Strona 2 z 2
: czw maja 29, 2008 01:17
autor: GTO
barteKKK03 pisze:kamil g60 pisze:witam.. Podłoga w nim jest juz podstosowana pod naped syncro.. i temu w w wewnatrz samochodu srodkowy tunel znajduje sie znacznie wyzej..
No tak w Syncro zawsze jest inna podłoga, w tym również G60 Syncro, ale w zwykłym G60 FWD jest normalna jak w innych?
INNA, ori G60 ma przednią część podłogi taką jak w syncro
: czw maja 29, 2008 15:40
autor: barteKKK03
GTO pisze:barteKKK03 pisze:kamil g60 pisze:witam.. Podłoga w nim jest juz podstosowana pod naped syncro.. i temu w w wewnatrz samochodu srodkowy tunel znajduje sie znacznie wyzej..
No tak w Syncro zawsze jest inna podłoga, w tym również G60 Syncro, ale w zwykłym G60 FWD jest normalna jak w innych?
INNA, ori G60 ma przednią część podłogi taką jak w syncro
Dobrze wiedzieć
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: czw maja 29, 2008 21:54
autor: JARCIO
a mogl by mi ktos przeslac pelne dane mk2 g60 bo nie mam zabardzo czasu poszukac wy jestescie juz obeznani a ja to nowicjusz jak widac
![Anxious 8-[](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
: sob maja 31, 2008 17:47
autor: melon
- Przednia podłoga inna ,tunel srodkowy jest wyzej widac to po innej konsolce srodkowej.
- Biegi na linke
- heble 280mm tył tarcze 226
- plastokowe nakładki na błotniki bardzo szerokie
- chłodnica ma po stronie aku wyjście i wejscie
- jak bez klimy to ma miec duże IC przed chłodnica
- w ori przednia szyba była klejona?????
Reszty dowiesz sie na forum wystarczy poszukac i poswięcic temu kilka godzin.
: ndz cze 01, 2008 10:32
autor: nezzo
kup sobie mk1 i wstaw g60, najlepsze kombo
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
: ndz cze 01, 2008 21:03
autor: kamil g60
Tak przednia szyba w modelu G60 była wklejana....
: pn cze 02, 2008 21:06
autor: JARCIO
mk1 tez jest fajny ale mi jakos bardziej podoba sie mk2 a mam jeszcze pytanie co najbardziej boli g60 i na co zwracac uwage przy zakupie i jeszcze jedno ile ok pali g60
: pn cze 02, 2008 23:17
autor: GTH
Szukajcie a znajdziecie...
: sob gru 12, 2009 00:17
autor: sebas-vw
g60 mozna przeszczepic do zwyklego mk2. ale jak robic przeszczep to wiadomo ze w gre nie wchodzi sam silnik...zawias hamulce...koszt nie maly...ale i nie tragicznie drogi,byle by tylko na dobre G trafic ja zaczynam swapa u siebie....RP mam teraz ale juz mam zawias,hmulce i cala reszte,teraz tylko to poskladac
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
jak sam potrafisz to to naprawde nic trudnego,czasami tez nie warto sluchac niektorych ze to nie ma sensu
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
trzeba tylko wszystko z glowa zrobic
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: sob gru 12, 2009 01:20
autor: Jedras1991
Ja mama... Wartburga g40 i powiem że 2 raz bym nie swapował G... na dobrą sprawę za doprowadzenie PY do ładu i koszt zakupu miał bym VR6 z turbo na ładnym wypasie...
Chcesz G to kup G, nie drutuj.
: sob gru 12, 2009 13:30
autor: wolek
racja zwykle g60 ma wysoki tunel z przodu , i nastepna roznica to wzmacniane podluznice
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)