Nie wiem czemu tak mówisz przecież tunel się rozwierca na ori zgrzewach i spawa punktowo w tychże miejscach, wygląda to jak oryginał a co do pracowania budy rozkłada się to identycznie jak w oryginale (należy tylko pamiętać o rozpórkach przed wycięciem tunelu żeby nam się buda troszeczkę nie rozjechała) i jest to dużo prostsze niż rozcinanie tunelu od zwykłego golfa ponieważ nie tylko mocowania podpór wału się rożni ale szerokością i głębokość tunelu. Jak znajdę chwile wrzucę moje fotki z przespawywania tumelu SYNCRO do zwykłego golfa.BeZeL pisze: Ps. odradzam przespawanie całego tunelu bo po jakimś czasie może popękać na spawach i nie tylko (buda nie jest w 100% sztywna, minimalnie ale zawsze pracuje). Pozdrawiam.
Jeśli chcesz poprawić sztywność budy proponuje specyfikacje rajdową przespawanie miejsc łączeń paneli blachy spawami krótkimi około 2cm i przerwami między nimi. Pozwala to na usztywnienie w miejscach spawów i prace karoserii między nimi.
Co do baku polecam Ci rajdowy czyli taką kwadratową skrzynkę mocowaną w bagażniku chyba że chcesz coś stworzyć mogę wysłać fotki i wymiary oby baków ori i syncro
Pryszcz mówisz, ale w syncro podłużnice są wyższe o około 10cm i poszycie bagażnika między innymi jest do nich mocowanie zgrzewami, czyli podnosząc podłogę na ori podłużnicach od zwykłego golfa i spawając tylko do tylnych kielichów dopiero osłaniasz konstrukcje. Jestem ciekaw jak to rozwiązałeś? (Ja wycinałem dłuższą cześć podłużnicy z dawcy SYNCRO i dospawałem ją na ori podłużnice w zwykłym golfie.)BeZeL pisze: Podłoga w bagażniku do wycięcia i tak jak koledzy piszą to pryszcz.