Strona 3 z 5

: śr lis 25, 2009 18:57
autor: gumiś
Stresik pisze:Mam pytanie.W Corrado G60 na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach pali sie kontrolka oleju co to oznacza????
początek końca silnika :helm:

: śr lis 25, 2009 19:56
autor: Karol G60
zmierz cisnienie czujnikiem zegarowym.... ale raczej tak jak koledzy mówia...

: czw lis 26, 2009 20:29
autor: Marcus
Witam mam pytanko mysle o swapie g60 z coraddo do golfa 2.Jak to wygłada i czy wogole jest mozliwe.Bo niestety unas znalesc golfa z pg to masakra

: czw lis 26, 2009 20:55
autor: Karol G60
zalezydo jakiej budy ( diesel czy benzyna...jesli benzyna to z jakim silnikem 1.3 czy np gi 1.8 ) mk2 chcesz to wkładac.. i czy wyposarzona w aba czy nie bo róznica spora :)

: pn lis 30, 2009 18:38
autor: Marcus
to znaczy mk2 tez bym musial cos znalesc bo by musiala byc zdrowa buda wiec powiedz mi jaka szukac?

: pn lis 30, 2009 19:26
autor: Karol G60
jesli cos to napewno jakąs GTI u mnie w suwałkach gosciu ma bude g60 z silnikiem Pg tylko ma załozona inna głowice z wtryskiem 1 punktowym.... ma skóre i kiedys miał klime... czerwony z nakładkami org g60 przód i tył... dziadek chce za niego 5tys ale troche trzebaby było bude porobic ma slady korozji na podszybiu i na klapie z tyłu.. i tam w paru miejscach jeszcze ale podłoga zdrowa jest...

: wt gru 01, 2009 23:25
autor: Marcus
no dobra no ale jak wyglada przełozenie wiązki całej z corka do golfa. I jak wygląda sytuacja jagby była skrzynia od golfa to czy by za szybko niepadala. Bo u mnie przy 1.8 rp skrzynia padaja:/

: śr gru 02, 2009 00:07
autor: saliczek
ja gdybym miał robic swapa do mk2 to jednak wybrałbym 1,8T

: śr gru 02, 2009 00:22
autor: Apsik
Marcus pisze:no dobra no ale jak wyglada przełozenie wiązki całej z corka do golfa. I jak wygląda sytuacja jagby była skrzynia od golfa to czy by za szybko niepadala. Bo u mnie przy 1.8 rp skrzynia padaja:/
Sama elektryka to jest kilka godzin - kwestia doświadczenia
Co innego wszystko dookoła - pompa paliwa na przykład, układ wydechowy (RP ma mniejsza srednice), Skrzynie 02A czyli na linki razem z wybierakiem mozna przelozyc bez problemu. Z sprzęgłem hydraulicznym można się uporać w 20min.

To nie jest jakiś skomplikowany SWAP :bajer:
Corrado ma impulsatory do liczników (nowsze modele). Tam linki nie ma. W pierwszych g60 jakie wychodziły była linka taka jak w golfie g60. Ta linka jest droga, bo to jest do skrzyni 02A i bardzo rzadko była stosowana (głównie impulsator tam wchodzil)
Za 70zł oddam taką linkę z wysyłką - mam 2 :)
Nie uważam żeby 70zł było drogo za coś co potrafi wytrzymac 10lat

jarekkoval pisze:becior,
to znaczy ze przy ewentualnym zerwaniu paska rozrzadu nic sie w silniku nie dzieje
zakladasz nowy pasek, ustawiasz i heja dalej :) - niby nic a jednak cieszy
co innego gdy sie zerwie pasek na kompresorze :) wtedy to juz nie ma przepros :D
Według moich informacji tylko silniki 1H mają bezkolizyjny rozrząd. PG są kolizyjne.
A zerwany pasek kompresora to ... mikser i otwory w obudowie, łagodnie mówiąc


Moje prywatne spostrzeżenia...
- G-Lader nie jest zły jeżeli właściciel nie jest idiotą
- G-Lader jest tani o ile się w niego regularnie inwestuje
- G-Lader jest fajny bo coraz rzadziej spotykany

Re:

: wt paź 26, 2010 06:47
autor: saliczek
Apsik pisze:
Według moich informacji tylko silniki 1H mają bezkolizyjny rozrząd. PG są kolizyjne.
A zerwany pasek kompresora to ... mikser i otwory w obudowie, łagodnie mówiąc


Moje prywatne spostrzeżenia...
- G-Lader nie jest zły jeżeli właściciel nie jest idiotą
- G-Lader jest tani o ile się w niego regularnie inwestuje
- G-Lader jest fajny bo coraz rzadziej spotykany
odświeżę trochę wątek :D

Szukałem i nie moge znaleźć jednoznacznej odpowiedzi :)
Jak to jest z tymi silnikami PG są kolizyjne czy nie ? Zdania są podzielone a dowodów brak :D

Opinie na temat G60

: wt paź 26, 2010 16:19
autor: Karol G60
przed małymi modami sprawdzaęłm jak to jest z rozrządem.... 1 i 4 tłok w "GMP" kręciłem wałkiem "seryjnym" czyli kołem rozrzadu i nic nie czepia..... ale.... na wałku shrick i planowaniu głowicy niestety.....( myślę że i bez planowania były by problemu z stykiem tłoka i zaworu ;) także trzeba pijnować wymiany paska i stanu naciągu.....

Opinie na temat G60

: wt paź 26, 2010 16:23
autor: lukas.g60
Karol G60, u mnie zcieło koła na wale,normalnie odpadły :grrr: ale nic sie nie stało,jedynie zajeło mi troche czasu wykrecic to co zostało w wale,posżło nowe koło,pasek stary reszta tez ustawiony zapłon na oko i brum,zagadał az miło,i tak to jest po dzis dzien wiec Apsik, pg tez bezkolizyjny wiec jak sie pasek urwie to nic sie nie stanie

Opinie na temat G60

: wt paź 26, 2010 17:02
autor: saliczek
no własnie chodzi mi jak to jest w konfiguracji ze sportowym wałkiem , u mnie tez ścieło klina na kole już na sportowym wałku i tak jak Karol G60 , też tłoki były ustawione w górze i kręcąc samym wałkiem było czuć że się stykają :) , ale po ustawieniu prawidłowym rozrządu , silnik zagadał normalnie, jedynie co się zmieniło to ciśnienie sprężania na tłokach było 9bar teraz mam 6 bar - na zimnym silniku, ciśnienie oleju mam prawidłowe, przy 2000obr około 3 bar , nie kopci nie dymi , nie szarpie . Dlatego chcę znaleźć konkretną odpowiedź czy jest bezkolizyjny, a nie rozbierać pół silnika żeby się upewnić :)

Czy możliwe że jak ścieło klin na kole rozrządu to pokrzywiło zawory delikatnie ? i teraz uciekło sprężanie . Nie chcę się dodatkowo pchać w koszty i wymieniać nie wiadomo co .

Opinie na temat G60

: wt paź 26, 2010 17:11
autor: toffic
no jak masz 6atm sprężania to na bank trzeba ściągać czapke