g60 Wykres z hamowni spadek mocy przy 5000obr.

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
BazaMKII
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sie 28, 2007 21:26
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

g60 Wykres z hamowni spadek mocy przy 5000obr.

Post autor: BazaMKII » ndz cze 19, 2011 17:42

Witam
na majóvwce auto wjechalo na rolki i wyplujo tylko 122,5KM i ma na wykresie spadek mocy przy 5000obr. czym moze byc spowodowany taki spadek mocy G jest zregenerowane i na komputerze w trybie serwisowym pokazuje ze dmucha 0.8bar na trzecim biegu przed odcinka
czym moze byc spowodowany spadek mocy dziurawym IC, małą dawka paliwa
Obrazek[/quote]


Mój MK2 GTI WOLFSBURG EDITION ONE & CORRADO USA zapraszam do oceny:
viewtopic.php?f=91&t=363063
Obrazek

Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

g60 Wykres z hamowni spadek mocy przy 5000obr.

Post autor: wojti » ndz cze 19, 2011 18:38

a na pomiarze afr miales mierzony ? czasem tak się dzieje jak jest zabogato , moc niby na drodze jest a na rolkach lipa,


Spawanie nierdzewki i aluminium, swapy , montaż turbosprężarek, klatki bezpieczeństwa

Awatar użytkownika
BazaMKII
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sie 28, 2007 21:26
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Re: g60 Wykres z hamowni spadek mocy przy 5000obr.

Post autor: BazaMKII » ndz cze 19, 2011 19:10

wojti pisze:a na pomiarze afr miales mierzony ? czasem tak się dzieje jak jest zabogato , moc niby na drodze jest a na rolkach lipa,
Nie maiałem miezonego.
Czyli co moze byc zabogata mieszanka paliwa do powietrza?
A taki pomiar afr jakie powinien miec wartosci w G i gdzie takie cos mozna zrobic


Mój MK2 GTI WOLFSBURG EDITION ONE & CORRADO USA zapraszam do oceny:
viewtopic.php?f=91&t=363063
Obrazek

Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

g60 Wykres z hamowni spadek mocy przy 5000obr.

Post autor: wojti » ndz cze 19, 2011 19:21

no tam gdzie ci shamowali auto , powinni mieć sonde do pomiaru , do włożenie w rurę wydechową , przeważnie dobry afr to 11-12.8 na obciązeniu , ale przynyna może być również inna , mogę sie mylić


Spawanie nierdzewki i aluminium, swapy , montaż turbosprężarek, klatki bezpieczeństwa

Awatar użytkownika
advwi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn gru 22, 2008 14:15
Lokalizacja: Grudziądz - okolice
Kontakt:

Re: g60 Wykres z hamowni spadek mocy przy 5000obr.

Post autor: advwi » pn cze 20, 2011 20:17

BazaMKII pisze:Witam
na majóvwce auto wjechalo na rolki i wyplujo tylko 122,5KM i ma na wykresie spadek mocy przy 5000obr. czym moze byc spowodowany taki spadek mocy G jest zregenerowane i na komputerze w trybie serwisowym pokazuje ze dmucha 0.8bar na trzecim biegu przed odcinka
czym moze byc spowodowany spadek mocy dziurawym IC, małą dawka paliwa
Obrazek
[/quote]

kolego widzę że mamy podobny problem
umnie silnik stan bdb kompresor bdb i tak jak u ciebie pompuje 0,7- 0,8 tyle że umnie wypluło Pmax 136,7 przy 5511 obr
Nmax 201,3 przy 4559 obr

a nie masz żadnych zakłóceń w pracy silnika?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=244756 - moje autko:)

CABRIO PROJECT:)

Awatar użytkownika
BazaMKII
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sie 28, 2007 21:26
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Re: g60 Wykres z hamowni spadek mocy przy 5000obr.

Post autor: BazaMKII » pn cze 20, 2011 21:42

czesami lekko na wolnych obrotach przyfaluje ale to jak jest zimny ale to wina krokowca


Mój MK2 GTI WOLFSBURG EDITION ONE & CORRADO USA zapraszam do oceny:
viewtopic.php?f=91&t=363063
Obrazek

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: g60 Wykres z hamowni spadek mocy przy 5000obr.

Post autor: Ladro » wt cze 21, 2011 18:24

Ja miałem podobne problemy w dwóch korkach G60.W jednym walczyłem władowałem ful kasy w czujniki,sondę,nową pompę paliwa -ASO-1400zł i guzik.G dawało 1 bara i też było 123konie w porywach.Ciśnienie na garach po 12 bar.Raz ruszając ze świateł się odmulił i szedł jak burza ale po zgaszeniu i odpaleniu dalej zamulacz się zrobił.Także coś zadziałało jak powinno.Silnik tracił moc jak się zagrzał,na zimnym jechał.W drugim korku to już nie walczyłem jak mi się to zrobiło.Oba sprzedałem bo nikt nie umiał dojść o co chodzi.Ale ,że temat ciekawy to szukam.Jedyne co udało mi się wyczytać to to ,że to nie usterka mechaniczna a elektryczna.Wtryski są otwarte cały czas na 100%.I ja też tak miałem na wolnych wartość sondy nie oscylowała a po dodaniu gazu przepalał i już była korekcja mieszanki.Prawdę mówiąc z tego co wyczytałem dotyczy to wielu aut i nie tylko z grupy VW.

A dodam jeszcze ,że w "zdrowym" PG słychać charakterystyczne klapnięcie gdy zamyka się krokowy po zwolnieniu styku wolnych obrotów na przepustnicy.W z mulonym PG tego nie ma.Wymiana wtrysków czy całego silnika czy też kapitalny remont też nie pomaga.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

wolf747
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 152
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
Lokalizacja: Łomża, podlaskie

g60 Wykres z hamowni spadek mocy przy 5000obr.

Post autor: wolf747 » pn sie 01, 2011 12:07

jak ja mialem w corr silnik g60 to miałem to samo, po jakimś czasie spłynął mi 1 tłok (podejrzewam wtryskiwacz). zmieniłem silnik na 2.0 2E i to samo :banghead: dodam, że przy przekręconym kluczyku nie słychać było krokowca. wszystko był podlączone jak trzeba. próbowałem rónych sposobów, aż w końcu wszystkie zasilania do komputera podłączyłm bezpośrednio z aku i auto zaczęło chodzić. :bigok: okazało się, że jakiś przekaźnik daje za słaby prąd, lecz czasami załapuje. zrobiłem tak: dwa plusy co idą do komputera(gruby czarno-żółty i jeszcze jakiś), zasilanie lambdy(czerwono-biały), zasilanie wtrysków (gruby różowo-żółty) podłączyłem poprzez przekaźnik, do akku, a załcza go + po zaplonie z cewki(czarny przewód) i wszystko lata jak ta lala. polecam zerknąć na schemat i upewnić się co do tych plusów i kolorów które wymieniłem


smaruj gofera dżemorem!!!

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: g60 Wykres z hamowni spadek mocy przy 5000obr.

Post autor: Ladro » śr sie 03, 2011 17:18

Dam sobie głowę uciąć że stopił się tłok na 1 cylindrze.Standardzik przy zamuleniu PG.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

wolf747
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 152
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
Lokalizacja: Łomża, podlaskie

g60 Wykres z hamowni spadek mocy przy 5000obr.

Post autor: wolf747 » sob sie 06, 2011 19:41

a czemu standardzik? dlaczego akurat pierwszy tłok tylko się topi i od czego tak się dzieje? ja dotychczas winiłem przycięty wtrysk lub zatkaną dyszę natryskową oleju na denko tłoka


smaruj gofera dżemorem!!!

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

g60 Wykres z hamowni spadek mocy przy 5000obr.

Post autor: saliczek » pn sie 08, 2011 22:03

czytałem gdzieś na forum ( chyba LAdro pisał nawet ) że pierwszy tłok się topi bo się zatyka wtryskiwacz a jest on najbliżej podawania paliwa przez pompę i podobno pierwszy syf który się przedostanie jest zasysany w pierwszej kolejności przez właśnie pierwszy wtryskiwacz, ale ile w tym prawdy to HGW



Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

g60 Wykres z hamowni spadek mocy przy 5000obr.

Post autor: Ladro » pn sie 15, 2011 20:24

To nie ja pisałem.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości