem Copotu????

rezystancje sprawdziłem dzisiaj i było przy temp.ok.90st 750ohm

corrado g60 traci moc na wysokich obrotach

: śr cze 22, 2011 16:15
autor: Virus177
nie tylko to świadczy o uwalonym regulatorze
kumplowi jak się wysypał to miał dużo większe spalanie , nie równomiernie ciągnął i nie można było utrzymać stałych obrotów podczas jazdy tylko szarpał

corrado g60 traci moc na wysokich obrotach

: pt cze 24, 2011 13:32
autor: kwiato83
Dzisiaj wyciągłem regulator z listwy i nie jestem za bardzo pewny jak go sprawdzić i czy w ogóle można go sprawdzić Obrazek
Próbowałem dmuchać tam gdzie jest połączony z listwą i powietrze powoli uciekało powrotem , po podłączeniu ciśnienia ok 3bar ze spreżarki u ciekało powietrze powrotem ,mam pytanie czy to świadczy o tym że regulator jest uwalony?Dzięki i pozdrawiam

corrado g60 traci moc na wysokich obrotach

: śr cze 29, 2011 11:35
autor: kwiato83
Witam ponownie kompa podmieniłem,copot brak rezultatów .W końcu postanowiłem kuknąć do pompy pomimo tego że kilka dni temu sprawdzałem .Wyciągam pompę wszystko pozapychane ,sitka zero przepustowośći i jakiś piasek w zbiorniku ,Po rozebraniu pompy okazało sie że jest zatarta ,wirnik ledwie sie krecił,Wyciągnąłem zbiornik ,wyciagnąłem zbiornik wyczyściłem i z powrotem na auto ,włożyłem pompe od passata vr6 bo nie mogłem znaleść od g60 i fura odżyła zapie.... jak kiedyś zero zamuły.Także przyczyną okazał sie brudny zbiornik paliwa i przez to zatarła sie pompa paliwa , Dzieki jeszcze raz wszystkim którzy próbowali pomóc przy ogarnieciu problemu ,pozdrawiam :pub:

corrado g60 traci moc na wysokich obrotach

: czw cze 30, 2011 11:03
autor: toffic
Ustaw sobie tylko COpot na 450Ohm

corrado g60 traci moc na wysokich obrotach

: czw cze 30, 2011 21:59
autor: Karol G60
To bez analizatora można ustawic ? między którymi pinami ma być jak podajesz 450Ohm?
:pub:

corrado g60 traci moc na wysokich obrotach

: czw cze 30, 2011 23:48
autor: Virus177
silnik silnikowi nierówny także każdy będzie miał inne wartości :grin:
jak już coś to się ustawia wyjściowo 500 Ohm miedzy 1 a 3 pinem i leci na analizator żeby precyzyjnie wyregulować

corrado g60 traci moc na wysokich obrotach

: ndz lip 03, 2011 20:31
autor: toffic
"Fabryczne" ustawienie to 450