Strona 2 z 5

: ndz cze 07, 2009 01:45
autor: Dave Old School
potwierdze za wiekszoscia

w silniku drogie tylko swiece (50 zl za sztuke) ale platynowki wiec dlugo wytrzymuja
pozatym reszta osprzetu tania jak barszcz
G lader przy mniejszych kolkach pamietac o lozyskach - wydaje mi sie to bardzo wazne
no i maly pasek, nie raz 12 zl przyczyna uszkodznia wirnika ....

wokol to tylko skrzynie lubia sie rozsypac a to i tak nie ma reguly na nie
spalanie mozna na trasie zejsc i na 7 litrow , po czipie i 18 chlupnie na palowaniu
a reszta jak dbasz tak masz

: pt paź 09, 2009 10:47
autor: becior
To ja się podczepię pod temat. Ciekawią mnie opinie na temat G, bo sam mam zamiar kupić na wiosnę. Co Was przekonuje do tego silnika? Wiem, że trzeba mocno dbać o stronę techniczną, przez obecność kompresora. Pozdrawiam

: pt paź 09, 2009 18:16
autor: saliczek
Co przekonuje? to ze jest to juz powoli rarytasik, youngtimer i wrażenia z jazdy :D na spalanie nie patrzę

: pt paź 09, 2009 18:40
autor: teczka
Mnie przekonuje to że mk2 są moim oczkiem w głowie, tym bardziej gdy po maską jest piekarnik PG :satan: W tej budzie robi to dobrą robote. Jak sie już wkręcisz w temat sam pokochasz ten motuur tylko kwestia dbania o wszystko na czas. Dobra waga i moment obrotowy oraz dźwięk kompresora :hmm: Poza tym to już klasyk dla ludzi z pasją

: pn paź 12, 2009 06:32
autor: Dave Old School
kompresor typu g - przeklenstwo i blogoslawienstwo jednoczesnie :)
mozna go kochac i nienawidziec rownoczesnie :)

dzwiek silnika (polecam w tunelu posluchac :D na wkladce i rozwiercie g)

bardzo dobra charakterystyka - duzy moment obrotowy i odpowiednia moc

proste zabiegi zwiekszajace moc

: pn paź 12, 2009 09:11
autor: Megi
opinie są mieszane jedni lubia ten silnik inni nie, mowią ze jest wadliwy sam w sobie a chyba tak na prawde problemem jest kompresor ktory nie jet doskonaly i trzeba go regenerowac dosc czesto a to troche kosztuje, aczkolwiek samemu mozna go zregenerowac... też mam taki silnik i bede go wstawiala wtedy bede mogla powiedziec cos wiecej ale kiedy to bedzie hoho :)

: pn paź 12, 2009 13:19
autor: becior
Czy dźwięk kompresora jest męczący na dłuższych trasach?

: pn paź 12, 2009 16:16
autor: jarekkoval
becior,
nie sadze
ale tak jak pisza koledzy wyzej dla jednych ten silnik to lux dla innych kaszana
ja jestem za tymi pierwszymi bo: silnik sie staje kultowy(jesli juz nie jest), ma bezkolizyjny rozrzad, wszystkim steruje digifant, dzwiek kompresorka to piekna sprawa, stosunkowo latwy przyrost mocy na kompresorze(do okolic 200ps), mozna bez wiekszych przygod zalozyc turbo i sporo dmuchnac gdyz jest zdrowo odprezony, elastyczosc
draznic moze jedynie nieobliczalnosc kompresora i jego przeglady ale wynagradza to w 100%

: pn paź 12, 2009 17:08
autor: barteKKK03
becior pisze:Czy dźwięk kompresora jest męczący na dłuższych trasach?
:goof: ... toż to muzyka dla uszu, w środku podczas jazdy mało słyszalne... a szkoda :grin:

: pn paź 12, 2009 19:15
autor: becior
jarekkoval pisze:ma bezkolizyjny rozrzad
Mógłbyś to rozwinąć?

: pn paź 12, 2009 19:45
autor: jarekkoval
becior,

to znaczy ze przy ewentualnym zerwaniu paska rozrzadu nic sie w silniku nie dzieje
zakladasz nowy pasek, ustawiasz i heja dalej :) - niby nic a jednak cieszy

co innego gdy sie zerwie pasek na kompresorze :) wtedy to juz nie ma przepros :D

: pn paź 12, 2009 19:51
autor: becior
jarekkoval pisze:becior,

to znaczy ze przy ewentualnym zerwaniu paska rozrzadu nic sie w silniku nie dzieje
zakladasz nowy pasek, ustawiasz i heja dalej :) - niby nic a jednak cieszy

co innego gdy sie zerwie pasek na kompresorze :) wtedy to juz nie ma przepros :D
Temat kompresora mam już dosyć dobrze rozpracowany. Dzięki za wyjaśnienie

: śr lis 25, 2009 16:26
autor: Stresik
Mam pytanie.W Corrado G60 na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach pali sie kontrolka oleju co to oznacza????

: śr lis 25, 2009 17:44
autor: malutki83
Stresik pisze:Mam pytanie.W Corrado G60 na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach pali sie kontrolka oleju co to oznacza????

pewnie to że remont pora zrobić