hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » sob lis 27, 2010 20:58

jak będę musiał dawać tłoki nadwymiarowe i cena będzie taka jak piszesz to wolę dołożyć trochę i kupić kute tłoki Woessnera

http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=631



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: toffic » sob lis 27, 2010 23:44

Ja by, kupił nadwymiar ori Mahle chyba że robisz auto na tor



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » ndz lis 28, 2010 00:20

na tor auta nie robię , tylko dla siebie ( auto weekendowo zlotowe ) ale jak Knutek pisał to wolę dołożyć parę zł i kupić kute

tak wogóle to już silnik wyjęty i blok przygotowany do zawiezienia do szlifiarzy


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: toffic » ndz lis 28, 2010 00:23

Skoro nie na tor to przemyśl czy kute tłoki spełnią twoje oczekiwania



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » ndz lis 28, 2010 02:45

tak jak pisałem , najpierw zawiozę do pomiarów , mam nadzieję że stare tłoki się jeszcze przydadzą



madKOWAL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr lis 03, 2004 17:59
Lokalizacja: Żarnów/Kressbronn(Bodensee/DE)
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: madKOWAL » ndz lis 28, 2010 10:13

jak bys potrzebowal to uzywki mahle z korbowodami 200 zl http://img832.imageshack.us/img832/8431/dsc06218.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; kolega sprzedaje mysle ze jeszcze by cos opuscil....
ma tez pare sztuk pojedynczych po 50 zl....http://img299.imageshack.us/img299/1905/dsc06219v.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img834.imageshack.us/img834/9650/dsc06217r.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


moim zdaniem szkoda kasy ladowac w kute tloki wkladaj uzywki co trzymaja wymiar do tego komplet piercieni 200 zl i masz dol gotowy....seryjne tloki do 300 km starcza.......



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: toffic » ndz lis 28, 2010 15:51

Do ilu?? 300KM?? Ja bym im dał dużo więcej :helm:



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » ndz lis 28, 2010 16:41

dzięki za info ,jak będę potrzebował to odezwę się

To do ilu wytrzymują ? Można spotkać takie info, że seryjny PG wytrzymuje max 270-280KM. Co do dołu to się nie wypowiem ale pewnie też coś koło tego



madKOWAL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr lis 03, 2004 17:59
Lokalizacja: Żarnów/Kressbronn(Bodensee/DE)
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: madKOWAL » ndz lis 28, 2010 16:51

mysle ze wytrzyma wiecej niz bys chcial miec :D



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: AD6 » ndz sty 02, 2011 15:44

i jak tam co sie okazało po pomiarach silnik złożony czy nadal w częściach


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » ndz sty 02, 2011 19:25

silnik dalej w częściach

na razie jest plan żeby szukać zdrowego dołu i poskładać w całość

Do szlifiarzy nie woziłem



Awatar użytkownika
marol_10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:01
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: marol_10 » ndz sty 02, 2011 23:02

A czemu nie woziłeś??? W białym dobrze robią szlify itd.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: evolution » ndz sty 02, 2011 23:06

tloki drogie sa okrutnie i remont to 7 kpln na starcie... duzoludzi sie tego przeraza


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » pn sty 03, 2011 00:45

dokładnie tak jak evo pisze

chociaz niektórzy wprasowuja tuleje pod nominal i jeżdżą , zdania są podzielone co do tego



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości