Strona 2 z 6

: śr wrz 03, 2008 06:42
autor: barteKKK03
kamil g60 pisze:czy podłoge tylną da rade podnieść do góry tą co jest czy trzeba z syncro? bo w jeżeli z syncro to raczej trzeba kołować bude cało mk2 syncro..
Popatrz na foty strumy...

W Syncro są inne amortyzatory, krótsze...

: śr wrz 03, 2008 08:29
autor: bugalon
evolution pisze:jak dla mnie masz juz wyczerpujaca odpowiedz w tym na fotach ze podloga jest inna, zaciskow nie masz bo sa bebny
Możesz rozwinąć tą myśl ? Bo ja np mam zaciski hamulcowej z tylu i cały tył na tarczach (swapowałem bo mialem bebny ale są seryjne wersje z tarczami tylnymi -> G60 syncro wlasnie). Co więcej wahacz taki do bębna niczym się nie różni od takiego na tarczę, nawet piasta i łożyska są dokładnie takie same. Sciagasz bęben, zakładasz jarzma zaciskow od g60 syncro, dajesz zwykły zacisk z mk2/mk3/mk4 i wszystko śmiga jak należy. A tarcze tylne są tanie jak barszcz bo to niewentylowana przednia tarcza ze słabszych wersji silnikowych.

: śr wrz 03, 2008 09:17
autor: evolution
na tarczach byla tylko wersja g60 syncro kazda inna jest na bebnach, wiec raczej logiczne ze majac na swapa g60 syncro nie przerabialbys na to oski... reasumujac jesli ma bebny to zaciski nie pasuja bo ich tam nie ma. mam nadzieje ze juz ogarniasz odpoweidz

: śr wrz 03, 2008 11:21
autor: bugalon
evolution pisze:reasumujac jesli ma bebny to zaciski nie pasuja bo ich tam nie ma.
Acha, to znaczy, że jeśli mam mk1 z silnikiem 1,5D to 16V do niego nie pasuje bo go tam nie ma tak? Dziwne stwierdzenie :helm: szczególnie jak na Ciebie :green_fuck:

A zaciski z mk2 pasują nawet do wahaczy z bębnami w syncro, co więcej zmiana bębnów na tarcze to chwila roboty. Znacznie więcej trzeba sie napierniczyć przy takiej konwersji w wersji FWD.

: śr wrz 03, 2008 11:30
autor: struna
sa inne amortyzatory takie jak w polo n6,golf 1 cabrio,ale na allegro sa po 260 zeta do golfa 2 i 3 syncro tylne,pozatym jak chcesz robic auto do polatania i powiecmy na 2 osoby to wystarczy ze wytniesz podloge zrobisz uchwyty na poduszke dyfra i reszte ladnie blaszka obudowac no i zbiornik wtedy zewnetrzny


evo a jak cena by byla za takie poloski (same walki)bo musze miec z golfa 2 bo te z passata mam skracane i sie boje troche chociaz firma robi waly i poloski ale co oryginal to oryginal
pozdro

: śr wrz 03, 2008 14:42
autor: kamil g60
aha już wiemy o co chodzi... autko oczywisci do normalnej jazdy ma byc ... szczególnie na zime :grin:
no raczej myśle o znalezieniu drugiej mk2 syncro ze zbiornikiem i resztą podzespołw.... co w orginale to w orginale... nie trzeba za bardzo nic dorabiac i tracic czasu... poszukam jeszcze zdjęć z tylnych wachaczy bo nie bardzo rozumiec mam czy da rade wstawić tarcze i zaciski czy nie...
evolution pisze:na tarczach byla tylko wersja g60 syncro kazda inna jest na bebnach, wiec raczej logiczne ze majac na swapa g60 syncro nie przerabialbys na to oski... reasumujac jesli ma bebny to zaciski nie pasuja bo ich tam nie ma. mam nadzieje ze juz ogarniasz odpoweidz
bugalon pisze:Acha, to znaczy, że jeśli mam mk1 z silnikiem 1,5D to 16V do niego nie pasuje bo go tam nie ma tak? Dziwne stwierdzenie :helm: szczególnie jak na Ciebie :green_fuck:

A zaciski z mk2 pasują nawet do wahaczy z bębnami w syncro, co więcej zmiana bębnów na tarcze to chwila roboty. Znacznie więcej trzeba sie napierniczyć przy takiej konwersji w wersji FWD.


[ Dodano: 03 Wrz 2008 14:49 ]
a jeszcze jedno... gdzie moge znalesc oznaczenia skrzyn biegów wraz z przełozeniami bo kiedys na stronie głownej było dane techniczne itd teraz są tylko wymiary golfików i takie tam... chodzi mi o stosunek obrotów silnika do predkosci jazdy auta.. u mnie jest w g60 100km/h przy 2500obr/min a np w tej skrzyni od passata o oznaczeniu AWR ??

: śr wrz 03, 2008 14:55
autor: struna
wkleje potem fotki z zawieszenia tylnego

: śr wrz 03, 2008 15:15
autor: bugalon
kamil g60 pisze:poszukam jeszcze zdjęć z tylnych wachaczy bo nie bardzo rozumiec mam czy da rade wstawić tarcze i zaciski czy nie...
Da radę spokojnie

http://thenut.eti.pg.gda.pl/~henal/sync ... hacz_1.jpg

tu masz wahacz zamontowany na auto - bebnowy, tylko już założona jest osłona tarczy na niego. Zwroc uwagę na dwa otwory które tam sie znajdują. One służą do zamotnowania jarzm do zaciskow i każdy wahacz bębnowy jest w nie wyposazony.

http://thenut.eti.pg.gda.pl/~henal/sync ... hacz_2.jpg

Tu masz druga stronę

: śr wrz 03, 2008 16:57
autor: evolution
bugalon pisze:
evolution pisze:reasumujac jesli ma bebny to zaciski nie pasuja bo ich tam nie ma.
Acha, to znaczy, że jeśli mam mk1 z silnikiem 1,5D to 16V do niego nie pasuje bo go tam nie ma tak? Dziwne stwierdzenie :helm: szczególnie jak na Ciebie :green_fuck:

A zaciski z mk2 pasują nawet do wahaczy z bębnami w syncro, co więcej zmiana bębnów na tarcze to chwila roboty. Znacznie więcej trzeba sie napierniczyć przy takiej konwersji w wersji FWD.
pytanie bylo o zaciski czy zalozy do tego co ma i nie zalozy ich bez zmiany wszystkiego... a do twojego mk1 16v wejdzie bo zmieniasz sam silnikz osprzetem zostawiajac calutka reszte. tak czy inaczej vr6 tez tam wchodzi( do mk1). pytanie bylo proste
czy pasuja seryjne zaciski do belki z syncro
odpowiedz pelna, nie poniewaz masz tam bebny, jednak jeli zakupisz blachy pod jarzma zaciskow kupisz przewody, linki hamulcowe to da sie wszystko wsadzic..( ja mam teraz tarcze 288 z tylu/24 mm i spasowalem)
jednak w tym momencie taka robota to idiotyzm bo zapolowe kasy wlozonej w przerobke dostaniesz ori mk2g60 syncro

: śr wrz 03, 2008 20:41
autor: struna
jak cos to da to prosze

: śr wrz 03, 2008 22:08
autor: kamil g60
dzieki wielki za zdjecia i informacje... teraz mam czarno na białym "jak to jest zrobione" :D jesli masz moze STRUNA jeszcze jakies zdjcia z przeróbki a byłaby mozliwosc dodania to bymbył wdzieczny.... np z podwozia w trakcie i po przeróbce...
a jak z tymi przełożeniami?? i czy taka niewielka moc silnika przenisiona na dodatkowe tylne koła ... auto nie straci na przyspieszeniu w stosunku do mocy przeniesionej na 2 koła?? czy musi wzrosnąć ?? lub czy jest jakies min mocy ??

: śr wrz 03, 2008 22:27
autor: evolution
jest tylko max mocy ktory przy agresynej jezdzie wynosi 450+ ps i urwie napedy

: czw wrz 04, 2008 19:25
autor: struna
foty poslalem

: śr wrz 10, 2008 20:11
autor: kamil g60
Cześć. Wielkie dzieki za zdjecia.. Projekt ruszy dopiero za jakieś 2 miesiące bo brat wyjechał do niemiec i na dzień dzisiejszy sa poszukiwania całego golfa syncro.. Prosił bym jeszcze o porady przed zakupem.. Tzn Na co zwracac dokładnie uwage i wogle co dokładnie sprawdzać...