Mój swap G60- 1000 pytań do...
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Mój swap G60- 1000 pytań do...
Musisz mieć linkę ze ślimakiem i wkręcasz ja zamiast impulsatora i działa
Licznik powinien podejść z obojętnie jakiego 8v i być wyskalowany do 260km/h
Licznik powinien podejść z obojętnie jakiego 8v i być wyskalowany do 260km/h
Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
Re: Mój swap G60- 1000 pytań do...
To coś, co wyciągłeś ze skrzyni jest rozbieralne, odkręcasz plastikową nakrętke, sam implusator zostawiasz w spokoju, napęd wkręcasz spowrotem do skrzyni a do tego kupujesz linke prędkosciomierza (tylko musisz dobrze poszukać, bo potrzebujesz linki która pasuje do skrzyni 02A i licznika z G2 a o taką nie jest tak łatwo)gitfunfel pisze:Witam, mam kolejne pytanie. Chodzi mi o podłączenie prędkościomierza. W skrzyni (ATB) jest czujnik elektroniczny (191 919 149A) a licznik będę miał na linkę. Gdzieś na forum była już o tym kiedyś mowa ale nie umiem znaleźć tego tematu. Na co zmienić ten impulsator? Czy w ogóle montowano w skrzyniach G60 prędkościomierze na linkę czy tylko elektroniczne. A druga sprawa to tzw. "indeksy prędkości" licznika. Jaki indeks musiałby mieć licznik, żeby wszystko fungowało dobrze?
Mój swap G60- 1000 pytań do...
Mam pytanie, być może śmieszne dla większości ale nie widziałem wcześniej jak to było poskładane więc nie wiem. Otóż jak podłączyć regulator ciśnienia paliwa? Mam dwa obrazki:
1. REGULATOR
2. KOLEKTOR / SZYNA
I teraz co do czego? Wiem że "1" ma być do "A"
A reszta?
1. REGULATOR
2. KOLEKTOR / SZYNA
I teraz co do czego? Wiem że "1" ma być do "A"
A reszta?
Ostatnio zmieniony śr cze 22, 2011 22:36 przez gitfunfel, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój swap G60- 1000 pytań do...
Wiec tak :
2 podłącz do C
B to zasilanie paliwem ze zbiornika
3 powrót do zbiornika
Z tego co widzie to regulator jest regulowany i przydał by się jeszcze manometr
2 podłącz do C
B to zasilanie paliwem ze zbiornika
3 powrót do zbiornika
Z tego co widzie to regulator jest regulowany i przydał by się jeszcze manometr
Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
Mój swap G60- 1000 pytań do...
Mam takie nowe problemy:
1. Zerwały mi się kabelki z wtyczki przełącznika ciśnienia instalacji paliwa i teraz nie wiem który kabelek gdzie ma być. Jest czerwo-żółty i czerwono-biały. Który ma być w na dole a który na górze wtyczki?
2. Gdzie zamontowana ma być wtyczka do sondy lambda? Bo szukam wszędzie i nie mogę znaleźć. Chodzi o to:
3. Trzeci problem to podciśnienie do serwa hamulcowego. Nie chciałem ABS'u więc zamontowałem zwykłe serwo i pompę. Jest kilka tematów o tym ale w każdym wszyscy się rozwodzą czy w silniku doładowanym występuje podciśnienie. Mi chodzi o to gdzie konkretnie podłączyć wężyk do serwa. Na pewno za przepustnicą bo tam będzie chyba występowało podciśnienie gdy się puści pedał gazu. Znalazłem taki schemat. Widać na nim rozdzielacz (2 i 3). 3 leci do licznika a 2 do A/C czyli... nie wiem do czego. Można byłoby zastosować taki rozdzielacz i wykorzystać ten wężyk (nr 2) do serwa?
P.S. Czy G60 były w ogóle bez ABS'u?
1. Zerwały mi się kabelki z wtyczki przełącznika ciśnienia instalacji paliwa i teraz nie wiem który kabelek gdzie ma być. Jest czerwo-żółty i czerwono-biały. Który ma być w na dole a który na górze wtyczki?
2. Gdzie zamontowana ma być wtyczka do sondy lambda? Bo szukam wszędzie i nie mogę znaleźć. Chodzi o to:
3. Trzeci problem to podciśnienie do serwa hamulcowego. Nie chciałem ABS'u więc zamontowałem zwykłe serwo i pompę. Jest kilka tematów o tym ale w każdym wszyscy się rozwodzą czy w silniku doładowanym występuje podciśnienie. Mi chodzi o to gdzie konkretnie podłączyć wężyk do serwa. Na pewno za przepustnicą bo tam będzie chyba występowało podciśnienie gdy się puści pedał gazu. Znalazłem taki schemat. Widać na nim rozdzielacz (2 i 3). 3 leci do licznika a 2 do A/C czyli... nie wiem do czego. Można byłoby zastosować taki rozdzielacz i wykorzystać ten wężyk (nr 2) do serwa?
P.S. Czy G60 były w ogóle bez ABS'u?
Ostatnio zmieniony wt sie 09, 2011 09:19 przez gitfunfel, łącznie zmieniany 1 raz.
- Knutek
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Mój swap G60- 1000 pytań do...
Dzisiaj zrobie fotke jak u siebie to wykombinowałem i działa idealnie
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Mój swap G60- 1000 pytań do...
U mnie żółto-czerwony idzie do górnego pinu.1. Zerwały mi się kabelki z wtyczki przełącznika ciśnienia instalacji paliwa i teraz nie wiem który kabelek gdzie ma być. Jest czerwo-żółty i czerwono-biały. Który ma być w na dole a który na górze wtyczki?
Co do sondy to nie wiem bo ja mam wtyczkę 3 przewodową.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
Mój swap G60- 1000 pytań do...
to nie jest przełąćznik ciśnienia paliwa, gdzieś wyczytałem, że jest to czujnik temperatury paliwa, że jeśli temp. paliwa jest zbyt wysoka to załącza się wentylator chłodnicy i chłodzi komprę ja nie mam tego w ogóle podłączonego, bo mam wiązkę z PF-agitfunfel pisze:1. Zerwały mi się kabelki z wtyczki przełącznika ciśnienia instalacji paliwa
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: Mój swap G60- 1000 pytań do...
kolega w temacie dobrze nazwal to przelacznik cisnienia ,nie temperatury, jest to potwierdzenie cisnienia 1,2 bara dla ukladu wychladzaniapontos87 pisze:to nie jest przełąćznik ciśnienia paliwa, gdzieś wyczytałem, że jest to czujnik temperatury paliwa, że jeśli temp. paliwa jest zbyt wysoka to załącza się wentylator chłodnicy i chłodzi komprę ja nie mam tego w ogóle podłączonego, bo mam wiązkę z PF-agitfunfel pisze:1. Zerwały mi się kabelki z wtyczki przełącznika ciśnienia instalacji paliwa
czujnik o ktorym mowisz jest na lewo od "krokowca" (niebieski) i to on potwierdza temperature dla schladzania silnika i dodatkowo paliwa , ale wszystko i tak jest ze soba powiazane
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=74&t=394780" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: sob mar 13, 2010 12:11
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
Mój swap G60- 1000 pytań do...
Drodzy koledzy,
tez jestem na podobnym etapie jeżeli chodzi o ciskanie G60 do mk1 Chcę troszke odświeżyć temat z racji tego, że mam tam kilka problemów na które się natchnałem. Chodzi o wymianę rozrzadu.
Po 1 zdemontowałem ori koło zamachowe i dałem od 16V bo podchodzi do skrzyni 2Y - temat oczywisty. Nie pomyslałem, że bede zmieniał rozrząd i na kole z 16v co prawda jest zaznaczony punkt "0" połozenia wału jednak w innym miejscu. Skrzynia już załozona, motor wisi w komorze. Rozrząd rozebrany i... właśnie pojawił się problem. Na kole pasowym jednak jest punkt wybity + strzałka na dolnej obudowie. Wnioskuję że to ten punkt połozenia "0" wału. Ustawiam wegług niego + góra + koło wałka pośredniego z tego rysunku:
Wszystko poskładane, motor nie chce palić, strzelił raz i na tym się skończyło. Zdejmuję kopułkę aparatu zapłonowego i po ustawieniu wału na "0" palec jest skierowany na 4 cylinder... Powinien być raczej na 1...? Zdejmuje pokrywę zaworów - krzywki 1 cylindra są na gorze, więc nie wiem o co chodzi...
Jak to powinno być prawidlowo bo juz się pogubiłem.
tez jestem na podobnym etapie jeżeli chodzi o ciskanie G60 do mk1 Chcę troszke odświeżyć temat z racji tego, że mam tam kilka problemów na które się natchnałem. Chodzi o wymianę rozrzadu.
Po 1 zdemontowałem ori koło zamachowe i dałem od 16V bo podchodzi do skrzyni 2Y - temat oczywisty. Nie pomyslałem, że bede zmieniał rozrząd i na kole z 16v co prawda jest zaznaczony punkt "0" połozenia wału jednak w innym miejscu. Skrzynia już załozona, motor wisi w komorze. Rozrząd rozebrany i... właśnie pojawił się problem. Na kole pasowym jednak jest punkt wybity + strzałka na dolnej obudowie. Wnioskuję że to ten punkt połozenia "0" wału. Ustawiam wegług niego + góra + koło wałka pośredniego z tego rysunku:
Wszystko poskładane, motor nie chce palić, strzelił raz i na tym się skończyło. Zdejmuję kopułkę aparatu zapłonowego i po ustawieniu wału na "0" palec jest skierowany na 4 cylinder... Powinien być raczej na 1...? Zdejmuje pokrywę zaworów - krzywki 1 cylindra są na gorze, więc nie wiem o co chodzi...
Jak to powinno być prawidlowo bo juz się pogubiłem.
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: sob mar 13, 2010 12:11
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
Mój swap G60- 1000 pytań do...
Mało tego, wcześniej silnik palił bez problemu jak był w passacie . Zauwazyłem (zanim rozebrałem stary rozrząd) ustawiając wał na "0" punkty na kole wałka rozrządu nie równały się z płaszczyzną głowicy jak mówi rysunek... były jakby po przeciwnej stronie, co za tym idzie krzywki wałka były na gorze ale na 4 cylindrze i na ten gar był skierowany palec... i tak samo poczatkowo ustawiłem nowy rozrząd...Motor nie chciał zapalić po długich męczarniach... Więc ustawiłem jak wyzej opisałem - według rysunku...
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Mój swap G60- 1000 pytań do...
Wałek aparatu zapłonowego napędany jest z kółka pompy oleju. Nie przesunąłeś czasem tego kółka? Po ustawieniu rozrządu na znaki (krzywki pierwszego cylindra w górze) palec rozdzielacza ma pokazywać pierwszy cylinder. Kręć tak długo wałkiem pompy oleju przed spięciem rozrządu aż nie najedziesz palcem rozdzielacza na 1 gar w kopułce. Pamiętaj że 2 pełne obroty wału dają Ci tylko jeden obrót wałka rozrządu.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: sob mar 13, 2010 12:11
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
Mój swap G60- 1000 pytań do...
Cześć, bugalon, właśnie tego kółka nie ruszałem, ciekawe jest to, że zamieniłem przewody zapłonowe 1 z 4 i 2 z 3, silnik odpalił, słychać delikatnie zawory ale chodzi w miarę równo. Nie wiem czy dobrze zrobiłem. Punkt na kole wałka AUX z rysunku pokrywa się z punktem koła CS, pozmieniałem tylko przewody...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości