Strona 2 z 2

: czw maja 29, 2008 01:17
autor: GTO
barteKKK03 pisze:
kamil g60 pisze:witam.. Podłoga w nim jest juz podstosowana pod naped syncro.. i temu w w wewnatrz samochodu srodkowy tunel znajduje sie znacznie wyzej..
No tak w Syncro zawsze jest inna podłoga, w tym również G60 Syncro, ale w zwykłym G60 FWD jest normalna jak w innych?

INNA, ori G60 ma przednią część podłogi taką jak w syncro

: czw maja 29, 2008 15:40
autor: barteKKK03
GTO pisze:
barteKKK03 pisze:
kamil g60 pisze:witam.. Podłoga w nim jest juz podstosowana pod naped syncro.. i temu w w wewnatrz samochodu srodkowy tunel znajduje sie znacznie wyzej..
No tak w Syncro zawsze jest inna podłoga, w tym również G60 Syncro, ale w zwykłym G60 FWD jest normalna jak w innych?

INNA, ori G60 ma przednią część podłogi taką jak w syncro
Dobrze wiedzieć :bigok:

: czw maja 29, 2008 21:54
autor: JARCIO
a mogl by mi ktos przeslac pelne dane mk2 g60 bo nie mam zabardzo czasu poszukac wy jestescie juz obeznani a ja to nowicjusz jak widac 8-[

: sob maja 31, 2008 17:47
autor: melon
- Przednia podłoga inna ,tunel srodkowy jest wyzej widac to po innej konsolce srodkowej.
- Biegi na linke
- heble 280mm tył tarcze 226
- plastokowe nakładki na błotniki bardzo szerokie
- chłodnica ma po stronie aku wyjście i wejscie
- jak bez klimy to ma miec duże IC przed chłodnica
- w ori przednia szyba była klejona?????

Reszty dowiesz sie na forum wystarczy poszukac i poswięcic temu kilka godzin.

: ndz cze 01, 2008 10:32
autor: nezzo
kup sobie mk1 i wstaw g60, najlepsze kombo :chytry:

: ndz cze 01, 2008 21:03
autor: kamil g60
Tak przednia szyba w modelu G60 była wklejana....

: pn cze 02, 2008 21:06
autor: JARCIO
mk1 tez jest fajny ale mi jakos bardziej podoba sie mk2 a mam jeszcze pytanie co najbardziej boli g60 i na co zwracac uwage przy zakupie i jeszcze jedno ile ok pali g60

: pn cze 02, 2008 23:17
autor: GTH
Szukajcie a znajdziecie...

: sob gru 12, 2009 00:17
autor: sebas-vw
g60 mozna przeszczepic do zwyklego mk2. ale jak robic przeszczep to wiadomo ze w gre nie wchodzi sam silnik...zawias hamulce...koszt nie maly...ale i nie tragicznie drogi,byle by tylko na dobre G trafic ja zaczynam swapa u siebie....RP mam teraz ale juz mam zawias,hmulce i cala reszte,teraz tylko to poskladac :grin: jak sam potrafisz to to naprawde nic trudnego,czasami tez nie warto sluchac niektorych ze to nie ma sensu :chytry: trzeba tylko wszystko z glowa zrobic :bigok: :bajer:

: sob gru 12, 2009 01:20
autor: Jedras1991
Ja mama... Wartburga g40 i powiem że 2 raz bym nie swapował G... na dobrą sprawę za doprowadzenie PY do ładu i koszt zakupu miał bym VR6 z turbo na ładnym wypasie...
Chcesz G to kup G, nie drutuj.

: sob gru 12, 2009 13:30
autor: wolek
racja zwykle g60 ma wysoki tunel z przodu , i nastepna roznica to wzmacniane podluznice :)