sprytna modyfikacja pg turbo

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
MagiK_TWI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz kwie 27, 2008 18:49
Lokalizacja: Trawniki- koło Lublina
Kontakt:

Post autor: MagiK_TWI » pn lut 01, 2010 22:07

madKOWAL pisze:roznice miedzy glowicaim moge wam dokaldnie opisac
bardzo chętnie je poznam :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199401&postdays=0&postorder=asc&start=0]Mój Virtual Tuning zapraszam<Klik>[/url]
Mój Golf II 1.3L [Resto] :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=265396

Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Post autor: xxMAXIMxx » wt lut 02, 2010 15:00

Nie ukrywam, że też chętnie poznałbym szczegóły jego budowy. Silnik do projektu już mam i bardzo poważnie rozważam taką modyfikację i wsadzenie całości do MKI. Na razie jednak jest to faza "zastanawiania się", póki nie dopieszczę Rallye.



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

sprytna modyfikacja pg turbo

Post autor: saliczek » śr wrz 08, 2010 23:02

odkopię trochę temat

Cały czas nachodzą mnie myśli :helm: żeby zamiast G wstawić turbawkę , wiem jest tutaj na forum kilku fachowców którzy są w stanie mi to zrobić od A do Z. Chodzi mi o wstawienie turbo , kolektora, orurowania i wystrojenie tego wszystkiego i osiągnięcie mocy w okolicach 250-260KM . Jakim budżetem musiałbym dysponować , czy przy takiej mocy trzeba już zakuwac silnik?

p.s. już raz zmielił mi się kompresor i dlatego rozważam wstawienie turbo - w sumie chyba mniej awaryjne i z większym potencjałem



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

sprytna modyfikacja pg turbo

Post autor: RasPL » czw wrz 09, 2010 07:09

nowe tłoki trzeba by zapodać


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: sprytna modyfikacja pg turbo

Post autor: toffic » czw wrz 09, 2010 08:25

RasPL pisze:nowe tłoki trzeba by zapodać
po co??



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: sprytna modyfikacja pg turbo

Post autor: toffic » czw wrz 09, 2010 08:26

saliczek pisze:odkopię trochę temat

Cały czas nachodzą mnie myśli :helm: żeby zamiast G wstawić turbawkę , wiem jest tutaj na forum kilku fachowców którzy są w stanie mi to zrobić od A do Z. Chodzi mi o wstawienie turbo , kolektora, orurowania i wystrojenie tego wszystkiego i osiągnięcie mocy w okolicach 250-260KM . Jakim budżetem musiałbym dysponować , czy przy takiej mocy trzeba już zakuwac silnik?

p.s. już raz zmielił mi się kompresor i dlatego rozważam wstawienie turbo - w sumie chyba mniej awaryjne i z większym potencjałem
Wszystko zależy czym przykryjesz blok, to wg mnie główny wyznacznik kosztów



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

sprytna modyfikacja pg turbo

Post autor: saliczek » czw wrz 09, 2010 20:52

chodzi Ci o głowicę ? bo własnie nie chcę nic zmieniać w samym silniku , tylko zostawić tak jak jest wstawić turbo



Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

sprytna modyfikacja pg turbo

Post autor: DaroS » czw wrz 09, 2010 23:35

Najlepiej to zapytaj Batiego z forum Corrado. Mial PG+T wystrojone na 250km... ale usterki z jakimi sie borykal wynikajace z owej przerobki oraz chec osiagniecia minimum 300ps spowodowaly wymiane motoru na 1.8T.


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

sprytna modyfikacja pg turbo

Post autor: RasPL » pt wrz 10, 2010 10:18

no bo do silnika 160 koni dodawać turbo i dochodzić do 260KM to napewno nie skończy się dobrze, musi być remont i wymiana kilku elementów


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

sprytna modyfikacja pg turbo

Post autor: DaroS » pt wrz 10, 2010 15:48

Tak sie sklada, ze koszta byly po stronie modyfikacji czyli np. naprawa turbo. Raz mu spłynął tlok, ale to z jego winy (sam sie do tego przyznal). PG to mocny motor. Tu sie głownie kłaniaja koszta i oplacalnosc ladowania $$$ a osiagniety efekt w mniej rozwojowy silniku , dlatego tez przesiadl sie na 1.8 20V T.


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

sprytna modyfikacja pg turbo

Post autor: spawacz » śr paź 13, 2010 20:04

a ja bym chcial zobaczyc to z głowica silnika ABA i GT28 .


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: sprytna modyfikacja pg turbo

Post autor: toffic » śr paź 13, 2010 23:07

spawacz pisze:a ja bym chcial zobaczyc to z głowica silnika ABA i GT28 .
Poczekaj do wiosny :bajer:



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: sprytna modyfikacja pg turbo

Post autor: spawacz » czw paź 14, 2010 20:11

:blush: ohoho to widze ze ktos moje mysli wyprzedzil i juz cos tam sie tworzy...


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

madKOWAL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr lis 03, 2004 17:59
Lokalizacja: Żarnów/Kressbronn(Bodensee/DE)
Kontakt:

sprytna modyfikacja pg turbo

Post autor: madKOWAL » sob paź 16, 2010 20:33

no i moge ci jeszcze pokazac swoje aba z k04-025 :p ew z jakas t3 jak bardzo bedziesz chcial



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości