Strona 2 z 3

: pn maja 05, 2008 18:34
autor: krzysztof w
Można wierzyć wskazaniom MFA? Właśnie prawie 2 godz. grzebałem i znalazłem przetartą rure (plastyk) z intercolera do kolektora. Narazie puki nie dorwe nowej lub zamiennika skleiłem ją kilkanaście razy taśmą samoprzylepną zbrojoną. Rozebrałem rure od kolektora i dokonałem małej korekty przepustnicy która się domyka przy pełnym otwarciu. Miała mały prześwit ok. 2mm (całkiem sporo). Podokręcałem wszystkie obejmy na dolocie z intercolera i wyruszyłem na test po uprzednim zagrzaniu. Po przejsciu w tryb serwisowy pomiar wyniusł o dziwo taki wynik: 211 VDO czyli 0,6 bara. Mieści się jeszcze w minimum. Te usunięte wady były od początku bo jest odczuwalna różnica w jeżdzie :grin: . Dziękuje Wszystkim za porady. Teraz następny krok to REGENERACJA KOMPRESORA gdy fundusze pozwolą. :bajer: :grin: Pozdrawiam.

: pn maja 05, 2008 19:19
autor: wapniak6
no widzisz wystarczyło troszkę poszukać..... a nie obrazu sie załamywać i chcieć sprzedawać
nie ładnie tak... widzę ze masz słabą psychikę odnośnie corrado.. :jezor:

: pn maja 05, 2008 20:08
autor: krzysztof w
Wapniak masz troche racji. Od pierwszych dni z Corrado mam złe dni. Problemy finansowe, od początku ponieważ wsadziłem troche kasy w zawieszenie (tulejki , łożyska, klocki itp.) aż pewnego dnie trach- Żandarmeria Wojskowa przeciągneła mi prawe drzwi :crazy: . Oczywiście kolesie z policji orzekli że moja wina. :goof: Mandat+ zniżki z ubezpieczenia+ remont drzwi( odłożony z braku kasy). :crazy: Same złe rzeczy od momentu kupna więc teraz sie jeszcze zraziłem z tym kompresorem. Ale to sie na razie dobrze skończyło. Reszta będzie oki. :grin: Pozdro.

: wt maja 06, 2008 10:08
autor: wapniak6
bedzie dobrze :okej: ( ale wszyscy wiemy że koreczki hajs lubią :grin: )

: śr maja 07, 2008 16:46
autor: GTH
Nie wszystkie :) Moj nie lubi :chytry:

: śr maja 07, 2008 19:19
autor: wapniak6
to masz fuksa...... :chytry: a pozatym jak ty go pieścisz to chyba nikt :jezor: projekt cacy :okej:

: pt maja 09, 2008 21:44
autor: krzysztof w
Witam.
Potrzebuje info na temat czy jak będe rozpoławiał kompresor nic sie nie rozleci ( wypadnie)? Da sie to zrobić bez zdejmowania koła pasowego czyli od tyłu? Dzieki za każde info. Pozdro.

: sob maja 10, 2008 00:17
autor: melon
krzysztof w pisze:Witam.
Potrzebuje info na temat czy jak będe rozpoławiał kompresor nic sie nie rozleci ( wypadnie)? Da sie to zrobić bez zdejmowania koła pasowego czyli od tyłu? Dzieki za każde info. Pozdro.
Nie musisz odkrecać koła pasowego.Wykrecasz sruby od obudowy i tak jak na zdjeciu rozpoławiasz go (nie wkładaj w szczeliny niczego zeby nie uszkodzic rantu obudowy).
Wyleciec moga listwy i takie blaszki sprezynki ktore sa pod listwami ,ale tym sie nie przejmuj.
Jak wyjmiesz dupke to zobaczysz ze na wałku jest taki klin trzeba go wyjac ,i wyciągnąc zawleczke (rozgiac na boki).Nastepnie delikanie ruszajac na boki i krecąc wyciagasz wirnik ,uwarzaj na scianki wirnika bo to takie szajs-aluminium .

Jakby co pytaj.

: sob maja 10, 2008 15:49
autor: krzysztof w
Witam. Wczoraj rozebrałek kompresor. Nic nie wypadło i sie nie połamało. Oto kilka fotek do obejrzenia i skomentowania.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Na ostatnich dwóch fotkach jest numer 0106/279 i nie mam pojęcia co to jest. Myśle że może to jest przebieg przy którym była wykonana regeneracja kiedyś.

: sob maja 10, 2008 21:13
autor: GTH
Jasne mam fuksa bo auto wiecej stoi jak jezdzi :goof: Tak na marginesie podam ze prawdopodobnie od przyszlego sezonu nie bedzie wogole jezdzic, ale to wiedza wtajemniczeni :) Co do Twojego kompresora to nie widze tam na pierwszy rzut oka nic niepokojacego.

: pn maja 12, 2008 12:26
autor: krzysztof w
Co do Twojego kompresora to nie widze tam na pierwszy rzut oka nic niepokojacego.
Faktycznie nic nie widać ,zero pęknięć ani ubytków na wirniku i obudowach. :goof:

Re: Kompresor G60

: wt sie 12, 2014 10:46
autor: 3x0tiC
poszukuje kogoś kto zajmuje się naprawą owych kompresorów, najlepiej w trójmieście. Bardzo byłbym wdzięczny.

Kompresor G60

: wt sie 12, 2014 14:03
autor: xxMAXIMxx
Np Ladro - Wrocław, Apsik - śląsk. Z twojej okolicy nie znam sprawdzonego.

Kompresor G60

: pt sie 15, 2014 20:18
autor: RasPL
Po regeneracji chwila jazdy i znowu regeneracja. Lepiej to sprzeadć i wsadzić eatona/magnuson/turbo.