wałek shrick+chip RS2 co i jak..
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
wałek shrick+chip RS2 co i jak..
Znak z wziernika pokrywa się z zębem pomiędzy dwoma kropkami na kółku wałka, który to ząb z kolei jest na poziome górnej krawędzi głowicy.
Przy takiej pozycji wyregulowałem aparat zapłonowy aby się palek pokrywał ze znakiem na obudowie a następnie dokładnie wyregulowałem na lampę.
EDIT:
Wcześniej jak miałem założony pasek rozrządu, to zaznaczyłem sobie pozycję markerem na kółku i moim zdaniem był dość znacznie przestawiony (a może był dobrze???).
Czy jest jakaś inna możliwość sprawdzenia GMP? Można źle zamontować koło zamachowe? Chyba jednak jest to zrobione dobrze bo znak ma kole pasowym też pokrywa się ze strzałką na obudowie rozrządu, gdy we wzierniku widać znak na środku.
Przy takiej pozycji wyregulowałem aparat zapłonowy aby się palek pokrywał ze znakiem na obudowie a następnie dokładnie wyregulowałem na lampę.
EDIT:
Wcześniej jak miałem założony pasek rozrządu, to zaznaczyłem sobie pozycję markerem na kółku i moim zdaniem był dość znacznie przestawiony (a może był dobrze???).
Czy jest jakaś inna możliwość sprawdzenia GMP? Można źle zamontować koło zamachowe? Chyba jednak jest to zrobione dobrze bo znak ma kole pasowym też pokrywa się ze strzałką na obudowie rozrządu, gdy we wzierniku widać znak na środku.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
wałek shrick+chip RS2 co i jak..
Jeszcze jedno: wczoraj skręciłem COPOT na 500 ohm. Wcześniej nigdy go nie ruszałem i jak zmierzyłem go to miał 1500 ohm. Jeździłem tak od 2003 roku i było w porządku... Kręcić nim na różne ustawienia oporu???
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
wałek shrick+chip RS2 co i jak..
W 2005 roku 234KM (286Nm)toffic pisze:Robił ktoś pomiar na hamowni z tymi chipami RS2/3 itp??
W 2007 roku 249KM (303Nm)
Wykresy powinny gdzieś jeszcze na forach leżeć. By moment przekroczył 300Nm ważne jest by silnik był odpowiednio chłodzony. W przypadku 8v kluczem do sukcesu jest przepływ głowicy. Najlepsze rozwiązanie to X-flow i porting.
Ewentualnie Stroker-G60. Taki silnik sprzedałem do Niemiec i na hamowni moment wyszedł 335Nm przy 229PS.
Każdy jeden z kostką RS3.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
wałek shrick+chip RS2 co i jak..
To 2.0l G60 zrobione skokiem tłoka, a nie rozwiertem. Można składać na kółku 63mm (a nawet mniejszym) z nisko ustawionym limiterem (6800rpm). Moment jest wcześniej i wyżej.moorcin pisze:Apsik co to znaczy stroker?rozwiń to jak możesz
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
wałek shrick+chip RS2 co i jak..
odgrzebię trochę kotleta
ostatnio wymieniałem rozrząd , poustawiałem na znaki jak należy , zapłon ustawiłem lampą na 6st , niestety auto nie jeździło tak jak wczesniej przy wyższych obrotach przerywało , więc ustawiłem na tzw. słuch metodą prób i błędów , teraz auto zapierdziela niesamowicie, dużo lepiej niż przed wymianą rozrządu. Pojawiło się też wieksze doładowanie pompuje do 0,9. Znaki na rozrządzie ok , na kole zamachowym 0stopni na znaku na obudowie skrzyni , kropka (od wewnętrznej strony koła)na kole wałka rozrządu idealnie pokrywa się z płaszczyzną głowicy ( przy zdjętej pokrywie sprawdzane). Aha pacjent to g60 na wałku asymetrycznym , kółku 68mm i chipie Dbilas
Czy możliwe że wsześniej miałem rozrząd źle ustawiony np. o jeden ząbek , wczesniej kompresor pompował max 0,8 , a może po prostu przy takim zestawie trzeba jednak inaczej ustawiać zapłon , nie na 6 stopni?
pozdr.
ostatnio wymieniałem rozrząd , poustawiałem na znaki jak należy , zapłon ustawiłem lampą na 6st , niestety auto nie jeździło tak jak wczesniej przy wyższych obrotach przerywało , więc ustawiłem na tzw. słuch metodą prób i błędów , teraz auto zapierdziela niesamowicie, dużo lepiej niż przed wymianą rozrządu. Pojawiło się też wieksze doładowanie pompuje do 0,9. Znaki na rozrządzie ok , na kole zamachowym 0stopni na znaku na obudowie skrzyni , kropka (od wewnętrznej strony koła)na kole wałka rozrządu idealnie pokrywa się z płaszczyzną głowicy ( przy zdjętej pokrywie sprawdzane). Aha pacjent to g60 na wałku asymetrycznym , kółku 68mm i chipie Dbilas
Czy możliwe że wsześniej miałem rozrząd źle ustawiony np. o jeden ząbek , wczesniej kompresor pompował max 0,8 , a może po prostu przy takim zestawie trzeba jednak inaczej ustawiać zapłon , nie na 6 stopni?
pozdr.
wałek shrick+chip RS2 co i jak..
Ma być na 6st. Koło rozrządu na wale jest oby na pewno dobrze przykręcone? nie jest zużyte? Rozrząd będzie się rozjeżdzał jak coś jest z nim nie tak.
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2012 20:36 przez DaroS, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
wałek shrick+chip RS2 co i jak..
rozrzedzał ?
Chodzi CI o ścięty klin na wale ? koła nie odkręcałem i nie sprawdzałem czy jest klin. Jakieś 3000km temu było wymieniane na nowe, także nie wymieniałem jego przy wymianie rozrządu
Chodzi CI o ścięty klin na wale ? koła nie odkręcałem i nie sprawdzałem czy jest klin. Jakieś 3000km temu było wymieniane na nowe, także nie wymieniałem jego przy wymianie rozrządu
wałek shrick+chip RS2 co i jak..
Literówka... rozjedzie się rozrząd jak klin na wale ścięty.
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości