16vg60 niskie ciśnienie doładowania
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
16vg60 niskie ciśnienie doładowania
Witam, mam problem z moim 16vg60 a mianowicie ciśnienie doładowania jest bardzo niskie , przy 1500 obr/min wskakuje na 0,2bar i nie chce iść wyżej. Nawet przy 6000 obr/min mam 0,2bar w kolektorze. Wiem że po zmianie głowicyz 8v na 16v g60 ciśnienie spadnie o kilka dziesiątek ale to chyba przesada dodam, że kom presor jest po regeneracji. Mój silnik to 2.0 16v 9a seria + uszczelka pod głowę 4,1mm żeby odprezyc motor. Dolot jest szczelny intercooler jest dużo większy niż seria ale wszystko szczelne. Nie wiem co może być. Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Pozdrawiam
16vg60 niskie ciśnienie doładowania
A jaki stan kompresora? Czy to jest 9A na digi? Czy wystrojone? Opisz coś więcej.
3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
Re: 16vg60 niskie ciśnienie doładowania
Kompresor jest w stanie dobrym tak myślę, ma nowe łożyska, listwy i wszystkie uszczelniacze, dodatkowo wysmarowałem go cluberem. Scianki nie były w najgorszym stanie, miałem dwie sprezarki i wybrałem z nich najlepsze połowki a wirnik też zły nie był. Tak to jest 9a na digi I. No strojenia jeszcze nie mam ale zamierzam się wybrać na dobry program tylko nie wiem czy jeszcze w tym roku dam rade. Aha a w sprezarce jest koło pasowe 78mm a na półce mam drugie 68mm ale narazie nie chciałem go zakładać bo byłem ciekaw ile na tym kole wydmucha a po drugie żeby kompresora za bardzo nie przeciążać bo wszystko swiezo poskładane.
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Re: 16vg60 niskie ciśnienie doładowania
To w takim razie jakj tam jest program?
Jakie bylo doladowanie na 8V?
Co to znaczy duzo wiekszy intercooler?
Jakie bylo doladowanie na 8V?
Co to znaczy duzo wiekszy intercooler?
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
16vg60 niskie ciśnienie doładowania
tak cisnienie doladowania Ci spadnie ,i wiecej jak 1barana na 68mm nie uzyskasz ,ale to 0,2 to ewidentnie cos zdupczone,nieszczelnosc ,przepustnice zle ustawine ew.cos innego ,ja w miom 16vg60 po odpaleniu na seryjnym programie mialem wlasnie 0.9b ,wiec to nie jest wina tego ,a bylem tez w szoku bo na 8v bylo 1.4b ,dopiero pozniej zdalem sobie z tego sprwe ,ze 16v wiecej pochlania ,IC raczej tez odpada ja mialem rdzen 360x600 ,wiec do malych sie nie zaliczal
na spokojnie sprawdz wszystko jeszcze raz
na spokojnie sprawdz wszystko jeszcze raz
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
16vg60 niskie ciśnienie doładowania
Przepustnice jak masz z g60 sprawdz, zawor wolnych obrotow i zrob program.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 16vg60 niskie ciśnienie doładowania
No ok posprawdzam wszystko jeszcze raz, intercooler jest samoróbka, cały aluminiowy ale jest sprawdzony ciśnieniowo i jest szczelny. a że niby co może być że krokówka upuszcza? przepustnica jest z g60. program narazie z 8v bo nie dam rady już w tym roku zrobić programu pod 16v. nie wiem ile sprężarka ładowała w 8v bo nie mam pg tylko miałem 9a i dokupiłem sam kompresor, gość twierdził że mu ładowało 1bar na kole 70mm, ale ja cały kompresor rozbierałem i wymieniałem wszystko. i teraz jeszcze tak, mam wtryski z g60 zielone, regulator ciśnienia paliwa miałem ustawiony na 4bar ale strasznie dawało po nosie z wydechu, duża dawka paliwa, zmieniłem na 3,5 ale dalej pali na bogato.. rozumiem że program nie jest dopasowany ale żeby tak dużo palił?..
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Re: Odp: 16vg60 niskie ciśnienie doładowania
Zawsze istnieje szansa że kompresor jest źle poskladany. Diagnozowalem juz kilka aut gdzie wlaściciele byli pewni za Ladery, a czasami sie listwa wydunie czy simering czy coś.
Seryjny soft masz pod zielone sikawki i 3bar regulator wiec nie zalewaj go 3,5barowym regulatorem.
Dla mnie jazda na sofcie 8V to pomyłka. Coś się stanie z motorem i znowu poleci info w świat że G60 to lipa bo silnik popłynął.
Tak jeszcze odnośnie sikawek. Szukaj 305cc od S2 do tego ten 3,5bar regulator i program i wtedy bédzie dobrze.
Jeszcze jedno. Sprawdz napiecie paska PK. Moze uślizguje.
Seryjny soft masz pod zielone sikawki i 3bar regulator wiec nie zalewaj go 3,5barowym regulatorem.
Dla mnie jazda na sofcie 8V to pomyłka. Coś się stanie z motorem i znowu poleci info w świat że G60 to lipa bo silnik popłynął.
Tak jeszcze odnośnie sikawek. Szukaj 305cc od S2 do tego ten 3,5bar regulator i program i wtedy bédzie dobrze.
Jeszcze jedno. Sprawdz napiecie paska PK. Moze uślizguje.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
16vg60 niskie ciśnienie doładowania
na sofcie z 8v nie ma jazdy ,auto pali ,trzyma obroty i tyle praktycznie z tego wszystkiego ,mocowo bedzie gorzej jak na 8v
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
Re: 16vg60 niskie ciśnienie doładowania
No ok, napewno macie racje. sprawdze jeszcze kompresor, rozbiore go i zobacze. Co do samej pracy silnika to wszystko jest ok bo silnik ładnie pracuje, równiutko zarówno na niskich jak i wysokich obrotach. Z mocą też nie jest źle bo jedzie o niebo lepiej niż corado g60 kolegi które wypluło 150km i honda civic type r 200km. Ale mimo to wiem że coś jest nie tak i wyciągne sprężarkę. Na razie dużo tym autem nie jeżdżę, ale jak tylko bd umiał to zrobię ten soft pod 16v chyba że umiałbym dopaść gdzieś narazie samego chipa z gotowcem to bym kupił a potem zrobił soft pod mój silnik. A powiwedzcie mi jeszcze tylko jak to jest z tym krokowym, czy w digi I jest coś takiego że jesli coś jest nie tak to on upuszcza ciśnienie??
16vg60 niskie ciśnienie doładowania
jest ISV boost control co to dokłądnie robi jeszcze nie zbadałem, wyglada jak zabezpieczenie gdyby przepustnica sie rozpadła
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
16vg60 niskie ciśnienie doładowania
ISV boost control - to nic innego jak wypuszczanie nadmiaru cisnienia z kolektora ssącego przez silniczek krokowy do dolotu.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Re: 16vg60 niskie ciśnienie doładowania
chcesz powiedziec ,ze na 0.2 bara i ori programie z g60 8v jedzie lepiej jak type r 200ps ,jesli tak to jak dolozysz tego brakujacego boostu i zrobisz program to bedzie chyba z 300+PSADiK69 pisze:No ok, napewno macie racje. sprawdze jeszcze kompresor, rozbiore go i zobacze. Co do samej pracy silnika to wszystko jest ok bo silnik ładnie pracuje, równiutko zarówno na niskich jak i wysokich obrotach. Z mocą też nie jest źle bo jedzie o niebo lepiej niż corado g60 kolegi które wypluło 150km i honda civic type r 200km. Ale mimo to wiem że coś jest nie tak i wyciągne sprężarkę. Na razie dużo tym autem nie jeżdżę, ale jak tylko bd umiał to zrobię ten soft pod 16v chyba że umiałbym dopaść gdzieś narazie samego chipa z gotowcem to bym kupił a potem zrobił soft pod mój silnik. A powiwedzcie mi jeszcze tylko jak to jest z tym krokowym, czy w digi I jest coś takiego że jesli coś jest nie tak to on upuszcza ciśnienie??
co do gotowcow to daj sobie spokoj jeszcze te do 8v BAR-TEK ,RPM ,jakos sie sprawuja ,ale do 16vg60 tych z ebaya zdecydowanie nie polecam rabia takie kuku plus reszta tlokow z oznakami stukowego i wypalona dziora w tulei ,lepiej nazbieraj grosza ogarnij wszystko na tip top i daj komus ogarnietemu na strojenie
pozdr.
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
Re: 16vg60 niskie ciśnienie doładowania
Ładny tłoczek hehe
Powiem tak, motorek jest cały po remoncie, wymienione wszystko każdy uszczelniacz, pierścienie, panewki na wale na wałku z pompy oleju, nowa pompa oleju... itd. wszystko co się dało jest nowe i to jakiś rok temu. Autko przelatało tak ja wiem z 10tys. km i przy tym miało ze 3 razy wymieniony olej. Tak że myślę sobie że z silnikiem bd wszystko ok. Jest to fabryczne 9A tylko że po remoncie od razu jeździło na instalacji z PF: Digifant II. Wszystko było w porządku i co do jazdy to całkiem ładnie się zachowywało a wiadomo jeździło na kompie z programem pod 8v. Teraz jednostka przeszła delikatną przebudowę i doszedł kompresor g60. Regenerowałem go całego, przykładałem się, czyściłem wszystko po kilka razy, zrobiłem lekki rozwiert i składałem wszystko na nowych częściach + smarowanie clubberem. No i nowa instalka Digi I narazie na programie pod 8v ale jak się ogarnę to się wybiorę po program pod 16v. Wtryski z PG wydajność bodajże 245 cm³/min przy 3bar i regulator ustawiony delikatnie powyżej 3bar. Ostatnio zmierzyłem oporność na COpocie i okazało się że był ustawiony na 180 Ohm, ustawiłem najpierw na 450 Ohm ale spalanie drastycznie się zmieniło, później ustawiłem na 350 Ohm ale dalej jest bogato i po mocnym wciśnięciu pedału gazu w podłogę dmucha na czarno z tłumika. Do diesla daleko ale widać że dawka bogata. Rozumiem że to może być wszystko wina programu ale wolałbym jechać na program wiedząc, że kompresor dmucha tyle ile powinien.
Powiem tak, motorek jest cały po remoncie, wymienione wszystko każdy uszczelniacz, pierścienie, panewki na wale na wałku z pompy oleju, nowa pompa oleju... itd. wszystko co się dało jest nowe i to jakiś rok temu. Autko przelatało tak ja wiem z 10tys. km i przy tym miało ze 3 razy wymieniony olej. Tak że myślę sobie że z silnikiem bd wszystko ok. Jest to fabryczne 9A tylko że po remoncie od razu jeździło na instalacji z PF: Digifant II. Wszystko było w porządku i co do jazdy to całkiem ładnie się zachowywało a wiadomo jeździło na kompie z programem pod 8v. Teraz jednostka przeszła delikatną przebudowę i doszedł kompresor g60. Regenerowałem go całego, przykładałem się, czyściłem wszystko po kilka razy, zrobiłem lekki rozwiert i składałem wszystko na nowych częściach + smarowanie clubberem. No i nowa instalka Digi I narazie na programie pod 8v ale jak się ogarnę to się wybiorę po program pod 16v. Wtryski z PG wydajność bodajże 245 cm³/min przy 3bar i regulator ustawiony delikatnie powyżej 3bar. Ostatnio zmierzyłem oporność na COpocie i okazało się że był ustawiony na 180 Ohm, ustawiłem najpierw na 450 Ohm ale spalanie drastycznie się zmieniło, później ustawiłem na 350 Ohm ale dalej jest bogato i po mocnym wciśnięciu pedału gazu w podłogę dmucha na czarno z tłumika. Do diesla daleko ale widać że dawka bogata. Rozumiem że to może być wszystko wina programu ale wolałbym jechać na program wiedząc, że kompresor dmucha tyle ile powinien.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości