Strona 2 z 3

: pn lut 01, 2010 22:07
autor: MagiK_TWI
madKOWAL pisze:roznice miedzy glowicaim moge wam dokaldnie opisac
bardzo chętnie je poznam :)

: wt lut 02, 2010 15:00
autor: xxMAXIMxx
Nie ukrywam, że też chętnie poznałbym szczegóły jego budowy. Silnik do projektu już mam i bardzo poważnie rozważam taką modyfikację i wsadzenie całości do MKI. Na razie jednak jest to faza "zastanawiania się", póki nie dopieszczę Rallye.

sprytna modyfikacja pg turbo

: śr wrz 08, 2010 23:02
autor: saliczek
odkopię trochę temat

Cały czas nachodzą mnie myśli :helm: żeby zamiast G wstawić turbawkę , wiem jest tutaj na forum kilku fachowców którzy są w stanie mi to zrobić od A do Z. Chodzi mi o wstawienie turbo , kolektora, orurowania i wystrojenie tego wszystkiego i osiągnięcie mocy w okolicach 250-260KM . Jakim budżetem musiałbym dysponować , czy przy takiej mocy trzeba już zakuwac silnik?

p.s. już raz zmielił mi się kompresor i dlatego rozważam wstawienie turbo - w sumie chyba mniej awaryjne i z większym potencjałem

sprytna modyfikacja pg turbo

: czw wrz 09, 2010 07:09
autor: RasPL
nowe tłoki trzeba by zapodać

Re: sprytna modyfikacja pg turbo

: czw wrz 09, 2010 08:25
autor: toffic
RasPL pisze:nowe tłoki trzeba by zapodać
po co??

Re: sprytna modyfikacja pg turbo

: czw wrz 09, 2010 08:26
autor: toffic
saliczek pisze:odkopię trochę temat

Cały czas nachodzą mnie myśli :helm: żeby zamiast G wstawić turbawkę , wiem jest tutaj na forum kilku fachowców którzy są w stanie mi to zrobić od A do Z. Chodzi mi o wstawienie turbo , kolektora, orurowania i wystrojenie tego wszystkiego i osiągnięcie mocy w okolicach 250-260KM . Jakim budżetem musiałbym dysponować , czy przy takiej mocy trzeba już zakuwac silnik?

p.s. już raz zmielił mi się kompresor i dlatego rozważam wstawienie turbo - w sumie chyba mniej awaryjne i z większym potencjałem
Wszystko zależy czym przykryjesz blok, to wg mnie główny wyznacznik kosztów

sprytna modyfikacja pg turbo

: czw wrz 09, 2010 20:52
autor: saliczek
chodzi Ci o głowicę ? bo własnie nie chcę nic zmieniać w samym silniku , tylko zostawić tak jak jest wstawić turbo

sprytna modyfikacja pg turbo

: czw wrz 09, 2010 23:35
autor: DaroS
Najlepiej to zapytaj Batiego z forum Corrado. Mial PG+T wystrojone na 250km... ale usterki z jakimi sie borykal wynikajace z owej przerobki oraz chec osiagniecia minimum 300ps spowodowaly wymiane motoru na 1.8T.

sprytna modyfikacja pg turbo

: pt wrz 10, 2010 10:18
autor: RasPL
no bo do silnika 160 koni dodawać turbo i dochodzić do 260KM to napewno nie skończy się dobrze, musi być remont i wymiana kilku elementów

sprytna modyfikacja pg turbo

: pt wrz 10, 2010 15:48
autor: DaroS
Tak sie sklada, ze koszta byly po stronie modyfikacji czyli np. naprawa turbo. Raz mu spłynął tlok, ale to z jego winy (sam sie do tego przyznal). PG to mocny motor. Tu sie głownie kłaniaja koszta i oplacalnosc ladowania $$$ a osiagniety efekt w mniej rozwojowy silniku , dlatego tez przesiadl sie na 1.8 20V T.

sprytna modyfikacja pg turbo

: śr paź 13, 2010 20:04
autor: spawacz
a ja bym chcial zobaczyc to z głowica silnika ABA i GT28 .

Re: sprytna modyfikacja pg turbo

: śr paź 13, 2010 23:07
autor: toffic
spawacz pisze:a ja bym chcial zobaczyc to z głowica silnika ABA i GT28 .
Poczekaj do wiosny :bajer:

Re: sprytna modyfikacja pg turbo

: czw paź 14, 2010 20:11
autor: spawacz
:blush: ohoho to widze ze ktos moje mysli wyprzedzil i juz cos tam sie tworzy...

sprytna modyfikacja pg turbo

: sob paź 16, 2010 20:33
autor: madKOWAL
no i moge ci jeszcze pokazac swoje aba z k04-025 :p ew z jakas t3 jak bardzo bedziesz chcial