Opinie na temat G60

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » śr lis 25, 2009 18:57

Stresik pisze:Mam pytanie.W Corrado G60 na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach pali sie kontrolka oleju co to oznacza????
początek końca silnika :helm:



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » śr lis 25, 2009 19:56

zmierz cisnienie czujnikiem zegarowym.... ale raczej tak jak koledzy mówia...



Marcus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 16:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Marcus » czw lis 26, 2009 20:29

Witam mam pytanko mysle o swapie g60 z coraddo do golfa 2.Jak to wygłada i czy wogole jest mozliwe.Bo niestety unas znalesc golfa z pg to masakra



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » czw lis 26, 2009 20:55

zalezydo jakiej budy ( diesel czy benzyna...jesli benzyna to z jakim silnikem 1.3 czy np gi 1.8 ) mk2 chcesz to wkładac.. i czy wyposarzona w aba czy nie bo róznica spora :)



Marcus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 16:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Marcus » pn lis 30, 2009 18:38

to znaczy mk2 tez bym musial cos znalesc bo by musiala byc zdrowa buda wiec powiedz mi jaka szukac?



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » pn lis 30, 2009 19:26

jesli cos to napewno jakąs GTI u mnie w suwałkach gosciu ma bude g60 z silnikiem Pg tylko ma załozona inna głowice z wtryskiem 1 punktowym.... ma skóre i kiedys miał klime... czerwony z nakładkami org g60 przód i tył... dziadek chce za niego 5tys ale troche trzebaby było bude porobic ma slady korozji na podszybiu i na klapie z tyłu.. i tam w paru miejscach jeszcze ale podłoga zdrowa jest...



Marcus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 16:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Marcus » wt gru 01, 2009 23:25

no dobra no ale jak wyglada przełozenie wiązki całej z corka do golfa. I jak wygląda sytuacja jagby była skrzynia od golfa to czy by za szybko niepadala. Bo u mnie przy 1.8 rp skrzynia padaja:/



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: saliczek » śr gru 02, 2009 00:07

ja gdybym miał robic swapa do mk2 to jednak wybrałbym 1,8T



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » śr gru 02, 2009 00:22

Marcus pisze:no dobra no ale jak wyglada przełozenie wiązki całej z corka do golfa. I jak wygląda sytuacja jagby była skrzynia od golfa to czy by za szybko niepadala. Bo u mnie przy 1.8 rp skrzynia padaja:/
Sama elektryka to jest kilka godzin - kwestia doświadczenia
Co innego wszystko dookoła - pompa paliwa na przykład, układ wydechowy (RP ma mniejsza srednice), Skrzynie 02A czyli na linki razem z wybierakiem mozna przelozyc bez problemu. Z sprzęgłem hydraulicznym można się uporać w 20min.

To nie jest jakiś skomplikowany SWAP :bajer:
Corrado ma impulsatory do liczników (nowsze modele). Tam linki nie ma. W pierwszych g60 jakie wychodziły była linka taka jak w golfie g60. Ta linka jest droga, bo to jest do skrzyni 02A i bardzo rzadko była stosowana (głównie impulsator tam wchodzil)
Za 70zł oddam taką linkę z wysyłką - mam 2 :)
Nie uważam żeby 70zł było drogo za coś co potrafi wytrzymac 10lat

jarekkoval pisze:becior,
to znaczy ze przy ewentualnym zerwaniu paska rozrzadu nic sie w silniku nie dzieje
zakladasz nowy pasek, ustawiasz i heja dalej :) - niby nic a jednak cieszy
co innego gdy sie zerwie pasek na kompresorze :) wtedy to juz nie ma przepros :D
Według moich informacji tylko silniki 1H mają bezkolizyjny rozrząd. PG są kolizyjne.
A zerwany pasek kompresora to ... mikser i otwory w obudowie, łagodnie mówiąc


Moje prywatne spostrzeżenia...
- G-Lader nie jest zły jeżeli właściciel nie jest idiotą
- G-Lader jest tani o ile się w niego regularnie inwestuje
- G-Lader jest fajny bo coraz rzadziej spotykany
Ostatnio zmieniony śr gru 02, 2009 00:26 przez Apsik, łącznie zmieniany 1 raz.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Re:

Post autor: saliczek » wt paź 26, 2010 06:47

Apsik pisze:
Według moich informacji tylko silniki 1H mają bezkolizyjny rozrząd. PG są kolizyjne.
A zerwany pasek kompresora to ... mikser i otwory w obudowie, łagodnie mówiąc


Moje prywatne spostrzeżenia...
- G-Lader nie jest zły jeżeli właściciel nie jest idiotą
- G-Lader jest tani o ile się w niego regularnie inwestuje
- G-Lader jest fajny bo coraz rzadziej spotykany
odświeżę trochę wątek :D

Szukałem i nie moge znaleźć jednoznacznej odpowiedzi :)
Jak to jest z tymi silnikami PG są kolizyjne czy nie ? Zdania są podzielone a dowodów brak :D



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Opinie na temat G60

Post autor: Karol G60 » wt paź 26, 2010 16:19

przed małymi modami sprawdzaęłm jak to jest z rozrządem.... 1 i 4 tłok w "GMP" kręciłem wałkiem "seryjnym" czyli kołem rozrzadu i nic nie czepia..... ale.... na wałku shrick i planowaniu głowicy niestety.....( myślę że i bez planowania były by problemu z stykiem tłoka i zaworu ;) także trzeba pijnować wymiany paska i stanu naciągu.....



Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Opinie na temat G60

Post autor: lukas.g60 » wt paź 26, 2010 16:23

Karol G60, u mnie zcieło koła na wale,normalnie odpadły :grrr: ale nic sie nie stało,jedynie zajeło mi troche czasu wykrecic to co zostało w wale,posżło nowe koło,pasek stary reszta tez ustawiony zapłon na oko i brum,zagadał az miło,i tak to jest po dzis dzien wiec Apsik, pg tez bezkolizyjny wiec jak sie pasek urwie to nic sie nie stanie



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Opinie na temat G60

Post autor: saliczek » wt paź 26, 2010 17:02

no własnie chodzi mi jak to jest w konfiguracji ze sportowym wałkiem , u mnie tez ścieło klina na kole już na sportowym wałku i tak jak Karol G60 , też tłoki były ustawione w górze i kręcąc samym wałkiem było czuć że się stykają :) , ale po ustawieniu prawidłowym rozrządu , silnik zagadał normalnie, jedynie co się zmieniło to ciśnienie sprężania na tłokach było 9bar teraz mam 6 bar - na zimnym silniku, ciśnienie oleju mam prawidłowe, przy 2000obr około 3 bar , nie kopci nie dymi , nie szarpie . Dlatego chcę znaleźć konkretną odpowiedź czy jest bezkolizyjny, a nie rozbierać pół silnika żeby się upewnić :)

Czy możliwe że jak ścieło klin na kole rozrządu to pokrzywiło zawory delikatnie ? i teraz uciekło sprężanie . Nie chcę się dodatkowo pchać w koszty i wymieniać nie wiadomo co .



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Opinie na temat G60

Post autor: toffic » wt paź 26, 2010 17:11

no jak masz 6atm sprężania to na bank trzeba ściągać czapke



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości