Strona 2 z 2

: pn paź 27, 2008 20:45
autor: punkvw
bo moja przygoda z tuningiem zaczela sie i pewnie skaczy zagranica..........
i to ze Polak potrafi to Masz calkowita racje, mnie tylko chodzilo o to ze tak zrobione silniki jak przez niemcow jezdza bardzo dlugo powiedzmy bezawaryjnie........

: pn paź 27, 2008 20:58
autor: evolution
to czy sa bezawaryjne i jak dlugo to zalezy od kierowcy, serie da rade w jeden dzien zajechac, a co dopiero modzony silnik. ale jesli uznamy za awarie, zerwanie struktury materialu i moce rzedu 150 ps z litra to nie ma sensu kuc, bedzie jezdzic tak samo dlugo...

: wt paź 28, 2008 02:33
autor: punkvw
niesadzilem ze Nasza dyskusja przyjmie tak spokojny ton.................ale brak mi determinacji (czytaj- szkoda mi czasu) zeby sie z Toba sprzeczac bez konca. jak dlugo Istniejesz na tym forum NIGDY nieprzyznales sie do bledu. Powiedz tak szczerze... ile razy w sezonie stajesz na kresce i ile razy Musisz grzebac w silniku ?? Tu sa tacy co po calym sezonie w zimie zaczynaja grzebac tylko po to by dolozyc pare PSow...............Z calym szacunkiem ale nawet TY ( pomijajac zerwanie struktury materialu) niedasz rady "zajechac" auta od Dahlbacka. np.................pozdrawiam i konczymy ten (niewygodny) :grin: temat..........................

: wt paź 28, 2008 08:59
autor: evolution
ja staje na kresce czesto i jak wiesz lub nie wiesz w samym silniku nie grzebie, no chyba ze zmieniajac nastawy walkow. wiekszosc zdecydowana aut jezdzonych ode mnie staje na kresce co najmniej raz dziennie, choc sa i tacy co na kresce przepalaja dzien w dzien 100..150 pln racinga i zaden nie grzebie nic poza dodawaniem nastepnych ps. dodam ze zaden nie kuty.
co do tonu... zawsze byl spokojny , uniosles sie ze zwrocono ci uwage na wazna w tuningu niescislosc. relanium czy cos zazyj..
co do bledu... jest tu kilka tematow gdzie pisze ze sie pomylilem... poszukac??? :green_fuck:
co do dahlback'a... nie wiem nie jezdzilem, ale wydaje mi sie ze i z tym autem nie byloby problemu w zajechaniu

reasumujac i konczac ot... na 400 ps 500 nm seryjny 1h dol sie wyrabia bezawaryjnie, naprawde bezawaryjnie

: pt paź 31, 2008 22:43
autor: scirocco gt2
A co sądzicie o doładowaniu seryjnego silnika 2E kompresorem G60+ intercooler od Sprintera 2,8 ? jest jakaś szansa że korby nie wyjdą przez miskę olejową??? Pytam bo zrobiłem swap na 2E, a G60 zostało mi po poprzednim VW i aż się prosi żeby coś z nim zrobić...

: pt paź 31, 2008 23:26
autor: evolution
jakbys dokladnie czytal forum lub uzyl szukajki wiedzialbys ze seryjne korby 2e wytrzymuja 1,5 bara

: sob lis 01, 2008 00:20
autor: scirocco gt2
Sory. nigdy nie zagłębiałem się w ten temat. Poczytam to pogadamy.

: ndz lis 02, 2008 23:29
autor: olozwirski
Na standardowym kolku bedzie dobrze, tylko niech to ktos wystroi.
scirocco gt2 pisze:A co sądzicie o doładowaniu seryjnego silnika 2E kompresorem G60+ intercooler od Sprintera 2,8 ? jest jakaś szansa że korby nie wyjdą przez miskę olejową??? Pytam bo zrobiłem swap na 2E, a G60 zostało mi po poprzednim VW i aż się prosi żeby coś z nim zrobić...

: sob lip 18, 2009 01:44
autor: toffic
Zgadnijcie przy jakim ciśnieniu ugieło korbę
Obrazek

: sob lip 18, 2009 14:09
autor: evolution
350 kpa???

: czw paź 01, 2009 19:24
autor: speeds
toffic pisze:Zgadnijcie przy jakim ciśnieniu ugieło korbę
[url=http://img269.imageshack.us/img269/678/korby.th.jpg]Obrazek[/URL]
no przy jakim? bo jestem ciekawy?
sądze że przyczyną tego ugięcia nie bylo tylko nadmierne ciśnienie